Υγεία

6 Εύκολα και υγιεινά σνακ για τη παραλία!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ως γνωστόν το κολύμπι στη θάλασσα και το άραγμα στη παραλία τείνει να μας ανοίγει την όρεξη. Για αυτό και συχνό είναι το να τσιμπολογάμε στη παραλία με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε πολλές θερμίδες που δεν υπολογίζουμε. Ακόμα και τα διάφορα σνακ που ετοιμάζουμε από το σπίτι δεν είναι απαραίτητα υγιεινά. Για τα έτοιμα φαγητά του στυλ club sandwitch, πατατάκια, κρουασάν και άλλα τέτοια δε είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι δε προτείνονται σε καμία περίπτωση.

Αν ψάχνεις για πιο υγιεινές και συνειδητές λύσεις για το κολατσιό σου στη παραλία, είσαι στο κατάλληλο μέρος. Φυσικά η παρακάτω λίστα είναι ενδεικτική, μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις τις παρακάτω ιδέες και ως έμπνευση για το κολατσιό σου στη δουλειά ή γενικά τα σνακ ενδιάμεσα από τα κυρίως γεύματα σου!

6 Υγιεινές επιλογές για σνακ στην θάλασσα!

 

1. Φρούτα σε καλαμάκι για τη θάλασσα

φρούτα σε καλαμάκι

Τα φρούτα είναι κορυφαία επιλογή για σνακ στη παραλία. Μια πιο διασκεδαστική ιδέα είναι να φτιάξεις μια φρουτοσαλάτα λίγο διαφορετική, να κόψεις δηλαδή διάφορα φρούτα και να φτιάξεις ‘καλαμάκια’ φρούτων. Είναι μια καλή ιδέα και για τα παιδιά καθώς έτσι θα τους φαίνεται πιο ελκυστική η ιδέα των φρούτων!

Δες επίσης: 3 Υγιεινά σνακ για όταν βλέπεις ταινία στο σπίτι

2. Ξηροί καρποί ως σνακ για τη παραλία

ξηροί καρποί σε βαζάκια

Υγιεινή λύση είναι και οι ξηροί καρποί, όσο όμως τους καταναλώνεις σε μικρές ποσότητες. Επειδή είναι θρεπτικοί, αυτό δε σημαίνει ότι μπορείς να τρως τεράστιες ποσότητες. Ετοίμασε για τη παραλία μια μεγάλη χούφτα από ποικιλία ξηρών καρπών όπως αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, ηλιόσπορους ή φιστίκια. Είναι ιδανικά για ένα μικρό υγιεινό τσιμπολόγημα εν ώρα παραλίας!

Δες επίσης: 5 Τροφές που οι άντρες πρέπει να καταναλώνουν πιο συχνά!

3. Υγιεινά κράκερς με χούμους

κράκερς με χούμους

Στη παραλία μπορείς να πάρεις και κράκερς, προτίμησε όμως αυτά χωρίς ζάχαρη. Συνδύασε τα με μια σως χούμους ή μια σως γιαουρτιού για περισσότερη γεύση. Εναλλακτικά μπορείς να συνοδεύσεις τα καλοκαιρινά σου ντιπ με φρέσκα στικς λαχανικών!

Δες επίσης: 5 Υγιεινά τρόφιμα που τρως και μπορεί να κρύβουν παγίδες!

4. Παξιμάδια με τοματίνια

μπολ με παξιμάδια τοματίνια τυρί και ελιές

Τα παξιμάδια είναι από τις καλύτερες πηγές υδατανθράκων και φυτικών ινών. Συνδύασε τα με λίγα τοματίνια και προεραιτικά λίγο τυράκι ή ελιές. Καλύτερα να αποφύγεις το λάδι ή κάποιου άλλου είδους ντιπ!

Δες επίσης: 7 Τροφές που σε κρατάνε χορτάτο για ώρες!

5. Μπάρες δημητριακώνμπάρες δημητριακών

Οι μπάρες είναι μια ακόμα καλή λύση ειδικά εάν περιέχουν βρώμη καθώς έτσι θα νιώσεις πιο χορτάτος. Ακόμα και με τις μπάρες οι οποίες θεωρούνται υγιεινές σε γενικές γραμμές πρέπει να είσαι προσεκτικός. Κάποιες μπάρες έχουν πολλές θερμίδες χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Φρόντιζε να ελέγχεις τις θερμίδες πριν αγοράσεις μπάρες και προτίμησε αυτές με τις λιγότερες θερμίδες!

Δες επίσης: Ποιες τροφές να αποφύγεις για να χάσεις λίπος!

6. Σπιτικά ποπ κορν για τη παραλία

ποπ κορν

Δες επίσης: Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

Τα πατατάκια, έτοιμα ποπ κορν, γαριδάκια και άλλα τέτοια σνακ είναι συχνή συντροφιά για πολλούς στη παραλία. Αν μπορείς να τα αποφύγεις εντελώς, καλώς. Αν ωστόσο πρόκειται για τα αγαπημένα σου, μια εναλλακτική λύση είναι να πάρεις στη παραλία τα δικά σου σπιτικά ποπ κορν. Έτσι θα γλιτώσεις όλα τα πρόσθετα που υπάρχουν στις έτοιμες συσκευασίες αλλά και αρκετές θερμίδες!

Previous post

Τα καλύτερα gadget μοτοσυκλέτας αυτήν τη στιγμή στην αγορά!

Next post

10 Υπέροχες υπαίθριες δραστηριότητες & θαλάσσια σπορ που πρέπει να δοκιμάσεις!

The Author

DimitraTr

DimitraTr