ΓυμναστικήΣυμβουλές

10 Τρόποι να χάσεις σωστά βάρος, σύμφωνα με τους ειδικούς!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μπορεί να μην είναι τόσο δύσκολο για τους άντρες άμα αποφασίσουν να χάσουν κιλά, το να τα διατηρήσουν όμως κάπως τους δυσκολεύει. Θες λίγο γιατί δε βαριέσαι σήμερα θα φάω δεν κάνω γυμναστική; Θες λίγο ότι εντάξει έχει έρθει το κορμί εκεί που το θέλουν; Όσο να πεις είναι λίγο πιο χαλαροί σε αυτό το θέμα. Βέβαια, άπαξ και το βάλουν στόχο, το θέμα έχει τελειώσει και θα κάνουν τα πάντα για να χάσουν το βάρος που θέλουν.

Η σωστή διατροφή και άσκηση είναι το κλειδί! Βέβαια, εμείς μιλήσαμε με τους ειδικούς και μας έδωσαν κάποια tips έτσι ώστε να μπορείς να χάσεις βάρος σωστά και να το διατηρήσεις. Με αυτά τα tips θα μπορέσεις μέχρι το καλοκαίρι να έχεις το κορμί που θέλεις και να βγεις με αυτοπεποίθηση στην παραλία.

 

Πως να χάσεις βάρος με τον σωστό τρόπο

 

Νερό

potiri me pagwmeno neroΠριν από κάθε γεύμα πιες ένα ποτήρι παγωμένο νερό. Εάν είσαι έστω και λίγο αφυδατωμένος πριν το φαγητό οι λιγούρες και η επιθυμία του οργανισμού για ζάχαρη θα είναι μεγαλύτερες. Επιπλέον εάν πιεις νερό αυξάνεται ο μεταβολισμός σου για την επομένη ώρα κατά 30%. Σε περίπτωση που νιώθεις ακόμα την αίσθηση της πείνας ενώ τρως πιες λίγες γουλιές ακόμα νερό.

Δες επίσης: 10 Tips για να χάσεις γρήγορα λίπος με τη βοήθεια της γυμναστικής!

Τρώγε αργά

antras trwei mikri mpoukia apo salataΜια από τις χειρότερες συνήθειες που έχουν οι άντρες είναι ότι τρώνε σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό είναι λάθος γιατί ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να καταλάβει την ποσότητα που τρώει και για αυτό κάπως έτσι μένεις να πεινάς ακόμα και να τρως άλλο τόσο. Πάρε τον χρόνο σου και μάσα καλά την τροφή σου. Εκτός των άλλων θα σε ευγνωμονεί και το στομάχι σου που δε το κάνεις να δουλεύει υπερωρίες.

Ένα μήλο την ημέρα

antras trwei miloΕίσαι στη δουλειά και σε έχει πιάσει μετά από κάποια ώρα μια πείνα. Διάλεξε να φας ένα μήλο. Είναι θρεπτικό, κάνει καλό και θα είναι αρκετό για να σε κρατήσει μέχρι να έρθει η ώρα για το επόμενο σου γεύμα. Ο στόχος σου είναι να μπορέσεις να έχεις μια σωστή ισορροπημένη διατροφή και αποφεύγοντας να φας κάτι πρόχειρο το καταφέρνεις. Ευκαιρία είναι να βάλεις και φρούτα στο διαιτολόγιο σου αν μέχρι τώρα δεν έτρωγες!

Δες επίσης: Επίπεδη κοιλιά: 7 Πράγματα που κάνεις για να την αποκτήσεις!

Μάσα μαστίχα

antras masaei mastixaΘα σου ακουστεί περίεργο αλλά σε μια μελέτη που έγινε παρατηρήθηκε ότι οι άνθρωποι που μασούσαν μαστίχα έκαιγαν 8 θερμίδες παραπάνω από εκείνους που δε μασούσαν. Επίσης η μαστίχα είναι ένα έξυπνο trick για να ξεγελάσεις το μυαλό σου και να ξεχάσει ότι πεινάει. Πρόσεχε όμως μη μασάς όλη τη μέρα τσίχλες γιατί είναι επίσης μια αλήθεια ότι μπορούν να σου προκαλέσουν καούρα στο στομάχι.

