Καριέρα

Ποιο είναι το καλύτερο χρώμα για το site σου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σύμφωνα με το entrepreneur.com τα χρώματα ασκούν πολύ μεγάλη επιρροή στην συμπεριφορά και γενικότερα στην ψυχολογία μας. Όταν τα μάτια μας βλέπουν κάποιο χρώμα, στέλνουν το ανάλογο μήνυμα στον εγκέφαλο και αυτός με την σειρά του το μεταφέρει στον θυρεοειδή αδένα, ο οποίος απελευθερώνει τις ορμόνες που αλλάζουν την διάθεση μας.

Μια πρόσφατη έρευνα λοιπόν, μας έδειξε ότι το αγοραστικό κοινό επιλέγει κάποιο συγκεκριμένο προϊόν κατά 85% λόγω του χρώματος του. Οπότε φαντάσου πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το χρώμα που έχει το site σου, στο να προσεγγίσεις περισσότερο κόσμο και να του κινήσεις το ενδιαφέρον για να ξανά μπει.

Ποιο είναι όμως το καλύτερο χρώμα για το site σου, ώστε να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του;

 

Δες επίσης: 4 Τρόποι για να βελτιώσεις το Digital Marketing της εταιρείας!

 

Ποιο χρώμα να επιλέξεις για το site σου

 

Γυναικεία site

xromata site tips

Σε μια έρευνα σχετικά που διεξήχθει σχετικά με το ποια χρώματα προτιμάει το κάθε φύλο, το 35% των γυναικών δήλωσε ότι το αγαπημένο τους είναι το μπλε, έπειτα το μωβ με 23% και το 14% διάλεξε το πράσινο. Ενώ το 33% των γυναικών έβαλε στα λιγότερο αγαπημένα του χρώματα το πορτοκαλί και το καφέ. Επίσης, το 17% διάλεξε το γκρι.

Ενώ μια άλλη μελέτη, αφού επιβεβαίωσε τα προηγούμενα δεδομένα, διαπίστωσε πως υπάρχει μια προτίμηση στους γήινους τόνους και τα βασικά χρώματα.

 

Ανδρικά site

istoselides xromata

Οι άντρες από την άλλη πλευρά, δείχνουν πολύ μικρότερη προτίμηση στο μωβ, το πορτοκαλί, αλλά και το καφέ. Αντ ‘αυτού, προτιμούν το μπλε, το πράσινο και μαύρο, μιας και είναι πιο παραδοσιακά και συνδέονται με την αρρενωπότητα.

 

Το μπλε κερδίζει την εμπιστοσύνη

Το μπλε χρώμα είναι το καθεαυτού χρώμα της εμπιστοσύνης, της ειρήνης, της τάξης και της πίστης και γι’ αυτό χρησιμοποιείται από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες, όπως για παράδειγμα το Facebook και την Paypal.

Αν και είναι από τα πιο δημοφιλή χρώματα, δεν θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσεις για οτιδήποτε σχετίζεται με τα τρόφιμα, μιας και έχει συνδυαστεί με την παρότρυνση των ανθρώπων για να τρώνε λιγότερο.

 

Το κίτρινο είναι για προειδοποίηση

simvoules sites

Για το κίτρινο χρώμα υπάρχουν δύο εκδοχές, η πρώτη είναι ότι είναι το χρώμα της ευτυχίας και η δεύτερη ότι είναι της προειδοποίησης. Επίσης, αναφέρουν πως το κίτρινο χρώμα κάνει τα μωρά να κλαίνε και προκαλεί θυμό στους μεγάλους, μιας και ενεργοποιεί το κέντρο άγχους του εγκεφάλου μας. Όπως καταλαβαίνεις, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα αν χρησιμοποιηθεί σε μικρές ποσότητες.

 

Το πράσινο είναι ιδανικό για το περιβάλλον και τις εξωτερικές δραστηριότητες

dimiourgia site xromata

Το πράσινο είναι ουσιαστικά το χρώμα που συμβολίζει την φύση και μπορεί να βελτιώσει τη δημιουργικότητα του ανθρώπου. Δεν είναι τυχαίο που το έχει επιλέξει η Greenpeace για το logo της.

Δεν είναι όμως μόνο το χρώμα της φύσης, αλλά και της δράσης και γι αυτό χρησιμοποιείται στα κουμπιά που αφορούν την αγορά ή την συνεισφορά. Οπότε, αν έχεις ένα e-shop ή θέλεις να παρακινήσεις τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου να πάρουν μέρος σε κάτι, επέλεξε το πράσινο χρώμα.

 

Το πορτοκαλί δείχνει χαρά και βιασύνη

amazon xromata

Το πορτοκαλί τονώνει την σωματική δραστηριότητα, τον ανταγωνισμό και την εμπιστοσύνη και ακριβώς για αυτόν τον λόγο χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από τις αθλητικές ομάδες και την προώθηση των παιδικών προϊόντων. Και το Amazon όμως χρησιμοποιεί αυτό το χρώμα στις προσφορές του, για να δείξει βιασύνη και ότι υπάρχει περιορισμένος χρόνος.

Επιπλέον, θεωρείται ότι δηλώνει πως κάτι είναι «οικονομικό» οπότε αν θέλεις να βάλεις προσφορές, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις, απλά μη το χρησιμοποιήσεις υπερβολικά πολύ.

 

Το μαύρο δείχνει πολυτέλεια

piotika site tips

Όσο πιο σκούρο είναι ένα χρώμα τόσο πιο πολυτελές θεωρείται, οπότε το μαύρο είναι το top. Δηλώνει κομψότητα, ποιότητα, αλλά και δύναμη. Σκέψου μόνο πόσες γνωστές εταιρείες το χρησιμοποιούν. Ενδεικτικά να αναφέρω την Louis Vuitton και την Lamborghini.

Αν λοιπόν θέλεις να προωθήσεις υψηλής αξίας και πολυτελή προϊόντα, αυτό είναι το χρώμα σου.

 

Χρησιμοποίησε φωτεινά χρώματα για να βάλεις τους επισκέπτες σε δράση

diafimiseis xromata

Δες επίσης: Πως να ξεκινήσεις μια Remarketing καμπάνια με GA!

Οι περισσότερες γυναικείες ιστοσελίδες επιλέγουν το ροζ – φούξια και το ανοιχτό μωβ για να παρακινήσουν τις επισκέπτριες τους να πάρουν μέρος στην σελίδα, είτε για να γραφούν στο newsletter είτε για να διαβάσουν κάποιο άρθρο. Και το κίτρινο με το πορτοκαλί όμως, μπορεί να έχουν τα ίδια αποτελέσματα στις ανδρικές κυρίως ιστοσελίδες, ενώ το κόκκινο και το πράσινο είναι τα ουδέτερα που χρησιμοποιούν και οι δύο κατηγορίες.

Στην ουσία αυτό που χρειάζεσαι είναι μια φωτεινή απόχρωση, η οποία όμως να έρχεται σε αντίθεση με όλη την υπόλοιπη σελίδα.

Previous post

18 Μοντέρνες προτάσεις για ανδρικό ντύσιμο (Street Style)!

Next post

5 Tips για να αγοράσεις το κατάλληλο αυτοκίνητο για σένα!

The Author

Fanis Ineglis

Fanis Ineglis