ΥγείαΣυμβουλές

11 Τροφές για να απαλλαγείς από το φούσκωμα!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Έχουν υπάρξει φορές που το στομάχι σου είναι φουσκωμένο. Η αλήθεια είναι πως αυτή η κατάσταση δε σου προσφέρει τίποτα παρά δυσφορία. Υπάρχουν κάποιες τροφές που καταναλώνεις οι οποίες είναι υπεύθυνες για το φούσκωμα που νιώθεις αλλά πολλές φορές δεν μπορείς να καταλάβεις ποιες είναι αυτές. Τι θα κάνεις όμως για να απαλλαγείς από το φούσκωμα;

Βάλε στη διατροφή σου μερικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις αυτό το αίσθημα. Παρακάτω, θα βρεις ποιες τροφές είναι αυτές που θα σε κάνουν να απαλλαγείς και να εκμηδενίσεις το φούσκωμα!

11 τροφές που θα σε κάνουν να μειώσεις το φούσκωμα!

 

1. Κινόα

κινοα

Ίσως να έχεις νιώσει φούσκωμα αφού έχεις καταναλώσει μακαρόνια ή ρύζι. Ενδεχομένως αυτό να είναι ένα σημάδι μιας ελαφριάς δυσανεξίας στη γλουτένη. Άμα δεις ότι αυτό επιμένεις μετά την κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα στη γλουτένη, ίσως να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό. Παρόλα αυτά, το κινόα είναι μια τροφή με μηδενική γλουτένη που θα σε βοηθήσει πολύ με τη διαδικασία της πέψης.

2. Αγγούρια

αγγουρια

Τα αγγούρια είναι ένα λαχανικό με 95% περιεκτικότητα σε νερό. Είναι ιδανική τροφή για να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου. Τα αγγούρια είναι μια ελαφριά τροφή και μπορούν να βοηθήσουν το στομάχι να επεξεργαστεί καλύτερα τις υπόλοιπες τροφές. Βοηθούν στην πέψη άλλων φαγητών με ομαλό τρόπο.

3. Σέλινο

σελινο

Το σέλινο είναι άλλη μια τροφή που βοηθάει στην απομάκρυνση του φουσκώματος λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε νερό. Έχει διουρητικές ιδιότητες οι οποίες βοηθούν σε μια συνολική αποτοξίνωση του οργανισμού. Επιπλέον έχει και αντιφλεγμονώδη δράση. Αποτελεί μια πολύ ωφέλιμη τροφή για τον οργανισμό.

4. Ανανάς

ανανας

Ο ανανάς περιέχει ένα ένζυμο το οποίο διαλύει τις πρωτεΐνες και βοηθάει το στομάχι στην πέψη. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και αποτελεί μια από τις καλύτερες τροφές για να αποβάλλεις το φούσκωμα. Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι ο ανανάς βοηθάει σε φλεγμονές του παχέος εντέρου και συνάμα σε μια συνολική γαστρεντερολογική λειτουργία.

5. Γιαούρτι

γιαουρτι

Όταν λέμε για γιαούρτι αναφερόμαστε στο κλασικό, ελληνικό γιαούρτι. Πλούσιο σε προβιοτικά, το γιαούρτι είναι γνωστό για την ιδιότητα του να διατηρεί τη γαστρεντερολογική λειτουργία καλή. Επιπλέον, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο το οποίο βοηθάει στην καταπολέμηση του φουσκώματος.

Δες επίσης : Εύκολη υγιεινή συνταγή γιαούρτι με βρώμη!

6. Κεφίρ

κεφιρ

Αρκετά κοντινό με το γιαούρτι και επίσης γνωστό γι τις ευεργετικές του ιδιότητες. Η πέψη της λακτόζης για κάποιους μπορεί να είναι θέμα που προκαλεί δυσπεψία, καούρα, πόνο και φούσκωμα. Το κεφίρ βοηθάει στην πέψη της λακτόζης και μειώνει αυτά τα συμπτώματα έως και 70%.

7. Μπανάνες

μπανάνες

Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα της μπανάνας σε κάλιο, που όπως προαναφέρθηκε βοηθάει πολύ στην καταπολέμηση του φουσκώματος, η μπανάνα έχει και άλλα θετικά. Η κατανάλωση μιας μπανάνας πριν το γεύμα μπορεί να προλάβει το φούσκωμα. Επιπλέον, μπορεί να ηρεμήσει τον πόνο στην κοιλιά χάρη στα προβιοτικά που περιέχει.

8. Ντομάτες

ντοματες

Από σάλτσα για μακαρόνια έως και ντοματοχυμός, οι ντομάτες είναι απαραίτητο στοιχείο της διατροφής σου. Έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να καταπολεμήσουν το φούσκωμα. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο.

9. Πράσινο τσάι

πρασινο τσαι

Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για πολλές χρήσιμες ιδιότητες που έχει. Περιέχει αντιοξειδωτικά, βοηθάει στο μεταβολισμό και στην καύση λίπους καθώς επίσης έχει και διουρητική λειτουργία. Έρευνες έχουν δείξει ότι λόγω της αντιφλεγμονώδους δράσης του, μπορεί να κρατήσει το στομάχι σου δυνατό και υγιές.

10. Μέντα

μεντα

Το τσάι μέντας είναι ευρέως διαδεδομένο για την βοήθεια του στο στομαχόπονο. Είτε σε μορφή τσαγιού, είτε πάνω από το φαγητό, η μέντα δείχνει να καταστέλλει τους σπασμούς του στομαχιού και να το ηρεμεί. Με αυτό τον τρόπο μειώνει το φούσκωμα και επαναφέρει την ομαλή λειτουργία του στομαχιού.

Δες επίσης : 8 Θεραπευτικά φυτά που μπορείς να καλλιεργήσεις στο σπίτι σου!

11. Αβοκάντο

αβοκάντο

Δες επίσης : 5 Ιδέες για εύκολο και υγιεινό πρωινό με αβοκάντο!

Αρκετά γνωστό για τα υγιεινά και ευεργετικά του λιπαρά, το αβοκάντο δείχνει να βοηθάει και στο άσχημο αίσθημα από το φούσκωμα. Όπως η μπανάνα, το κάλιο στο αβοκάντο μπορεί να βοηθήσει στην αποβολή του περιττού νατρίου από το σώμα και να ηρεμήσει συμπτώματα από δυσπεψία