Υγεία

5 Τροφές που οι άντρες πρέπει να καταναλώνουν πιο συχνά!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Το να αθλείσαι συστηματικά και να κάνεις τη σωστή γυμναστική είναι πολύ σημαντικό για ένα υγιές και δυνατό σώμα. Ο άλλος, εξίσου ή περισσότερο σημαντικός πυλώνας όμως για να χτίσεις το σώμα που θέλεις είναι η διατροφή. Συγκεκριμένα, υπάρχουν μερικές τροφές που οι άντρες πρέπει να βάλουν στην καθημερινότητα τους.

Πρέπει λοιπόν άμεσα να εντάξεις στην διατροφική σου ρουτίνα κάποιες τροφές που θα κάνουν τη διαφορά στην υγεία αλλά και στο σώμα σου. Ανακάλυψε 5 τροφές που οι άντρες πρέπει να καταναλώνουν πιο συχνά!

5 Τροφές  που πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητα σου!

 

1. Λιπαρά ψάρια

ωμός σολομός φιλέτο

Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά, τα οποία έχουν ποικίλα οφέλη για την υγεία σου. Συγκεκριμένα, συμβάλλουν στη καλή λειτουργία της καρδιάς, προλαμβάνοντας τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Επιπλέον, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και συντελούν σε καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία. Αυτοί λοιπόν είναι οι πολύ σημαντικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να καταναλώνεις λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος, ο ξιφίας και ο σολομός, δύο περίπου φορές την εβδομάδα.

Δες επίσης: Τι να τρως όσο μένεις σπίτι για να διατηρήσεις το σώμα σου!

2. Berries

berries βατόμουρα φράουλες τροφές άντρες

Τα berries, δηλαδή τα μούρα σε όλες τις εκδοχές τους, αποτελούν μια βόμβα αντιοξειδωτικών και θρεπτικών συστατικών που μπορούν να βοηθήσουν στη θωράκιση του οργανισμού. Τα είδη μούρων είναι πολλά, με δημοφιλέστερα τα βατόμουρα, τα μύρτιλα, τα cranberries και τα goji berries. Κατανάλωσε λοιπόν τα berries είτε φρέσκα, είτε αποξηραμένα συνοδεύοντας το γιαούρτι σου αν θέλεις ένα νόστιμο σνακ, πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Δες επίσης: Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

3. Προϊόντα ολικής άλεσης

ψωμιά ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι θρεπτικότερα από τα υπόλοιπα, μιας που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Επιπλέον, τα προϊόντα ολικής άλεσης μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου όταν καταναλώνονται τακτικά. Προτίμησε λοιπόν ζυμαρικά, δημητριακά και ψωμί ολικής άλεσης που εκτός από τα άλλα, σημαντικά οφέλη τους σε χορταίνουν και πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα.

Δες επίσης: Τι πρέπει να τρως για να βελτιώσεις την μνήμη σου!

4. Αβοκάντο

πράσινο αβοκάντο κουκούτσι

Το αβοκάντο είναι ένα από τα θρεπτικότερα φρούτα και φυσικά πολύ νόστιμο και χορταστικό. Η τακτική κατανάλωση του μειώνει τα επίπεδα της χοληστερίνης, προστατεύοντας έτσι την καρδιά. Ταυτόχρονα, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Τα χαρακτηριστικά του αυτά το καθιστούν απαραίτητο στην καθημερινή σου διατροφή και ευτυχώς συνδυάζεται πολύ εύκολα, δημιουργώντας νόστιμα και θρεπτικά σνακ και σαλάτες.

Δες επίσης: Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για να διώξεις το λίπος γύρω από την κοιλιά!

5. Ξηροί καρποί και σπόροι

ξηροί καρποί αμύγδαλα καρύδια σπόρια

Οι ξηροί καρποί αποτελούν το πιο εύκολο, το πιο υγιεινό και πιο χορταστικό σνακ που μπορείς να καταναλώσεις. Αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών, φυτικών ινών και καλών λιπαρών. Έτσι, συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς. Φρόντισε λοιπόν να έχεις πάντα μαζί σου μερικούς ξηρούς καρπούς για να καταναλώνεις στο ενδιάμεσο των γευμάτων σου και να σε κρατάν χορτάτο για αρκετή ώρα.

Previous post

Πώς να αποκτήσεις δωρεάν λογαριασμό Netflix!

Next post

Ποιο είναι το σωστό κούρεμα για το σχήμα προσώπου σου!

The Author

tzinav

tzinav