Γυμναστική

20 Τρόποι για να καις λίπος χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο ιδανικός τρόπος για να κάψεις λίπος είναι να πηγαίνεις γυμναστήριο κάθε μέρα. Ακόμη, όμως, κι αν δεν έχεις τον χρόνο να το κάνεις αυτό, υπάρχουν διάφοροι τρόποι να κάψεις αρκετές θερμίδες.

Όλες οι προτάσεις που ακολουθούν βασίζονται σε ένα υγιεινό τρόπο ζωής και μια ισορροπημένη διατροφή.

 

Μοναδικοί τρόποι για να καις λίπος κάθε μέρα!

 

1. Περπάτησε μέχρι τη δουλειά σου

perpatima thermides

Αν δυσκολεύεσαι να βρεις χρόνο να γυμναστείς, μπορείς απλά να πας με τα πόδια μέχρι τη δουλειά σου ή να περπατήσεις όσο περισσότερο γίνεται μέσα στη μέρα. 30 λεπτά περπάτημα σε μέτριους ρυθμούς ισοδυναμεί με 2 μίλια τρέξιμο στο διάδρομο.

2. Παίξε μπιλιάρδο

mpiliardo

Αν ψάχνεις να βρεις δικαιολογία για να βγεις έξω τα βράδια, σου έχω μία. Βγες να παίξεις μπιλιάρδο. Για κάθε παιχνίδι που παίζεις μπορείς να καις συνολικά τόσες θερμίδες όσες υπάρχουν μέσα σε ένα μπουκάλι μπύρας!

3. Κάθισε στο γραφείο σου

grafeio thermides

Σε κανέναν δεν αρέσει να κάθεται για ώρες στο γραφείο του. Αν, όμως, καθίσεις ίσια και κάνεις μερικές κινήσεις κάθε μία ώρα περίπου μπορείς να κάψεις το μεσημεριανό σου. Αν στέκεσαι ενώ δουλεύεις είναι ακόμη πιο υγιεινό καθώς μπορείς να κάψεις ακόμη περισσότερες θερμίδες.

4. Πήγαινε για ψώνια

psonia

Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά το να πηγαίνεις για ψώνια είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να γυμναστείς. Καθώς κινείσαι μέσα στο κατάστημα, οι κινήσεις που κάνεις γυμνάζουν τους ώμους αλλά και το σώμα σου.

5. Καθάρισε το διαμέρισμα σου

katharismos diamerisma

Την επόμενη φορά που θα σου ζητήσει να τη βοηθήσεις στο καθάρισμα απλά κάντο! Ο καθαρισμός ενός διαμερίσματος μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες πάρα πολύ γρήγορα. Επιπλέον, αυτή η βοήθεια που θα της προσφέρεις, μπορεί να έχει κι άλλα οφέλη για εσένα στην πορεία.

6. Κάνε seχ

erwtas thermides

Κάνοντας seχ όχι μόνο θα αισθανθείς ωραία αλλά θα καταφέρεις να κάψεις και θερμίδες. Μπες, λοιπόν, στο παιχνίδι και δοκίμασε καινούριες στάσεις. Υπάρχει λόγος που στο τέλος είσαι κουρασμένος! Δες, επίσης, 5 τύπους ασκήσεων που θα σε βοηθήσουν στο seχ.

7. Φτιάξε ένα ρομαντικό δείπνο

romantiko deipno

Δείξε τη ρομαντική σου πλευρά μαγειρεύοντας ένα δείπνο για εσένα και την κοπέλα σου. Ενώ θα το κάνεις αυτό, στην πραγματικότητα θα εξασκείς τα χέρια και το σώμα σου καθώς θα κόβεις πράγματα και θα μετακινείς κατσαρόλες.

8. Κάνε τον barman

barman

Την επόμενη φορά που θα βρεθείς στο πάρτι του φίλου σου μην μείνεις άπραγος. Ζήτησε να κάνεις τον barman. Το να αναμειγνύεις ποτά για τους φίλους σου για 30 περίπου λεπτά μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις τόσες θερμίδες όσες υπάρχουν σε ένα σφηνάκι βότκα. Επιπλέον, μπορείς να κάνεις ενδιαφέρουσες γνωριμίες.

9. Κάνε skateboard

skateboard

Αν σου αρέσουν τα αθλήματα, τότε πως θα σου φαινόταν να δοκίμαζες να κάνεις skateboard; Το άθλημα αυτό ενεργοποιεί τους μυς σου ενώ παράλληλα σε βοηθάει να εξασκήσεις την ισορροπία σου.

