ΣυμβουλέςΥγεία

5 Τροφές που μειώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης σου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η τεστοστερόνη αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ορμόνες στον οργανισμό ενός άνδρα. Συνδέεται άμεσα με τη μυική ανάπτυξη και τη σεξουαλική σου ζωή, ενώ η έλλειψή της δεν επηρεάζει μόνο τη σωματική μάζα. Αντιθέτως, μπορεί να έχει και σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία αλλά και στη διάθεση.

Έτσι, λοιπόν, αφού σου έχουμε αναφέρει 6 τροφές που ανεβάζουν την τεστοστερόνη, ήρθε η ώρα να σου αναφέρουμε το αντίθετο. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις 5 τροφές που χαμηλώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης σου!

Ποιες τροφές χαμηλώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης ενός άνδρα!

 

1. Προϊόντα σόγιας

προιόντα σόγιας επηρεάζουν τα επίπεδα τεστοστερόνης

Τροφές που μπορούν να επηρεάσουν τα επίπεδα της συγκεκριμένης ορμόνης είναι κυρίως τα παράγωγα της σόγιας, ωστόσο όχι η βιολογική τροφή. Έρευνες έχουν δείξει ότι κάποιες ενώσεις που βρίσκονται στη σόγια λειτουργούν όπως ακριβώς και τα οιστρογόνα. Έτσι, ενδεχομένως η κατανάλωσή τους να οδηγήσει σε μειωμένη λίμπιντο ή και άλλες παρενέργειες όπως στυτική δυσλειτουργία και διεύρυνση του μαστού. Ακόμη, εκτός από αυτά έρευνες έδειξαν ότι οδηγεί και σε αύξηση του σωματικού βάρους! Όποτε εάν είσαι οπαδός του βιγκανισμού, πρέπει να προσέχεις λίγο παραπάνω.

Δες επίσης: Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για να διώξεις το λίπος γύρω από την κοιλιά!

2. Γαλακτοκομικά προϊόντα

γαλακτοκομικά προϊόντα

Αν έχεις πρόβλημα με τα επίπεδα τεστοστερόνης σου, καλό θα ήταν να αποφύγεις τη κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, γιατί και αυτά ενδεχομένως να περιέχουν ορμόνες που να επηρεάσουν και να μεταβάλλουν τα επίπεδα της εν λόγω ορμόνης. Επιπλέον, σύμφωνα με άλλες έρευνες τα λιπαρά που βρίσκονται σε αυτές τις τροφές και το ασβέστιο αυξάνουν το κίνδυνο εμφάνισης καρκίνο του προστάτη!

Δες επίσης: 5 Συμβουλές διατροφής και υγείας για άντρες!

3. Το αλκοόλ επηρεάζει τα επίπεδα τεστοστερόνης

αλκοόλ χαμηλώνει επίπεδα τεστοστερόνης

Κάτι άλλο που πρέπει να περιορίσεις εάν επιθυμείς να αυξήσεις τα επίπεδα τεστοστερόνης σου, είναι το αλκοόλ. Πράγματι, δεν είναι τροφή, ωστόσο είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει είτε να περιορίσεις, είτε να σταματήσεις εντελώς. Μελέτες έχουν δείξει ότι το να πίνεις συχνά αλκοόλ μειώνει τη τεστοστερόνη σε εσένα, ενώ την αυξάνει σε μία γυναίκα. Εκτός από αυτό, πρέπει να σημειωθεί ότι το αλκοόλ ως επί το πλείστον συνδέεται και άμεσα με τους θανάτους από καρκίνο. Οπότε προσοχή!

Δες επίσης: Πως βλάπτεις την υγεία σου χωρίς να το ξέρεις!

4. Λευκό ψωμί

λευκό ψωμί

Τροφές με άσπρο αλεύρι όπως το λευκό ψωμί, τα μπισκότα, τα crackers και άλλα καλό θα ήταν να τα περιορίσεις. Και αυτό γιατί περιέχουν επεξεργασμένους κόκκους που δεν έχουν ένα πολύ σημαντικό θρεπτικό συστατικό για τη παραγωγή της τεστοστερόνης, τον ψευδάργυρο. Αντί για αυτά, προτίμησε την εναλλακτική εκδοχή τους. Συγκεκριμένα, τα τρόφιμα ολικής άλεσης, τα οποία δεν είναι τόσο επεξεργασμένα θα γίνουν ο καλύτερος φίλος σου!

Δες επίσης: 5 Λαχανικά με πρωτεΐνες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου!

5. Ντόνατ

ντόνατς για την υγεία

Τέλος, κάτι ακόμα που οφείλεις να έχεις στο μυαλό σου εάν θέλεις να αυξήσεις τα επίπεδα τεστοστερόνης σου είναι τα trans-λιπαρά. Εάν καταναλώνεις τα συγκεκριμένα λίπη είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσεις μία μεταβολή στα επίπεδα της εν λόγω ορμόνης και όχι προς το καλύτερο. Δυστυχώς για σένα, τέτοια λιπαρά βρίσκονται στα αγαπημένα ντόνατ. Ωστόσο, δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος που πρέπει να περιορίσεις τη κατανάλωση τους αλλά και το πόσο παχυντικά είναι αποτελεί ακόμη μία αιτία!

Previous post

5 Από τις πιο υγιεινές συνήθειες για άνδρες!

Next post

Πώς να φορέσεις τα ανδρικά λευκά αθλητικά σου τον χειμώνα!

The Author

Maria M.

Maria M.