Γυμναστική

10 Ασκήσεις χωρίς βάρη για γράμμωση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η γράμμωση είναι μια αρκετά δύσκολη διαδικασία και θέλει αρκετή προσπάθεια για να καταφέρεις να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα. Φυσικά δεν χρειάζεται μόνο άσκηση αλλά και σωστή διατροφή για να τα καταφέρεις όσο καλύτερα γίνεται. Υπάρχουν πάρα πολλές ασκήσεις για γράμμωση που δεν θα ξέρεις τι να επιλέξεις.

Σήμερα θα σου δείξω κάποιες ασκήσεις γυμναστικής για γράμμωση που δεν χρειάζεται καθόλου βάρη. Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι οι επαναλήψεις και τα σετ εξαρτώνται από το τι θέλεις να κάνεις. Η γράμμωση απαιτεί 3-6 σετ των 8-10 επαναλήψεων και να δουλεύεις στο περίπου στο 70%. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνει σε κάθε άσκηση που έχει να κάνει με την γράμμωση.

 

10 Ασκήσεις με σωματικό βάρος για γράμμωση!

 

Side to side push ups

Όλοι γνωρίζουμε πως γίνονται τα push ups. Η συγκεκριμένη άσκηση όμως βάζει άλλη μία κίνηση για να κάνει καλύτερη την άσκηση. Δες ακόμη 4 λάθη που κάνεις στα push ups!

High plank leg lifts

Σε αυτή την άσκηση γυμνάζεις κυρίως τον κορμό σου. Κάνοντας όμως ανύψωση του ποδιού γυμνάζεις ταυτόχρονα και τους γλουτούς.

High plank knee to elbow

Με αυτή την άσκηση γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου αλλά και τον κορμό σου. Φέρνοντας τα γόνατα στο στήθος σου δουλεύεις πάρα πολλούς μυς με μόνο μία κίνηση.

Mountain Climbers

Τα mountain climbers είναι άσκηση carbio η οποία σε βοηθάει να κάψεις λίπος. Ταυτόχρονα όμως είναι μια καταπληκτική άσκηση για τους κοιλιακούς. Δες επίσης 5 συμβουλές για πιο αποτελεσματικές ασκήσεις πλάτης!

Superman pull

Η συγκεκριμένη άσκηση επικεντρώνεται στην άσκηση της πλάτης. Πιο συγκεκριμένα, γυμνάζει περισσότερο το κάτω μέρος της πλάτης που είναι σημαντικό για ένα καλό κορμό.

Side lunges

Τα lunges βοηθάνε στο να κάψεις θερμίδες και δουλεύεις πολλούς μυς ταυτόχρονα. Είναι πολύ καλή άσκηση αν θέλεις να κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος για να φανεί η γράμμωση.

Curtsy lunges

Μια πολύ καλή άσκηση για να γυμνάσεις τα πόδια σου. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική άσκηση και σου προτείνω να την προσθέσεις στη leg day.

Jump squats

Με αυτή την άσκηση κάνεις ένα πολύ καλό cardio και ενισχύεις τα πόδια σου. Δες ακόμη 4 λόγους γιατί τα squats είναι καλύτερα από την πρέσα ποδιών!

Inchworms

Η κίνηση της άσκησης βοηθάει στην ευελιξία και γυμνάζεις τον κορμό σου.

Triceps Dip

Εκτός από τους δικέφαλους, είναι ιδιαίτερα γοητευτικό να φαίνονται οι τρικέφαλοι. Για εκείνους που έχουν πρόβλημα στο να τους αναδείξουν, η συγκεκριμένη άσκηση θα τους βοηθήσει ιδιαίτερα. Δες ακόμη 6 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις αν θες μεγάλους δικέφαλους!

Previous post

4 Τροφές που κάνουν καλό στην υγεία του εγκεφάλου!

Next post

Τι να κάνεις για να ιδρώνεις λιγότερο!

The Author

theman

theman