Γυμναστική

8 Συμβουλές για να είσαι σε φόρμα μετά τα 40

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η ηλικία είναι κάτι που όλοι οι άνθρωποι φοβούνται, καθώς κανένας μας δε θέλει να μεγαλώσει. Έτσι, όλοι μας προσπαθούμε να δείχνουμε όσο γίνεται νεότεροι. Δυστυχώς, όμως, όσο νέος και να δείχνεις εξωτερικά, εσωτερικά ο οργανισμός μεγαλώνει συνεχώς. Όσο μεγαλώνεις το σώμα σου αλλάζει όπως και ο μεταβολισμός σου.

Στα 40 ο μεταβολισμός αρχίζει και κάνει τις πιο μεγάλες αλλαγές. Είναι η ηλικία που πολλές φορές μπορεί να χάσεις τον έλεγχο της κατάστασης χωρίς να το καταλάβεις και να βάλεις περισσότερα κιλά από όσα θέλεις. Για να μπορέσεις να διατηρηθείς και να μην ξεπεράσεις τα όρια, θα σου δώσω μερικές συμβουλές για να είσαι σε φόρμα και μετά τα 40.

 

Πως να μείνεις σε φόρμα μετά τα 40!

Κάνε γενικές εξετάσεις

Οι γενικές εξετάσεις θα σε βοηθήσουν να δεις σε τι επίπεδα βρίσκεται ο οργανισμός σου. Έτσι θα γνωρίζεις τι πρέπει να προσέξεις στη διατροφή σου για να μπορέσεις να μείνεις υγιής.

Μείωσε το αλκοόλ

διατροφή μείωση αλκοόλ

Τα αλκοολούχα ποτά είναι ιδιαίτερα βλαβερά για τον οργανισμό. Αν μπορείς να κόψεις εντελώς το αλκοόλ θα σε βοηθήσει πάρα πολύ. Αν δεν μπορείς, τότε καλό θα είναι να το μειώσεις όσο περισσότερο γίνεται. Θα δεις ότι έτσι θα αρχίσεις να χάνεις κιλά και θα έχεις περισσότερη ενέργεια. Δες ακόμη 5 συμβουλές διατροφής και υγείας για άντρες!

Βρες κίνητρα για να μείνεις σε φόρμα

Οι γιατροί μπορούν να προβλέψουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το χρόνο ζωής ενός άντρα, όταν ο δείκτης μάζας του σώματός του είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Αν έχεις καλή φυσική κατάσταση μπορείς να μειώσεις μέχρι και 19% τις πιθανότητες καρδιακής πάθησης.

Να αθλείσαι

άντρας μεσήλικας γυμναστική

Η άσκηση θα πρέπει να είναι στο πρόγραμμά σου 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Κάθε φορά θα πρέπει να ασχολείσαι τουλάχιστον για 30 λεπτά. Δεν χρειάζεται να είναι έντονη η άσκηση, αρκεί να υπάρχει μέσα στην καθημερινότητά σου. Δες εδώ 5 ασκήσεις που δεν καταπονούν τις αρθρώσεις!

Χρησιμοποίησε τις σκάλες

Είναι λογικό οι περισσότεροι να επιλέγουμε το ασανσέρ όταν θέλουμε να πάμε σε κάποιο όροφο. Αν θέλεις όμως να συνδυάσεις τις δουλειές σου ή την βόλτα σου με λίγη γυμναστική, τότε ξεκίνα να χρησιμοποιείς τις σκάλες. Αν νιώσεις ότι είναι πολλές, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να καλέσεις το ασανσέρ και να συνεχίσεις. Αρκεί να έχεις προσπαθήσει να ανέβεις μερικούς ορόφους.

Βελτίωσε την διατροφή σου

συμβουλές διατροφής άντρες the-man.gr

Η διατροφή είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Προσπάθησε να μειώσεις τα τηγανητά και τα πολλά λίπη και να ξεκινήσεις τα ψητά. Τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να βρίσκονται κάθε μέρα στο τραπέζι σου. Επίσης, μην τρως μόνο μία με δύο φορές τη μέρα. Φτιάξε πέντε γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας, με ένα από τα πέντε να είναι το βασικό, για να μην νιώσεις ποτέ ότι πεινάς.

Αγόρασε καλά αθλητικά παπούτσια

αναπαυτικά αθλητικά παπούτσια sneakers

Αν σου αρέσει να πηγαίνεις για τρέξιμο ή περπάτημα, αλλά σε πονάει το γόνατο, μπορείς να πάρεις ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια για να αποφύγεις αυτούς τους πόνους. Επίλεξε κάποιο μέρος που έχει γρασίδι ή ταρτάν για να αθληθείς, ώστε να απορροφάει το έδαφος τους κραδασμούς και να μην καταπονείς τις αρθρώσεις σου.

Κι αν δεν θέλεις να ξοδέψεις πολλά χρήματα μπορείς να βρεις εδώ 14 οικονομικά ανδρικά αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο!

Να ξεκουράζεσαι καλά

tips άνδρες πάνω από 40

Μπορεί να το έχεις ακούσει πολλές φορές και να μην το έχεις εφαρμόσει. Αν όμως ξεκινήσεις να το εφαρμόζεις, να είσαι σίγουρος ότι θα δεις μια πολύ μεγάλη διαφορά τόσο στο σώμα σου όσο και στην ψυχολογία σου. Τα επίπεδα της ενέργειάς σου θα ανέβουν και θα δεις ότι το σώμα σου λειτουργεί πολύ καλύτερα.

Previous post

5 Ανδρικά παντελόνια Chino που κάθε άντρας πρέπει να έχει!

Next post

Πως να μιλάς ώστε όλοι να θέλουν να σε ακούσουν!

The Author

Maria Pap.

Maria Pap.