Γυμναστική

5 Ιδέες snack για μετά την προπόνηση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η γυμναστική είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας πολλών ανθρώπων. Είτε θέλεις να κάνεις γράμμωση, είτε να χάσεις βάρος ή όποιος και αν είναι ο στόχος σου, με τη γυμναστική μπορείς να φτάσεις ένα βήμα πιο κοντά σε αυτόν. Όπως είναι η γνωστό, η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στον οργανισμό και στο σώμα και τα σωστά snack για μετά την προπόνηση σου κάνουν περισσότερο καλό απ’ όσο νόμιζες.

Η σωστή διατροφή μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις τις δυνάμεις σου, να επανέλθεις μετά από την γυμναστική αλλά και να προετοιμάσεις το σώμα σου για την επόμενη φορά που θα γυμναστείς. Πώς θα το πετύχεις αυτό; Με αυτές τις 5 ιδέες για snack για μετά την προπόνηση!

Ποια snack καλό είναι να καταναλώνεις μετά τη γυμναστική!

 

Πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαράδιάφορες τροφές

Πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά είναι οι τρεις κατηγορίες τροφών που πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στα snack για μετά την προπόνηση. Πρόκειται για τα θρεπτικά συστατικά που θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει, να αναπληρώσει γρήγορα ό,τι έχασε κατά την διάρκεια της γυμναστικής αλλά και για να προετοιμαστεί για την επόμενη προπόνηση.

Μια καλή πρόσληψη πρωτεΐνης μετά την προπόνηση θα δώσει στο σώμα σου τα αμινοξέα που χρειάζεται για να αναπληρώσει τις πρωτεΐνες που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

Ενώ γυμνάζεσαι το σώμα σου καίει πολυσακχαρίτες ως καύσιμο για να έχεις την απαραίτητη ενέργεια. Για να αναπληρωθούν πρέπει να καταναλώνεις μετά την γυμναστική υδατάνθρακες.

Μια γνωστή πεποίθηση είναι ότι η κατανάλωση λιπαρών τόσο μετά την προπόνηση όσο και γενικά είναι κακή επιλογή διότι επιβραδύνει και επιβαρύνει την πέψη και πρέπει να αποφεύγεται. Αυτό είναι λάθος. Τα λιπαρά δεν είναι τόσο κακό και μάλιστα η κατανάλωση τους ενδείκνυται. Μάλιστα, μια έρευνα έδειξε ότι ένα ποτήρι γάλα με περισσότερα λιπαρά ήταν πιο αποτελεσματικό στην αύξηση της μυικής μάζας σε σχέση με ένα γάλα χαμηλών λιπαρών.

Δες επίσης : 4 Νόστιμες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη!

Snack για μετά την προπόνηση :

1. Γιαούρτι με γκρανόλα

γιαουρτι με γκρανόλα

Το γιαούρτι αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για snack για μετά την προπόνηση. Είναι μια επιλογή που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη αλλά επίσης μπορεί να παρέχει και μια επαρκή ποσότητα υδατανθράκων. Βέβαια, προσθέτοντας γκρανόλα γίνεται ένα πλήρες, χορταστικό και θρεπτικό γεύμα. Βέβαια, αν αγοράζεις γκρανόλα από το σούπερ μάρκετ να είσαι αρκετά προσεκτικός με το πόση ζάχαρη μπορεί να περιέχει.

Δες επίσης : 6 Τροφές για περισσότερη ενέργεια μέσα στη μέρα!

2. Τυρί κότατζ με φρούτα

κοτατζ με φρούτα

Το τυρί κότατζ είναι ελαφρύ, νόστιμο και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και αποτελεί ένα πολύ καλό snack για μετά την προπόνηση. Μπορεί να είναι τυρί αλλά η γεύση του είναι ουδέτερη, οπότε μπορείς να το συνδυάσεις τόσο με αλμυρά όσο και με γλυκά. Ένας καλός και θρεπτικός συνδυασμός είναι με φρούτα. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα και φυτικές ίνες και είναι επίσης εξαιρετική επιλογή για μετά την προπόνηση.

3. Μήλο με φυστικοβούτυρο

μη΄λο με φυστικοβούτυρο

Όπως προαναφέραμε, τα μήλα όπως και όλα τα φρούτα έχουν φυσικά σάκχαρα που δίνουν ενέργεια αλλά και φυτικές ίνες. Ένας ενδιαφέρον αλλά και πολύ θρεπτικός συνδυασμός είναι μήλο με φυστικοβούτυρο. Το φυστικοβούτυρο είναι πηγή καλών λιπαρών αλλά και πρωτεΐνης. Είναι πολύ θρεπτικό και δίνει πολλή ενέργεια στον οργανισμό. Βάλε λίγη έξτρα γεύση στο μήλο με κανέλα και φτιάξε ένα γλυκό και γευστικό snack για μετά την προπόνηση.

Δες επίσης : Τα 4 σημαντικά οφέλη που έχει το φυστικοβούτυρο!

4. Τόνος με κρακεράκια

τονος με κρακερ

Ο τόνος και συγκεκριμένα ο τόνος σε κονσέρβα αποτελεί μια εύκολη, γρήγορη και νόστιμη επιλογή πρωτεΐνης. Ταιριάζει πολύ ωραία σε σαλάτες ή σε σάντουιτς και είναι αρκετά εύκολο να τον ετοιμάσεις για φαγητό. Ένα καλό snack για μετά την προπόνηση είναι ο τόνος με κρακεράκια. Αποτελεί μια εύκολη αλλά γρήγορη λύση για να μείνεις χορτάτος μετά τη γυμναστική.

5. Μπάρα πρωτεΐνης

΄μπάρα πρωτεινης

Άμα θέλεις κάτι άμεσο, γρήγορο που να μπορείς να το φας “στο πόδι”, η μπάρα πρωτεΐνης είναι επίσης μια καλή επιλογή. Είναι σαν τη συνηθισμένη μπάρα δημητριακών με τη διαφορά ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Μπορείς να τις βρεις στο σούπερ μάρκετ αλλά επίλεξε με προσοχή κάποια που δεν έχει πολλή ζάχαρη. Είναι μια επιλογή που μπορείς να έχεις ακόμα και μέσα στην τσάντα του γυμναστηρίου σου!

Δες επίσης : 5 Νόστιμα και υγιεινά σνακ μέχρι 200 θερμίδες!

Μετά την γυμναστική σου πρέπει να ακολουθήσει ένα γεύμα που θα βοηθήσει το σώμα σου να ανακάμψει και να αναπληρώσει τα χαμένα συστατικά. Δες παραπάνω μερικές ιδέες για snack για μετά την προπόνηση που θα δώσουν στον οργανισμό σου αυτό που χρειάζεται!