Καριέρα

6 Μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε έναν κακό και έναν καλό ηγέτη!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Είναι σημαντικό πάντα σε μια δουλειά να ξέρεις πως να συνεργάζεσαι με τον άλλο. Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι να είσαι και καλός ηγέτης. Το να έχεις τον πρώτο λόγο στη δουλειά, δε σημαίνει ότι θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι γαϊδουρινά στους ανθρώπους που δουλεύουν για εσένα- με εσένα.

Ένα χαρούμενο εργασιακό περιβάλλον προκύπτει από χαρούμενους υπαλλήλους. Και όλα ξεκινάν από την ηγεσία. Παρακάτω θα δεις τα σημαντικότερα λάθη που κάνει ένα «κακό» αφεντικό και πως θα τα αντιμετώπιζε στη θέση του ένα «καλό» αφεντικό.

 

Πως να είσαι καλύτερος leader

 

Εμψύχωσε τους υπαλλήλους σου

ipostiriksi-kalou-igeti-ston-ipallilo

Το σωστό αφεντικό πρέπει να εμψυχώνει τους υπαλλήλους του και να τους δίνει το έναυσμα για να δημιουργούν. Σε περίπτωση λάθους δε θα πρέπει να τους πάρεις το λαιμό, αλλά να υποδείξεις τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει σωστά. Το κακό αφεντικό το μόνο που βρίσκει είναι λάθη και πολλές φορές μεταθέτει την ευθύνη σε άλλους, ενώ το σφάλμα είναι δικό του. Αυτό προκαλεί ένα αίσθημα αδικίας και κακής διάθεσης, οπότε και η εργασία σταματάει να είναι τόσο παραγωγική.

Υποστήριξε την εξέλιξη των συνεργατών σου

kalos-vs-kakos-igetis-proodos-proswpikou

Το συχνότερο λάθος των επικεφαλής είναι ότι φοβούνται την εξέλιξη των υπαλλήλων τους. Δεν τους νοιάζει να προοδεύσουν γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν τη θέση τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην εξελίσσεται και η δουλειά! Στον αντίποδα, αν θες να προοδεύεις και εσύ και η δουλειά σου, τότε θα πρέπει να παροτρύνεις εσύ τους άλλους να ενημερώνονται και να εξελίσσονται!

Καθένας έχει τη θέση του

o-kathenas-exei-ti-thesi-pou-tou-aksizei-sti-douleia

Για να πηγαίνει μια επιχείρηση ρολόι, θα πρέπει να υπάρχει σωστός καταμερισμός εργασίας. Δηλαδή, πρέπει να κρίνεις ποια θέση αρμόζει σε ποιον και κατόπιν να μοιράσεις και τις εργασίες που πρέπει να γίνουν. Δε μπορείς επειδή ένα άτομο είναι πιο ικανό από κάποιο άλλο να το φορτώσεις με όλη τη δουλειά. Θα είναι δυο φορές αντιπαραγωγικό!

Κάνε διάλογο

dialogos-kalou-igeti-psema-kakou-igeti

Στο χώρο εργασίας σου περνάς το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της ημέρας σου. Είναι σημαντικό να μπορείς να επικοινωνείς με τους άλλους. Επιπλέον, είναι σημαντικό να υπάρχει διαφάνεια ανάμεσα στους πάντες. Το να παριστάνεις τον ξερόλα μόνο και μόνο επειδή κάθεσαι στην κορυφή του τραπεζιού δεν εξυπηρετεί τίποτα. Θα πρέπει να είσαι ανοικτός σε προτάσεις και συζητήσιμος σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

Επιβράβευση

epivraveusi-twn-synergatwn-sti-douleia-deigma-kalou-igeti

Η επιβράβευση είναι κάτι που όλοι χρειαζόμαστε μερικές φορές. Σκέψου να δουλεύεις εσύ για κάποιον και μετά από ένα χρονοβόρο και δύσκολο project να σου πει το αφεντικό σου ότι έκανες πολύ καλή δουλειά! Προφανώς θα σε χαροποιήσει και θα έχεις διάθεση να κάνεις και άλλα. Πάνω σε αυτό πρέπει να βασίζεσαι και εσύ. Γιατί στο τέλος όποιος δουλεύει για εσένα θα πρέπει να είναι συνεργάτης. Θα πρέπει να αποπνέεις κύρος και σεβασμό, όχι φόβο και θυμό.

Μείνε Θετικός

thetiki-energeia-vs-arnitismou-oson-afora-tous-igetes

Για αρχή να θυμάσαι ότι δεν υπάρχουν αδιέξοδα! Ακόμα και τοίχο να συναντήσεις, μπορείς να ξεκινήσεις να σκάβεις μέχρι που κάποια στιγμή θα βγεις απέναντι. Σαν σωστός αρχηγός που είσαι θα πρέπει να περνάς αυτό το μήνυμα και στους συνεργάτες σου. Πρέπει να μπορείς να διακρίνεις πότε υπάρχει ένα κλίμα αρνητισμού και να το προλαβαίνεις πριν κλιμακωθεί. Ακόμα και όλα στραβά να πάνε, δώσε μια θετική νότα λέγοντας ότι θα μπορούσε να πάει και πολύ χειρότερα.

Ένας κακός αρχηγός, αυτό που θα έκανε είναι να βιαστεί να πει ότι δε μπορεί να γίνει κάτι, ότι δε μπορεί να διορθωθεί και ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και όχι ο ίδιος. Δες επίσης 9 πράγματα που δεν κάνουν ποτέ οι επιτυχημένοι άνθρωποι!

Previous post

5 Λόγοι να κάνεις σχέση με μεγαλύτερη γυναίκα!

Next post

10 Μέρη που πρέπει να επισκεφθείς όσο είσαι ελεύθερος!

The Author

Maria P.

Maria P.