Γυμναστική

Η καλύτερη άσκηση που μπορείς να κάνεις με Kettlebell

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η γυμναστική είναι ένα πολύ ωραίο χόμπι για να περνάς την ώρα σου. Ταυτόχρονα όμως προσέχεις την υγεία και το σώμα σου. Οι περισσότεροι έχουν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα που το ακολουθούν πιστά. Αυτό δεν βοηθάει το σώμα σου να εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο θα έπρεπε. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάζεις κάποιες ασκήσεις κάθε μερικές βδομάδες.

Αυτό βοηθάει στο να μην συνηθίζει το σώμα σου στις ασκήσεις που κάνεις. Όσο περισσότερο συνηθίζει το σώμα σου τόσο λιγότερα αποτελέσματα θα έχεις μέρα με τη μέρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα δεις καθόλου αποτελέσματα της άσκησης στο σώμα σου. Αν όμως θέλεις να δεις πιο γρήγορα τα αποτελέσματα στο σώμα σου, καλό θα ήταν να κάνεις αλλαγές στις ασκήσεις σου.

 

Η καλύτερη άσκηση που μπορείς να βρεις με kettlebell

gumnastiki antres

Δες επίσης Λάθη στη γυμναστική που επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα!

Πάρε στο κάθε χέρι σου ένα kettlebell. Το βάρος που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για τις δυνατότητές σου. Δεν πρέπει όμως να είναι τόσο βαριά ώστε να σε εμποδίσουν να έχεις καλή στάση του σώματος. Κράτα την πλάτη σου στην ευθεία, βγάλε τους γοφούς σου προς τα έξω και λύγισε τα γόνατά σου μέχρι οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το πάτωμα.

sumvoules gumnastiki

Δες επίσης 17λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για όλο το σώμα!

Βάλε τα kettlebells δίπλα από τα πόδια σου βάλε τα χέρια σου από την εσωτερική μεριά των kettlebells και βάλε τα πόδια σου πίσω για να έρθεις σε θέση push-up. Κάνε ένα push-up και επέστρεψε τα πόδια σου πάλι στην μπροστινή τους θέση. Έπειτα, πιάσε πάλι τα kettlebells και σιγουρέψου ότι η πλάτη σου είναι ευθεία και το κεφάλι σου ψηλά.

askiseis antres

Δες επίσης 3 Μεγάλους μύθους της γυμναστικής που ίσως πίστευες ότι είναι αληθινοί!

Χρησιμοποίησε τους γοφούς και τους μηρούς σου για να κάνεις ένα deadlift. Η στάση του σώματος είναι πολύ σημαντική για την άσκηση καθώς μπορεί να κάνεις ζημιά στην μέση σου.  Μόλις κάνεις το deadlift γύρνα στην αρχική θέση και επανέλαβε. Αν νιώθεις ότι μετά από μερικές επαναλήψεις είσαι πολύ κουρασμένος για να κάνεις την άσκηση 100% σωστά, καλύτερα να σταματήσεις πριν κάνεις ζημιά στον εαυτό σου.

Previous post

Τα 4 καλύτερα δωρεάν προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφίας!

Next post

Τα θετικά και τα αρνητικά του Leasing!

The Author

Giorgos K.

Giorgos K.