Γυμναστική

Πώς να φτιάξετε μόνοι σας φυσική σκόνη πρωτεΐνης!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όταν γυμναζόμαστε με κύριο στόχο να αναπτύξουμε μύες, συνήθως χρειαζόμαστε κάποιο συμπλήρωμα πρωτεΐνης ειδικά εάν το σωματότυπο μας δεν είναι ιδιαίτερα βοηθητικό (π.χ. κάποιος πολύ αδύνατος) όμως τα περισσότερα είναι πανάκριβα και γεμάτα συντηρητικές και χημικές ουσίες. Εμείς σας προτείνουμε μια φυσική και εύγευστη σκόνη πρωτεΐνης, που είναι πανεύκολη και πάμφθηνη για να τη φτιάξετε!

Γνωρίστε τα 3 συστατικά του…

Κι όμως, αυτή η απλή και υγιεινή σκόνη πρωτεΐνης αποτελείται μόνο από τρία υλικά!

systatika skonis

1. Γάλα σε σκόνη

Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να το χρησιμοποιούμε κυρίως για βρεφική τροφή, όμως πολλά σκευάσματα συστήνονται και για ενήλικες. Η διατροφική του αξία μας καλύπτει πλήρως. Έχει πολύ λίγες θερμίδες γενικά, πολλή πρωτεΐνη (χρησιμοποιείται σαν βασικό συστατικό σε πρωτεΐνη της αγοράς) και επίσης πολλά θρεπτικά συστατικά.

2. Βρώμη σε σκόνη

Το μεγάλο πλεονέκτημα της βρώμης, εκτός από τις λίγες θερμίδες και τη μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, είναι οι φυτικές ίνες που περιέχει. Συγκεκριμένα, μια κούπα βρώμης αποτελεί περίπου το 1/4-1/3 της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών. Στη συνταγή θα το χρησιμοποιήσουμε ως σταθεροποιητή του μείγματος.

3. Αμύγδαλα

Θα χρησιμοποιήσουμε τα αμύγδαλα για την υπέροχη γεύση τους, αλλά και επειδή έχουν κι αυτά αρκετή πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Δε φημίζονται για τις λίγες θερμίδες τους – αντίθετα, έχουν αρκετές. Όμως είναι θερμίδες που αξίζουν τον κόπο, μιας και προέρχονται από την υψηλή περιεκτικότητα των αμυγδάλων σε «καλά» Ω3 λιπαρά.

Ποια είναι η διαδικασία;

simpliroma diatrofis

1. Ξεχωρίστε τρεις κούπες γάλα σε σκόνη, μία κούπα βρώμη σε σκόνη και μια κούπα αμύγδαλα. Οι μερίδες πρέπει να είναι 80 γραμμάρια η καθεμία.

2. Βάλτε στο μίξερ την κούπα με τη βρώμη, την κούπα με τα αμύγδαλα και μόνο την μία κούπα του γάλακτος σκόνης. Χτυπήστε το μείγμα μέχρι τα αμύγδαλα να γίνουν επίσης σκόνη.

3. Ύστερα ρίξτε στο μείγμα τις υπόλοιπες κούπες γάλα σκόνης και ανακατέψτε στο μπλέντερ λίγο ακόμα.

4. Κλείστε το μείγμα σε ένα αεροστεγές δοχείο και κρατήστε το στο ντουλάπι σας μέχρι 1-2 εβδομάδες. Αν έχει μείνει μείγμα, φυλάξτε το στο ψυγείο.

5. Για να καταναλώσετε τη σκόνη πρωτεΐνης, ανακατέψτε την καλά με νερό ή γάλα και αφήστε το μίγμα δέκα λεπτά να σταθεί. Μπορείτε να προσθέσετε σκόνη βανίλιας, φρούτα, κανέλα, γιαούρτι ή ό,τι άλλο σας αρέσει!

Καλή σας απόλαυση και καλή γυμναστική!

Previous post

Οι 12 διαχρονικοί κανόνες του ανδρικού ντυσίματος!

Next post

Τα 10 βασικά στοιχεία της επιτυχίας!

The Author

Catherine K.

Catherine K.