Βάλε φαγητό στο σωστό πιάτο

vathi piato me makaroniaΠρώτα χορταίνει το μάτι και μετά η κοιλιά. Για αυτό λοιπόν, για να ξεγελάσεις το μάτι σου αντικατέστησε το μεγάλο πιάτο που έβαζες το φαγητό με ένα μικρότερο. Η ποσότητα που θα βάλεις θα είναι μικρότερη αλλά επειδή το πιάτο θα είναι μικρότερο θα σου φαίνεται πιο γεμάτο και πιο πολύ. Κάπως έτσι θα αποφύγεις να φας και αυτό το δεύτερο πιάτο που σίγουρα σκεφτόσουν.

Αθλήσου έξω από το σπίτι

askisi sto fisiko perivallonΜπορεί να είσαι τύπος του γυμναστηρίου ή του σπιτιού, όμως έχει παρατηρηθεί ότι άμα αθλείσαι στο εξωτερικό περιβάλλον έχεις περισσότερη ενέργεια- και άρα αθλείσαι παραπάνω χρόνο- και επίσης καις περισσότερες θερμίδες μιας και τα εμπόδια έξω στο δρόμο είναι περισσότερα και απαιτεί να κάνεις περισσότερες κινήσεις. Μην ξεχνάς ότι άμα βγεις για τρέξιμο έξω μπορεί να τύχει να γνωρίσεις και κάποια κοπέλα. Σαν να ακούγεται πιο ελκυστικό ε;

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις για να γυμνάσεις του ώμους σου!

Χρονομέτρα τον εαυτό σου

roloi metritis palmwnΈχεις παρατηρήσει ότι υπάρχουν φορές που ενώ κάνεις την ίδια ρουτίνα μετά από λίγο διάστημα ιδρώνεις λιγότερο; Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός σου συνηθίζει και του φαίνεται λιγότερο απαιτητικό. Αν χρονομετρήσεις τον εαυτό σου- σφυγμούς, ταχύτητα- θα μπορείς να καταγράφεις την πρόοδο σου και σταδιακά να αυξάνεις το βαθμό δυσκολίας. Έτσι κάθε φορά θα έχεις και μια νέα πρόκληση που θα πρέπει να ξεπεράσεις.

Χρησιμοποίησε τις σκάλες

paidi me sakidio stin plati anevainei ta skalia, kalo gia gimnastikiΚαι αφού έχεις βγει για τρέξιμο και έχεις κάνει τη γυμναστική σου όμορφα και ωραία, ήρθε η ώρα να γυρίσεις σπίτι να κάνεις ένα ντουζ. Μην τεμπελιάσει και πάρεις το ασανσέρ. Ο οργανισμός σου είναι ακόμα σε πλήρης λειτουργία και θα το να πάρεις τις σκάλες θα είναι λίγη ακόμα γυμναστική πριν την ξεκούραση. Έρευνες έχουν δείξει ότι χαλαρώνοντας σιγά σιγά μέχρι να σταματήσεις να γυμνάζεσαι, ο μεταβολισμός σου λειτουργεί καλύτερα και καις περισσότερες θερμίδες.

Σήκωσε βάρη

antras sikwnei variΜια μέρα αφιέρωσε την μόνο στο να σηκώσεις βάρη. Αυτή θα είναι η γυμναστική που θα κάνεις μόνο. Αφού έχεις ακολουθήσει κανονικά το πρόγραμμα σου για 2-3 μέρες, έπειτα ακολουθεί η μέρα για τα βάρη. Μελέτες έχουν δείξει ότι αν 2 φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά κάνεις αυτού του είδους την γυμναστική μπορεί με την πάροδο του χρόνου ο οργανισμός σου να μεταβολίζει παραπάνω από 100 θερμίδες τη μέρα.

Δες επίσης: 5 Λαχανικά με πρωτεΐνες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου!

Κοντρολάρισε το στρες σου

smiley faces apo zimariΚαι επειδή είναι όλα και θέμα ψυχολογίας, φρόντισε να αποβάλλεις όσο το δυνατόν περισσότερο στρες, άγχος και στεναχώρια. Ο άνθρωπος γενικότερα σε δύσκολες καταστάσεις έχει την τάση να τρώει. Το φαγητό είναι μια μορφή παρηγοριάς και ηρεμίας για όλους τους ανθρώπους. Για αυτό το λόγο βρες αυτό που σε στρεσάρει και βγάλε το από τη ζωή σου. Έτσι θα έχεις την ισορροπία που χρειάζεσαι στη διατροφή, το σώμα αλλά και το μυαλό σου!

Previous post

Επίπεδη κοιλιά: 7 Πράγματα που πρέπει να κάνεις για να την αποκτήσεις!

Next post

35 Στιλάτα κοστούμια για τον κουμπάρο!

The Author

Maria P.

Maria P.