Πολλοί λάτρεις της Maserati περίμεναν κάτι τέτοιο. Μετά την Prosche και το εκπληκτικό Caynenne της που κάνει τρομερές πωλήσεις εδώ και αρκετά χρόνια, έρχεται να ταράξει τα νερά ένα νέο SUV από την Maserati.
Βλέποντας το παράδειγμα του Caynne, η ιταλική φίρμα έρχεται να πάρει μερίδιο από την εν λόγω αγορά και να καταφέρει να πάει ένα βήμα πιο μπροστά στην σύγχρονη εποχή. Κάποιοι θα πουν έχει αργήσει λίγο, αλλά η αλήθεια είναι ότι από το 2003 είχε γίνει προσπάθεια με το πρωτότυπο Kubang, χωρίς όμως να περάσει στην παραγωγή. Για να μην μείνουμε, όμως, μόνο στα λόγια, πάμε να ρίξουμε μια πιο καλή ματιά στο νέο αυτό αυτοκίνητο.
Το νέο SUV της Maserati Που έχει ξεσηκώσει τον κόσμο!
Το αυτοκίνητο έκανε την εμφάνιση του έχοντας το όνομα Levante, θυμίζοντας κάτι από Μεσόγειο. Να σημειωθεί πως στα 102 χρόνια ιστορίας της Maserati, το Levante είναι το πρώτο SUV που μπαίνει σε παραγωγή.
Και φυσικά, όπως θα περίμενε κανείς, έρχεται να δώσει μια ιταλική φινέτσα, κομψότητα και να ανταγωνιστεί τα υπερπολυτελή γερμανικά οχήματα αυτής της κατηγορίας.
Εξωτερική σχεδίαση
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, παρατηρούμε μια εκλεπτυσμένη και κομψή γραμμή σχεδίασης. Το πίσω μέρος καταλήγει σε κουπέ, παρέχοντας μια ιδανική λύση στους κατασκευαστές που δεν ήθελαν ένα ογκώδες SUV. Φυσικά, ως Maserati, οι πόρτες δεν έχουν κορνίζα και αυτό που προσφέρει μοναδικότητα είναι η ηλεκτροκίνητη πέμπτη πόρτα!
Εσωτερικά Χαρακτηριστικά
Βλέποντας το εσωτερικό, αυτό που τραβάει πρώτο τα βλέμματα είναι το δερμάτινο σαλόνι, που αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού! Προσφέρει μοναδική άνεση για 4 επιβάτες και το σπορ ταμπλό του με φινίρισμα ξύλου ή κάρμπον (ανάλογα με το τι θα επιλέξουμε) και μαγεύει, τόσο με το κλασσικό ρολόι της φίρμας, όσο και με την οθόνη αφής 8,4 ιντσών. Επίσης, υπάρχουν και ειδικές εκδόσεις με αέρα Ermenegildo Zegna, του οποίου ο οίκος μόδας έχει προσθέτει μοναδικό ντιζάιν.
Κατασκευή
Το σασί του οχήματος είναι κυρίως από αλουμίνιο και μαγνήσιο, πράγμα που το κάνει πολύ ελαφρύ για την κατηγορία του (2.200 κιλά περίπου). Φυσικά, έχει τετρακίνηση. Σε κανονικές συνθήκες έχει κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά αν χρειαστεί, σε μόλις 0,15 δευτερόλεπτα μεταφέρει την κίνηση μπροστά κατά 50%. Επίσης διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.
Έχει κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων με αυτόματο ή ημιαυτόματο χειρισμό, που μπορεί να ελέγξει το ύψος της ανάρτησης, τον ήχο του κινητήρα και την παρεμβατικότητα του ESP.
Κινητήρας
Εδώ αρχίζουν τα καλά. H Levante έχει βενζινοκίνητο κινητήρα άμεσου ψεκασμού V6 τριών λίτρων με διπλό turbo σε δύο εκδόσεις (350 και 430 άλογα), ενώ υπάρχει και επιλογή για πανίσχυρο diesel κινητήρα στους 275 ίππους. Για SUV έχει εξαιρετικές επιδόσεις, 264 χιλιόμετρα η τελική ταχύτητα, ενώ κάνει το 0-100 σε 5,4 δευτερόλεπτα. Ακόμα και ο κινητήρας diesel έχει πολύ καλές επιδόσεις (230 km/h και 6,9 sec) και κατανάλωση περίπου περίπου στα 7,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Τιμή
Αν θα είναι εύκολα προσιτό αυτοκίνητο στον κόσμο, δεν το νομίζω. To SUV της Maserati αναμένεται να κυκλοφορήσει κοντά με αρχική τιμή κοντά στις 70.000 ευρώ το καλοκαίρι στην Μεγάλη Βρετανία.