7 Τροφές που θα σου χαρίσουν υγιή επιδερμίδα

by Sofia V.
άνδρας χαμογελά και αγγίζει υγιή επιδερμίδα προσώπου

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία σου, στη λειτουργία του οργανισμού σου, ακόμα και στην επιδερμίδα σου. Διάφορες τροφές μπορούν επιδράσουν είτε θετικά είτε αρνητικά πάνω σου. Υπάρχουν τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην αποτοξίνωση του σώματος, στην λειτουργία του εγκεφάλου, στην υγεία των ματιών και όπως φαίνεται και στην επιδερμίδα. Η καθαρή και λαμπερή επιδερμίδα δεν είναι μόνο θέμα περιποίησης και φροντίδας αλλά και σωστής διατροφής.

Εάν θέλεις ένα υπέροχο, αξιοζήλευτο δέρμα που λάμπει, τότε διάβασε παρακάτω. Δες την σημασία της διατροφής στην εμφάνιση του δέρματος του καθώς και τις 7 τροφές που θα σου χαρίσουν υγιή επιδερμίδα!

Ποιες είναι οι πιο ωφέλιμες τροφές για υγιή επιδερμίδα;

 

1. Ψάρια

σολομός ψάρι

Τα ψάρια είναι τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα Ω3. Τα ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί και η ρέγγα είναι μερικά από αυτά που συμβάλλουν στην υγιή επιδερμίδα. Τα λιπαρά οξέα Ω3 βοηθούν στο να μη φαίνεται η επιδερμίδα σπασμένη, με ρυτίδες αλλά να φαίνεται σφριγηλή και ενυδατωμένη. Για την ακρίβεια, η έλλειψη των Ω3 μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα στο δέρμα. Τέλος, τα ψάρια παρέχουν ψευδάργυρο, ένα μέταλλο ζωτικής σημασίας για τη ρύθμιση των φλεγμονών, της γενικότερης υγείας του δέρματος αλλά και της παραγωγής νέων κυττάρων του δέρματος.

Δες επίσης : 6 Κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο δέρμα!

2. Αβοκάντο

κομμένα αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι επίσης μια τροφή, πλούσια σε καλά και χρήσιμα λιπαρά. Η πρόσληψη τέτοιων λιπαρών κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται ελαστική, ενυδατωμένη και υγιή. Τα αβοκάντο είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης Ε, η οποία είναι ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του δέρματος. Μάλιστα, η βιταμίνη Ε είναι ακόμα πιο ευεργετική όταν συνδυάζεται με βιταμίνη C. Βιταμίνη C μπορείς να βρεις στα εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια, λεμόνια. Μια πεντανόστιμη πρόταση για να φας αβοκάντο είναι να το συνδυάσεις στο πρωινό σου με φρυγανισμένο ψωμί και αυγό ποσέ.

3. Ηλιόσποροι

ηλιόσποροι σε μπολ

Οι ηλιόσποροι είναι ένα πολύ θρεπτικό σνακ το οποίο έχει διάφορα οφέλη για τον οργανισμό σου. Κατά γενικό κανόνα, οι ξηροί καρποί είναι πολύ ευεργετικοί για το σώμα και φυσικά για την υγιή επιδερμίδα. Μάλιστα, μπορείς να συνδυάσεις τους ηλιόσπορους μαζί με άλλους ξηρούς καρπούς μαζί με γιαούρτι, σπόρους τσία και μέλι για ένα θρεπτικό σνακ.

Δες επίσης : 4 Συμβουλές φροντίδας για άντρες με ξηρό δέρμα!

4. Πιπεριές

λαχανικό πιπεριές σε 3 χρώματα

Οι πιπεριές είναι ένα λαχανικό που περιέχουν συστατικά τα οποία το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Μάλιστα, οι πιπεριές που ενδείκνυνται για υγιή επιδερμίδα είναι οι κόκκινες και οι κίτρινες, ωστόσο και οι πράσινες κάνουν καλή δουλειά. Όταν καταναλώνεται, ενσωματώνεται στο δέρμα και βοηθά στην προστασία των κυττάρων του δέρματος σας από την έκθεση στον ήλιο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην του ξηρού, αφυδατωμένου και ζαρωμένου δέρματος. Είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης C. Αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη δημιουργία κολλαγόνου που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και δυνατό.

Δες επίσης : 7 Τρόποι για να μην εμφανίσεις ακμή στο πρόσωπο!

5. Μπρόκολο

μπρόκολο σε μπολ

Το μπρόκολο είναι επίσης ένα λαχανικό που θα σε βοηθήσει στο να έχεις μια υγιή επιδερμίδα. Είναι γεμάτο με πολλές βιταμίνες και μέταλλα, σημαντικά για την υγεία του δέρματος, όπως ψευδάργυρο, βιταμίνη Α και βιταμίνη C. Επίσης, το μπρόκολο περιέχει μια ειδική ένωση η οποία έχει εντυπωσιακά οφέλη στο δέρμα όπως το να το προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία αλλά και να διατηρεί τα επίπεδα κολλαγόνου. Μπορείς να καταναλώσεις το μπρόκολο βρασμένο με λάδι και λεμόνι ή να το συμπεριλάβεις στην ομελέτα σου!

6. Ντομάτες

διάφορα είδη ντομάτας

Οι ντομάτες είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C. Όπως προανέφερα, η βιταμίνη C μπορεί να διατηρήσει την επιδερμίδα ενυδατωμένη, λαμπερή και υγιή. Επειδή οι ντομάτες είναι πλούσιες και  σε καροτενοειδή, είναι μια εξαιρετική τροφή για τη διατήρηση υγιούς δέρματος. Από εδώ και στο εξής, να επιλέγεις ντομάτες ως μέρος της σαλάτας σου!

7. Μαύρη σοκολάτα

μαύρη σοκολάτα

Εάν ψάχνεις μια αφορμή για να φας λίγη παραπάνω σοκολάτα, εδώ σε έχω. Η μαύρη σοκολάτα είναι μια πιο υγιεινή έκδοση της κανονικής σοκολάτας αφού έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε κακάο και μικρότερη σε ζάχαρη σε σχέση με την κανονική σοκολάτα γάλακτος. Τα οφέλη που έχει η μαύρη σοκολάτα στο δέρμα είναι αρκετά εντυπωσιακά. Μάλιστα, έγινε μια έρευνα όπου οι συμμετέχοντες μετά από 6-12 εβδομάδες που κατανάλωναν μαύρη σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, παρουσίασαν πιο ενυδατωμένη, σφριγηλή και υγιή επιδερμίδα. Το δέρμα τους ήταν επίσης λιγότερο τραχύ, λιγότερο ευαίσθητο στον ήλιο και είχε καλύτερη αιμάτωση, γεγονός που το έκανε πιο φρέσκο.

Δες επίσης : 7 Οφέλη που έχει η μαύρη σοκολάτα στον εγκέφαλο

Απόκτησε την υγιή επιδερμίδα που ονειρεύεσαι, εντάσσοντας στη διατροφή σου τις παραπάνω τροφές. Εκμεταλλεύσου τα θρεπτικά συστατικά αυτών των τροφών προς δικό σου όφελος και απόλαυσε ένα ενυδατωμένο και υγιές δέρμα.

You may also like