Γυμναστική

5 Τρόποι για πιο γρήγορα αποτελέσματα στο γυμναστήριο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Αν κάνεις το ίδιο πρόγραμμα προπόνησης ξανά και ξανά το πιο πιθανό είναι να μην βλέπεις γρήγορα αποτελέσματα και κατά συνέπεια να απογοητεύεσαι. Ο σκοπός όμως δεν είναι μόνο να καταβάλλεις πολύ προσπάθεια όσο είσαι στο γυμναστήριο, αλλά να ακολουθείς και τον σωστό τρόπο.

Αν θέλεις λοιπόν να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα το the-man.gr σου παρουσιάζει τα 5 καλύτερα tips!

 

Δες επίσης: 4 Ασκήσεις για γραμμωμένους κοιλιακούς!

 

Πως να δεις γρήγορα αποτελέσματα στο γυμναστήριο

 

Κάνε σκληρό πρόγραμμα για συγκεκριμένο χρόνο

tips gimnastikis

Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε 20 δευτερόλεπτα και έπειτα πάρε μια γρήγορη ανάσα για να συνεχίσεις για ακόμη 8 γύρους. Ο κατάλληλο τύπος ασκήσεων είναι οι full body ασκήσεις, όπως burpees, άλματα και squats με βάρη.

Αν θέλεις μεγαλύτερη πίεση μπορείς να προσθέσεις στο πρόγραμμα σου ασκήσεις που χρειάζονται εξοπλισμό.

 

Αύξησε το βάρος και μείωσε τις επαναλήψεις

Με το να αυξήσεις το βάρος που σηκώνεις κατά 5% και ταυτόχρονα να μειώσεις τις επαναλήψεις του κάθε σετ κατά 2, αυτό που θα καταφέρεις είναι να αυξήσεις τη δύναμή σας.

Αυτός είναι ένας τρόπος για να δώσεις ένα κίνητρο στο σώμα σου να αυξήσει την δύναμη, αλλά φυσικά και την μυϊκή του μάζα.

 

Χρησιμοποιήστε kettlebells

askisis gimnastikis

To kettlebell μπορεί να σε βοηθήσει πολύ να βελτιώσεις τις αθλητικές αποδόσεις σε όλα τα επίπεδα. Χάρις στην ταλάντευση κατά την βασική άσκηση με το kettlebell (όπως βλέπουμε και στην εικόνα) βοηθάς το καρδιαγγειακό σου σύστημα, ενώ ταυτόχρονα γυμνάζεις και την πίσω πλευρά του σώματος σου.

Επιπλέον, αυτή η άσκηση μπορεί να σε κάνει πιο εκρηκτικό και αυξάνει την αντοχή σου, δηλαδή βοηθάει στο να μπορείς να πηδάς πιο ψηλά. Ο στόχος σου πρέπει να είναι τα 3 σετ των 20 επαναλήψεων για αρχή.

 

Μείωσε σταδιακά τα βάρη

programma gimnastikis

Ξεκίνα τις ασκήσεις σου με τα βάρη που σηκώνεις συνήθως και σταμάτα μία επανάληψη πριν νιώσεις ότι δεν μπορείς να συνεχίσεις άλλο. Έπειτα, μείωσε το βάρος κατά 20% ώστε να κάνεις αυτή την μία επανάληψη.

Τέλος, μείωσε το βάρος και πάλι κατά 20% ώστε να ολοκληρώσεις τα σετ σου. Ξεκουράσου για ένα λεπτό και επανέλαβε τον ίδιο τρόπο για ακόμη δύο φορές.

 

Συνδύασε ασκήσεις για διαφορετικές μυικές ομάδες

Τέλος, αυτή είναι η ιδανική μέθοδος για να αυξήσεις την καύση των θερμίδων. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να συνδυάσεις δύο ασκήσεις, οι οποίες είναι για διαφορετικές ομάδες μυών, όπως για παράδειγμα να κάνεις squats και αμέσως μετά pull-ups.

Κάνε λοιπόν την πρώτη άσκηση για 8 επαναλήψεις, ή εναλλακτικά σταμάτα όπως είπαμε και προηγουμένως μία επανάληψη πριν αποτύχεις να τελειώσεις την άσκηση σου και στην συνέχεια χωρίς να ξεκουραστείς κάνε το ίδιο και για την δεύτερη άσκηση. Αυτά είναι τα γνωστά Superset workouts.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Previous post

Τα 10 νέα ανδρικά καλοκαιρινά αρώματα!

Next post

7 Tips για να την γοητεύσεις στο πρώτο ραντεβού!

The Author

Maria Pap.

Maria Pap.