Γυμναστική

Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις όταν είσαι στην γράμμωση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η ωραία γράμμωση στο σώμα είναι για τους περισσότερους μας κάτι που κυνηγάμε όλο τον χρόνο. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να σαμποτάρουν τον στόχο μας, άλλα σήμερα θα αναφερθούμε στο μεγαλύτερο λάθος. Το κλασσικό που πλέον ξέρουν όλοι είναι η λάθος διατροφή. Όμως υπάρχει και κάποιο εξίσου σημαντικό που δεν αναφέρεται συνήθως.

Δες τώρα ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που ίσως κάνεις!

Το συγκεκριμένο λάθος φανταστείτε το έκανα και εγώ χρόνια και μόνο όταν ασχολήθηκα επαγγελματικά με την γυμναστική το έμαθα. Και το χειρότερο είναι ότι μεταδιδόταν παλιά από τον έναν στον άλλο. Ψάχνετε ιδέες για ασκήσεις για γράμμωση; Δείτε επίσης: 10 Ασκήσεις χωρίς βάρη για γράμμωση!

xartis apoleia varous

Καταρχάς πρέπει να καταλάβουμε ότι ο παράγοντας γενετική είναι πάντα είναι ο σημαντικότερος. Καθορίζει σε ένα μεγάλο βαθμό το πως δουλεύει κάθε σώμα. Άλλα πέρα από αυτόν θα μιλήσουμε για το λεγόμενο τρίπτυχο της  γράμμωσης. Οι τρεις παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της είναι: η διατροφή, τα βάρη και η αερόβια άσκηση. Από τα τρία αυτά το σημαντικότερο είναι η διατροφή. Έπειτα, η αερόβια άσκηση και τα βάρη βοηθούν πολύ. Γίνεται να κάνεις γράμμωση μόνο με την διατροφή. Απλά η μέθοδος αυτή δεν θα είναι τόσο αποτελεσματική από το να συνδυάσεις και τα τρία μαζί.

diatrofi ipnos gimnastiki

Το λάθος λοιπόν που κάνουν όλοι είναι να αρχίζουν περισσότερη ή ίδια αερόβια άσκηση και να παρατάνε σχεδόν εξ ολοκλήρου τα βάρη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνουμε περισσότερη μυική μάζα μαζί με το λίπος. Ωστόσο, με την απώλεια μυικής μάζας πέφτει και ο μεταβολισμός μας. Αυτό οδηγεί συνήθως σε στασιμότητα. Θυμάμαι παλιά που μου έλεγαν, τώρα το καλοκαίρι θα κάνεις μόνο τρέξιμο για να χάσεις κιλά. Και το χειρότερο είναι ότι μου το έλεγε γυμναστής.

Συνήθως το επιθυμητό αποτέλεσμα κατά την περίοδο που χάνουμε λίπος και κιλά, είναι η διατήρηση, όσο γίνεται περισσότερης μυικής μάζας. Αυτό θα το καταφέρουμε κάνοντας συντήρηση στην υπάρχουσα προπόνηση με βάρη χωρίς να περιμένουμε να αυξηθεί η δύναμη και η μυική μάζα για αυτό το διάστημα. Στην συνέχεια με την αύξηση της αερόβιας άσκησης και την μείωση των θερμίδων μπορούμε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η επιλογή σωστού προγράμματος γυμναστικής και διατροφής θα μας φέρει και φέτος το σώμα που θέλουμε. Αρκεί να διαλέξουμε με εξυπνάδα. Θέλετε περισσότερες συμβουλές για να αποκτήσετε κοιλιακούς φέτος; Δείτε επίσης:10 Συνήθειες που ακολουθούν οι γραμμωμένοι άντρες!

Previous post

Αν κάνεις αυτά τα πράγματα στα 20 θα είσαι καλύτερος όταν γίνεις 40!

Next post

7 Μοντέρνα ανδρικά κουρέματα που ξετρελαίνουν τις γυναίκες!

The Author

Nikos Ts

Nikos Ts