ΣυμβουλέςΥγεία

5 Λόγοι που δεν μπορείς να κοιμηθείς!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο ύπνος είναι μια από τις σημαντικότερες ανάγκες του σώματος μας. Είναι αρκετά σημαντικό να κοιμάσαι καλά τόσο για το σώμα, όσο και για τον εγκέφαλο και την ψυχική σου υγεία. Ένας καλός ύπνος, θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις με ενέργεια για την επόμενη ημέρα, να είσαι συγκεντρωμένος και αποδοτικός. Αν βέβαια, δυσκολεύεσαι στο θέμα το ύπνου και δεν μπορείς να κοιμηθείς, μην αγχώνεσαι! Έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται στον ύπνο για διάφορους λόγους.

Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που σε κάνουν να μην μπορείς να κοιμηθείς; Συγκεντρώσαμε μερικούς καθώς και κάποιους τρόπους για να τους αντιμετωπίσεις. Μάθε τι σου προκαλεί την αϋπνία και νίκησε τη μια και καλή!

5 Λόγοι που δεν μπορείς να κοιμηθείς και πως να τους αντιμετωπίσεις!

 

1. Τσεκάρεις το κινητό σου πριν τον ύπνο

κοιτάς το κινητό πριν κοιμηθείς

Και όχι μόνο εσύ! Στην εποχή της τεχνολογίας, της εγρήγορσης και της συνεχούς πληροφορίας, το κινητό έχει γίνει , με το παραπάνω, μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων. Το κακό σε όλο αυτό είναι ότι το να χαζεύεις, να παίζεις, να παρακολουθείς ταινίες ή σειρές στο κινητό είναι κάτι που κάνεις για να χαλαρώσεις. Κι όμως, η ακτινοβολία του κινητού, το φως και αυτή η συνεχόμενη πληροφορία που λαμβάνεις, δεν αφήνουν τον εγκέφαλό σου να ξεκουραστεί με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κοιμηθείς. Φυσικά, δε θα απαγορεύσουμε να τσεκάρεις το κινητό σου πριν κοιμηθείς, αλλά προσπάθησε να το κάνεις 30 λεπτά πριν πέσεις στο κρεβάτι. Έτσι θα δώσεις στον εγκέφαλο σου χρόνο να ξεκουραστεί και να χαλαρώσει.

Δες επίσης : 4 Συμβουλές για έναν πιο βαθύ και ξεκούραστο ύπνο!

2. Νιώθεις πιεσμένος να κοιμηθείς

πιεση για υπνο

Νιώθεις ότι είσαι αναγκασμένος να κοιμηθείς από την στιγμή που θα ακουμπήσει το κεφάλι στου μαξιλάρι. Έχεις ένα αρκετά γεμάτο πρόγραμμα και αγχώνεσαι ότι δε θα έχεις αρκετή ενέργεια, οπότε προσπαθείς να κοιμηθείς. Όλη αυτή η προσπάθεια και η πίεση σου προκαλούν άγχος και στρες με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος σου να μην ξεκουράζεται. Ο ύπνος δεν είναι υποχρέωση ή αγγαρεία. Άμα το λαμβάνεις έτσι, είναι δεδομένο ότι δεν μπορείς να κοιμηθείς. Προσπάθησε να χαλαρώσεις. Χαλάρωσε τους μύες του σώματος σου, άδειασε τη σκέψη σου, κλείσε τα μάτια σου και ο ύπνος θα έρθει πριν το καταλάβεις.

Δες επίσης : 10 Tips για να σε πάρει ο ύπνος σε 30 δευτερόλεπτα!

3. Αγχώνεσαι και για παρελθόν ή το μέλλον

σκεψεις πριν τον υπνο

Αυτό είναι κάτι που πολλοί από εμάς έχουμε βιώσει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. Ξαπλώνεις στο κρεβάτι και σου έρχονται σκέψεις από το παρελθόν, το μέλλον, κάτι που έπρεπε να πεις και δεν είπες, ένα λάθος που έκανες μέσα στη μέρα. Υπάρχουν περιπτώσεις που έχεις κάποια εκδήλωση να παρακολουθήσεις ή κάποιο γεγονός και το ανακυκλώνεις συνέχεια μέσα στο μυαλό σου με αποτέλεσμα να είναι το μόνο που σκέφτεσαι. Φυσικά,με καμία από αυτές τις σκέψεις δεν μπορείς να κοιμηθείς με ηρεμία εφόσον σου απασχολούν τις σκέψεις. Βρες κάτι που μπορεί να σε αποσυντονίσει και να σε κάνει να ξεχαστείς. Μπορεί να είναι ένα βιβλίο ή μια σειρά. Αλλά και αυτά με μέτρο, γιατί μπορεί τελικά να κρατήσεις το μυαλό σου απασχολημένο με αυτά. Κάνε σκέψεις που σου αρέσουν και σε κάνουν να νιώθεις όμορφα. Σιγά σιγά θα χαλαρώσεις και θα κοιμηθείς!

Δες επίσης : 5 Συμβουλές από ειδικούς για να κάνεις έναν καλύτερο ύπνο!

4. Βλέπεις ή διαβάζεις κάτι που σου κινεί το ενδιαφέρον

διαβασμα στο κρεβατι

Προφανώς και δεν υπάρχει κάτι κακό με αυτό. Πολλοί βλέπουν κάποια σειρά ή διαβάζουν κάποιο βιβλίο πριν κοιμηθούν. Το θέμα είναι αυτό που κάνεις να μη σε κάνει να σκέφτεσαι και να σου προκαλεί ενδιαφέρον ή άλλα συναισθήματα. Απόφυγε να λαμβάνεις πληροφορίες που σου προκαλούν λύπη, άγχος, αγωνία ή οτιδήποτε σε εξιτάρει εκείνη τη στιγμή. Έτσι, το μυαλό σου θα είναι λιγότερο απασχολημένο και δε θα σκέφτεται πολλά. Ο εγκέφαλος που σκέφτεται συνέχεια είναι από τους λόγους που δεν μπορείς να κοιμηθείς.

5. Πέφτεις για ύπνο διαφορετικές ώρες κάθε μέρα

διαφορετικές ώρες ύπνου

Ο οργανισμός σου είναι μια τέλεια μηχανή. Τις ώρες του ύπνου, το σώμα σου κάνει κάποιες διαδικασίες που είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του. Όταν έχεις μάθει το σώμα σου σε μια συγκεκριμένη ρουτίνα ύπνου, καλό θα είναι να μην την αλλάζεις. Προσπάθησε να κοιμάσαι και να ξυπνάς σχεδόν τις ίδιες ώρες καθημερινά, έτσι το σώμα σου θα λειτουργεί αρμονικά και ο εγκέφαλος σου θα ξέρει πότε θα ξεκουράζεται και πότε όχι.

Το πρόβλημα στον ύπνο είναι κάτι που αντιμετωπίζει πολύς κόσμος. Όπως είδες υπάρχουν διάφοροι λόγοι που ίσως να μην ήξερες και σου προκαλούν αϋπνία. Το ότι δεν μπορείς να κοιμηθείς είναι κάτι που μπορείς να αλλάξεις. Προσπάθησε να τους αντιμετωπίσεις και θα δεις ότι θα διορθώσεις το πρόβλημα του ύπνου σου.

Previous post

5 Tips για να κάνεις φίλους πιο εύκολα!

Next post

7 Συμβουλές για τέλειο ανδρικό styling μαλλιών!

The Author

Sofia V.

Sofia V.