10. Παίξε μπάσκετ

basket thermides

Το μπάσκετ είναι ένα ακόμη άθλημα που μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις λίπος. Οι γρήγοροι ρυθμοί του είναι ιδανικοί για να κάψεις τις επιπλέον θερμίδες που θέλεις. Ακόμη κι ένας αγώνας 30 λεπτών είναι αρκετός για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

11. Παίξε φρίσμπι

frisbee paralia

Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για να εξασκηθείς σε διαφορετικά αθλήματα. Το φρίμσπι είναι ένα από αυτά. 30 λεπτά παιχνιδιού θα γυμνάσουν το επάνω μέρος του σώματος σου και θα τονώσουν τους μυς σου, όπως γίνεται και στο γυμναστήριο.

12. Πήγαινε στη δουλειά με ποδήλατο

podilasia thermides

Αν το σπίτι σου δεν είναι πολύ μακριά από τη δουλειά σου, τότε θα μπορούσες να δοκιμάσεις να πας μέχρι εκεί με το ποδήλατο. Η ποδηλασία σε μέτριους ρυθμούς μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις μέχρι και δύο μπολ δημητριακά μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου.

13. Κάνε ντους με την αγαπημένη σου

ntous

Αν ψάχνεις ένα τρόπο να ανανεώσεις την σχέση με την αγαπημένη σου, σου έχω τον κατάλληλο τρόπο. Κάνε ένα ζεστό ντους μαζί της. Μόλις τελειώσετε, απλά κατευθυνθείτε στην κρεβατοκάμαρα για να έχετε την κατάλληλη συνέχεια!

14. Χαλάρωσε στη σάουνα

saouna

Μετά από μία κουραστική μέρα (ή μια εντατική προπόνηση) μπορείς να χαλαρώσεις σε μια σάουνα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να αναπληρώσεις τις χαμένες σου δυνάμεις και να κάψεις θερμίδες. Επιπλέον, θα βοηθήσεις το δέρμα σου να δείχνει καλύτερο.

15. Καθάρισε το χιόνι από το δρόμο σου

xioni mazema

Όταν έρχεται ο χειμώνας και το χιόνι πέφτει άφθονο, καλό θα ήταν να έχεις ένα φτυάρι στη διάθεση σου για να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις αν χρειαστεί. Το φτιάρισμα του χιονιού θα βοηθήσει στην εκγύμναση όλου του σώματος σου.

16. Χρησιμοποίησε τις σκάλες

anevasma skalas

Ένας καλός τρόπος να γυμνάζεσαι σε καθημερινή βάση χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο είναι να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Κάθε φορά που το κάνεις αυτό καις ένα μεγάλο αριθμό θερμίδων.

17. Παίξε beach volley

beach volley

Ακόμη ένα καλοκαιρινό άθλημα που θα σε βοηθήσει να κάψεις αρκετές θερμίδες είναι το beach volley. Το τρέξιμο στην άμμο είναι μοναδική άσκηση που θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη φόρμα σου.

18. Πλύνε το αυτοκίνητο σου

plysimo amaxi

Την επόμενη φορά που θα δεις το αμάξι σου να είναι λερωμένο, μην το πας στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Απλά κάνε την όλη διαδικασία μόνος σου. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ευχαριστηθείς και να δροσιστείς ένα ζεστό απόγευμα.

19. Βάλε ηλεκτρική σκούπα

douleies spiti kapsimo thermides

Το να βάλεις ηλεκτρική στο σπίτι μπορεί να μην σε βοηθήσει να κάψεις πολλές θερμίδες αλλά σίγουρα θα ενεργοποιήσει τον οργανισμό σου και θα σε κάνει να σηκωθείς από τον καναπέ. Επιπλέον, το σπίτι σου θα αστράφτει μετά!

20. Κούρεψε το γκαζόν

kourema gkazon

Όταν κουρεύεις το γκαζόν, χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κινήσεις παρόμοιες με αυτές του γυμναστηρίου. Βάλε λίγη μουσική, κόψε το γκαζόν και γύμνασε το σώμα σου με τον καλύτερο τρόπο.

Previous post

7 Ανδρικά καλοκαιρινά σύνολα για κάθε ώρα της ημέρας!

Next post

Αντρικό ντύσιμο: Πώς να ντυθείς σε έναν γάμο ή βάφτιση!

The Author

Ifig Pap

Ifig Pap