Γυμναστική

Πόσο λίπος πρέπει να χάσω για να αναδείξω τους κοιλιακούς μου;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ένα ερώτημα που βασανίζει αρκετούς άντρες είναι το πως μπορούν να αναδείξουν τους κοιλιακούς τους. Σίγουρα το να αθλείσαι και να έχεις ένα γυμνασμένο σώμα δείχνει ότι είσαι υγιής και διατηρείς τη φόρμα σου. Οι κοιλιακοί, όμως, είναι ένα κομμάτι που μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ανάμεσα στους άλλους, ιδιαίτερα κατά την περίοδο του καλοκαιριού.

Δυστυχώς για εσένα, όμως, οι άντρες συγκρατούν το περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Για να μπορέσεις να αναδείξεις τους κοιλιακούς σου πρέπει να μειώσεις το συνολικό λίπος του σώματος σου. Δες παρακάτω 6 τρόπους για να φτάσεις στον επιθυμητό σου στόχο.

 

Πως να αναδείξεις τους κοιλιακούς σου!

 

1. Εξισορρόπησε τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες

proteines-ydatanthrakes

Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι καλό να καταναλώνεις 110-170 γραμμάρια πρωτεΐνες σε κάθε σου γεύμα, περίπου 1 κούπα άμυλο και 1-2 κούπες λαχανικά. Προσπάθησε να καταναλώσεις τρία κυρίως γεύματα με τα παραπάνω συστατικά και δύο τουλάχιστον σνακ πλούσια σε πρωτεΐνες ενδιάμεσα. Με αυτό τον τρόπο θα ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου αυξάνοντας την καύση του λίπους και τα επίπεδα ενέργειας.

Δες εδώ 5 λαχανικά με πρωτεΐνες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου.

2. Υπολόγισε τις θερμίδες που καταναλώνεις

thermides ipologismos

Οι θερμίδες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην όλη διαδικασία. Αν καταφέρεις να ελέγξεις το μέγεθος και τον αριθμό των μερίδων που καταναλώνεις, τότε θα φτάσεις στο στόχο σου. Μπορεί μερικά φαγητά να είναι καλά και να μπορείς να τα καταναλώνεις όταν γυμνάζεσαι, αλλά θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την ποσότητα που τρως.

3. Μην τρως σνακ χωρίς λόγο

snacks

Πολλοί από εμάς μπαίνουμε στη λογική της έξτρα επιβράβευσης του εαυτού μας επειδή έτυχε να γυμναστούμε παραπάνω μια μέρα. Από που, όμως, παίρνεις αυτές τις επιπλέον θερμίδες;

Φυσικά και χρειάζεσαι περισσότερες θερμίδες μιας και τις έκαψες. Αν, όμως, καταφύγεις στην κατανάλωση μπύρας ή τηγανητών φαγητών, τότε μάλλον δε θα μπορέσεις να αναδείξεις τους κοιλιακούς σου. Προτίμησε να καταναλώσεις μερικά λαχανικά, τα οποία θα σε βοηθήσουν περισσότερο.

4. Μείωσε την κατανάλωση του αλκοόλ

alkool

Το αλκοόλ έχει άμεση σχέση με τις θερμίδες που λαμβάνεις ημερησίως. Όταν καταναλώνεις αλκοόλ, μειώνεις την καύση του λίπους, καταστρέφεις τα αποθέματα βιταμίνης B και αφυδατώνεις τον οργανισμό σου.

Δες επίσης 7 μυστικά για να μην παχαίνεις όταν πίνεις.

5. Κοιμήσου

ypnos

Σίγουρα η σωστή διατροφή είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα σου στην προσπάθεια να αναδείξεις τους κοιλιακούς σου. Αν, όμως, δεν κοιμάσαι όσες ώρες πρέπει, τότε αυξάνεις το λίπος σου και απομακρύνεσαι από τον στόχο σου. Προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες κάθε βράδυ για να μην έχεις πρόβλημα.

6. Παρατήρησε πως αντιδρά το σώμα σου στις διάφορες τροφές

organismos antidrasi

Μερικοί αντιδρούν καλά στην κατανάλωση υδατανθράκων, ενώ μερικοί άλλοι νιώθουν πραγματικά πρησμένοι μετά. Η αντίδραση σου οφείλεται σε γενετικούς παράγοντες κατά κύριο λόγο. Αν, όμως, η διατροφή σου αποτελείται από γεύματα που περιλαμβάνουν υψηλό ποσοστό λίπους και πρωτεΐνης αλλά χαμηλή κατανάλωση υδατανθράκων, τότε θα καταφέρεις να κάνεις τους κοιλιακούς σου να εμφανιστούν.

Δες εδώ 4 απλά tips για γραμμωμένο σώμα μέχρι το καλοκαίρι.

Previous post

15 Κλασικά καλοκαιρινά αρώματα για τον άνδρα!

Next post

40 Ενδυματολογικές προτάσεις για να βάλει ένας άντρας σε γάμο!

The Author

theman

theman