Γυμναστική

4 Λάθη που κάνεις στα push ups!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τα push ups είναι μία άσκηση πολύ ωφέλιμη για όλο το σώμα. Πρωταρχικά γυμνάζουν τους τρικέφαλους των χεριών, τους πρόσθιους δελτοειδείς (ώμοι) και το στήθος! Δεκάδες έρευνες όμως, έχουν δείξει ότι η συγκεκριμένη άσκηση είναι από τις πιο αποτελεσματικές για να γυμνάσει κανείς όλο τον κορμό του. Αυτό ισχύει όταν η άσκηση γίνεται σωστά. Στην πραγματικότητα το 90% την κάνει λάθος!

Επιπλέον, το push up είναι μία πολύπλευρη άσκηση γιατί, ενώ δεν θέλει κανέναν άλλο εξοπλισμό, εκτός από το ίδιο το βάρος μας, και ενώ μπορεί να γίνει οπουδήποτε, μπορεί να θεωρείται άσκηση αντοχής και ακόμη μπορεί να βοηθήσει τον μεταβολισμό.

Και όμως σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής πολλοί θεωρούν τα push ups, σε σχέση με μία πιο δύσκολη άσκηση, ξεπερασμένα. Το περίεργο όμως είναι ότι παρόλο που οι περισσότεροι δεν τα προτιμούν, αν κληθούν να τα κάνουν, τα κάνουν λάθος.

 

Κοινά λάθη όταν κάνεις push ups!

 

Δεν χρησιμοποιείς σωστά τα χέρια σου

push ups xeria

Όταν κάνουμε push ups, δεν τοποθετούμε απλώς τα χέρια μας στο έδαφος. Τα δάχτυλα μας θα πρέπει να είναι όσο πιο πολύ μπορούμε ανοιχτά, και οι παλάμες μας θα πρέπει να έχουν μία ελαφριά κλίση προς τα μέσα. Αυτό θα δώσει περισσότερη σταθερότητα στους ώμους ώστε να γυμναστεί πιο αποτελεσματικά ο κορμός.

Βυθίζεις προς τα κάτω την λεκάνη σου

sosti topothetisi lekanis

Άλλο ένα κοινό λάθος είναι ότι αφήνεις την λεκάνη να βυθίζεται προς το έδαφος. Αυτό ρίχνει πίεση στην μέση σου και δεν βοηθάει να γίνει σωστά η άσκηση. Για να σταματήσεις αυτή τη συνήθεια, πίεσε τους κοιλιακούς σου σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Βυθίζεις και τον λαιμό σου

ayxenas push ups

Αν όταν βυθίζεις το σώμα σου προς το έδαφος, βυθίζεις προς τα κάτω το κεφάλι σου, πρέπει να ξέρεις ότι βλάπτεις τον αυχένα σου. Αυτή η λάθος κίνηση, θα ενεργοποιήσει τα προβλήματα που έχει ο αυχένας από την καθιστική δουλειά. Για να σταματήσεις αυτή την βλαπτική συνήθεια, ρύθμισε την κίνηση σου με το σκεπτικό ότι το στήθος θα ακουμπήσει στο έδαφος, όχι το πρόσωπο σου.

Δεν χρησιμοποιείς τους ώμους σου

omoi xeria koiliakoi

Όταν βυθίζεις το σώμα σου προς τα κάτω, οι ωμοπλάτες έρχονται κοντά. Όταν σηκώνεις το σώμα σου όμως, θα πρέπει να αφήνεις τις ωμοπλάτες σου απομακρυνθούν η μία από την άλλη. Το να σφίγγεις τις ωμοπλάτες σου σαν να τις κρατάς κολλημένες μαζί μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στους ώμους. Δες επίσης 8 ασκήσεις με βάρη για μεγαλύτερα μπράτσα (δικέφαλοι-τρικέφαλοι)

Previous post

Ανδρικά ρούχα Massimo Dutti για άνοιξη/καλοκαίρι 2017!

Next post

13 Δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν στην καριέρα & την ζωή σου!

The Author

theman

theman