Συμβουλές

10 Συμβουλές για να γίνεις πιο ευτυχισμένος!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τι χρειάζεται για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος;

Μπορεί να πιστεύεις ότι ένα καλό σώμα, ή ένας γεμάτος τραπεζικός λογαριασμός είναι μερικά από αυτά που θα σε βοηθήσουν να βελτιωθείς, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα μικρά πράγματα είναι που μετράνε και κάνουν τη διαφορά.

 

Πως να γίνεις καλύτερος άνθρωπος

 

1. Διάβασε περισσότερο

reading

Το διάβασμα βελτιώνει τις γνώσεις σου, την έμπνευση σου και αποτελεί έναν υπέροχο τρόπο να ξεκινήσεις μια συζήτηση όταν συναντάς κάποιον για πρώτη φορά. Μπορείς να διαβάσεις ή να ακούσεις ένα βιβλίο καθώς πηγαίνεις στη δουλειά και καθώς ταξιδεύεις.

2. Κράτησε σημειώσεις

keeping-notes

Το να κρατάς σημειώσεις σε αναγκάζει να τακτοποιήσεις τις πληροφορίες σου και να εξωτερικεύεις τα συναισθήματα σου. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Οχάιο, το να σημειώνεις τις αρνητικές σου σκέψεις και μετά να πετάς το χαρτί μπορεί να καθαρίσεις το μυαλό σου και να σε κάνει να δεις τα πράγματα διαφορετικά.

Μπορείς να φτιάξεις λίστες με τα πράγματα που έχεις να κάνεις, να καταγράφεις τις ασκήσεις σου στο γυμναστήριο για να είσαι σίγουρος ότι βελτιώνεσαι, ή και το φαγητό το οποίο τρως για να ξέρεις τις θερμίδες που καταναλώνεις.

3. Να είσαι ευγνώμων

grateful

Πριν πας για ύπνο το βράδυ σκέψου 3 πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων. Προσπάθησε να είσαι όσο πιο σαφής γίνεται. Μπορεί να σου φαίνεται ανοησία, αλλά θα φτιάξει τη διάθεση σου και θα σου δώσει κίνητρο. Δες επίσης 5 ασκήσεις για να εκπαιδεύσεις το μυαλό σου για την ευτυχία & την επιτυχία!

4. Άφησε στην άκρη το κινητό σου

smartphone-effects

Το smartphone μπορεί να καταστρέψει τις σχέσεις σου. Η προσκόλληση σου σε αυτό εμποδίζει την επικοινωνία σου με άλλους και χαλάει τη διάθεση σας. Άφησε το μερικές ώρες στην άκρη και επικεντρώσου στους ανθρώπους γύρω σου.

5. Κάνε yoga

yoga-exercise-man

Η yoga δεν είναι μόνο για τις γυναίκες. Τα οφέλη αυτής της άσκησης είναι πολλά. Η συγκέντρωση στην αναπνοή μπορεί να μειώσει το άγχος, αλλά και να σε γυμνάσει. Θα σου μάθει να ασκείσαι σωστά και να έχεις περισσότερη ισορροπία. Σύμφωνα με έρευνες, η yoga μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις υγιής καθώς βελτιώνει το ανοσοποιητικό σου σύστημα με την παραγωγή λεμφοκυττάρων.

6. Να είσαι πιο συγκεντρωμένος

mindfulness

Το να έχεις επίγνωση του τι γίνεται γύρω σου και να συγκεντρώνεσαι περιλαμβάνει στην ουσία την ικανότητα σου να κάνεις διαλογισμό και να επικεντρώνεσαι σε εξωτερικά φαινόμενα, όπως είναι η αναπνοή σου. Δοκίμασε να καθίσεις σε ένα ήσυχο δωμάτιο για 10 λεπτά κάθε πρωί και να κάνεις διαλογισμό και θα δεις την συγκέντρωση σου να βελτιώνεται.

Η συγκέντρωση, βέβαια, δεν έχει να κάνει μόνο με τον διαλογισμό. Ακόμη και το να είσαι συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια του φαγητού, χωρίς να παρακολουθείς τηλεόραση, ή να είσαι συγκεντρωμένος στο γυμναστήριο μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο που χωνεύεις το φαγητό και τον τρόπο που αποκτάς μυς.

 7. Κάνε το πρώτο βήμα

make-the-first-move

Αν ποτέ συναντήσεις κάποιον για πρώτη φορά και το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να δεις το κινητό σου και να απομακρυνθείς, τότε κάνε το πρώτο βήμα. Κοίταξε τον στα μάτια και χαμογέλασε. Ακόμη και στην τράπεζα ή στο σούπερ μάρκετ, χαμογέλασε στον ταμία και ρώτησε τον τι κάνει. Θα του φτιάξεις τη μέρα και σίγουρα δε θα είσαι ένας ακόμη από εκείνους τους αγενείς τύπους που κοιτάζουν το τηλέφωνο τους όλη την ώρα.

8. Βγες έξω

getting-out

Δεν εννοώ να βγαίνεις τα βράδια και να μένεις ξάγρυπνος μέχρι αργά. Ο ήλιος παρέχει βιταμίνη D, η οποία είναι σημαντική για πολλά πράγματα στο σώμα μας. Μπορεί να σε βοηθήσει στην απώλεια κιλών, να βελτιώσει την υγεία σου αλλά και να αποτρέψει την εμφάνιση καρκίνου.

Ακόμη κι αν έχεις φορτωμένο πρόγραμμα, μπορείς να φέρεις τη φύση στον χώρο σου. Απλά πρόσθεσε μερικά φυτά στο χώρο εργασίας σου, και θα δεις την παραγωγικότητα σου να αυξάνεται και το άγχος σου να μειώνεται. Μπορείς, επίσης, να πας μια βόλτα στο πάρκο και θα αισθανθείς αμέσως καλύτερα.

9. Κοιμήσου περισσότερο

nap-time

Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει το μυαλό αλλά και το σώμα σου. Η έλλειψη βιταμίνης Z βλάπτει τη μνήμη, το ανοσοποιητικό σου σύστημα και τη βελτίωση του σώματος σου.

Σύμφωνα με τη NASA, ένας μεσημεριανός ύπνος 26 λεπτών είναι αρκετός για να βελτιώσεις την εγρήγορση σου και την αποτελεσματικότητα σου για το υπόλοιπο της ημέρας. Φυσικά καλό θα ήταν να κοιμάσαι και να ξυπνάς μια συγκεκριμένη ώρα, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.

10. Υιοθέτησε ένα συγκεκριμένο σύνολο

outfit-guide

Βρες το σύνολο που σου ταιριάζει: κοστούμι, πουκάμισο και γραβάτα, ή τζιν παντελόνι, T-shirt και φούτερ μπλούζα, ή όποιο άλλο σύνολο είναι κατάλληλο για εσένα. Αγόρασε ρούχα σε διάφορα χρώματα και αποθήκευσε τα στην ντουλάπα σου. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείς να ντύνεσαι γρήγορα και εύκολα.

Μπορεί να είναι βαρετό να φοράς τα ίδια ρούχα κάθε μέρα, αλλά δε θα χρειαστείς να περνάς ώρα ψάχνοντας να βρεις τι να φορέσεις. Δες επίσης 10 συνήθειες που έχουν οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι!

Previous post

21 Αντρικά κουρέματα που αγαπάνε οι γυναίκες!

Next post

3 Τρόποι για να εξαφανίσεις την πιτυρίδα!

The Author

theman

theman