Γυμναστική

7 Λάθη που κάνεις όταν γυμνάζεσαι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μπορεί να βρίσκεσαι κάθε μέρα στο γυμναστήριο, να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή και να κοιμάσαι όσες ώρες χρειάζεται. Ωστόσο, παρά τις θυσίες και τις αλλαγές στις συνήθειες σου, δε βλέπεις το σώμα σου να παίρνει τη μορφή που θέλεις.

Σίγουρα το να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου απαιτεί κόπο και δε μπορείς να το έχεις από τη μία μέρα στην άλλη. Υπάρχουν, όμως, και μερικά λάθη που πιθανόν να κάνεις όταν γυμνάζεσαι, τα οποία σε αποτρέπουν από το να φτάσεις στους στόχους σου.

 

Λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο

 

1. Ο ρυθμός σου είναι λανθασμένος

running-in-gym

Αν δε θέλεις να περνάς αμέτρητες ώρες στο γυμναστήριο, τότε αντί να προπονείσαι με αργούς ρυθμούς επέλεξε να αυξήσεις τους ρυθμούς σου στο μέγιστο.  Αντί να «χτυπιέσαι» στο γυμναστήριο επί 1 συνεχόμενη ώρα, προτίμησε να αφιερώσεις μόνο 30 λεπτά εντατικής άσκησης, χωρίς να σταματήσεις καθόλου.

 

2. Κάνεις λάθος αριθμό επαναλήψεων

dumbbell-exercise

Το να κάνεις το σωστό αριθμό επαναλήψεων είναι πολύ σημαντικό στην προπόνηση σου. Αν θέλεις να αυξήσεις τον όγκο σου, επέλεξε να σηκώσεις ένα βάρος με το οποίο θα μπορέσεις να κάνεις 6-10 επαναλήψεις, και όχι 20. Αν δυσκολεύεσαι στα μισά της άσκησης, τότε μάλλον σηκώνεις μεγαλύτερο βάρος από αυτό που αντέχεις. Αν, βέβαια, μετά τις 10 επαναλήψεις βλέπεις ότι μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις κι άλλες 10, τότε έχεις ελάχιστο βάρος στα χέρια σου. Δοκίμασε διαφορετικά βάρη μέχρι να βρεις αυτό με το οποίο θα έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

3. Ξεκουράζεσαι πολύ ώρα

resting-periods

Σίγουρα χρειάζεται να ξεκουράζεσαι μεταξύ των επαναλήψεων και των ασκήσεων που κάνεις, αλλά καλό θα ήταν να μην το κάνεις αυτό για πολύ ώρα. Αν κάνεις διαλείμματα που διαρκούν αρκετή ώρα, τότε οι χτύποι της καρδιάς σου ελαττώνονται και αυτό σταματάει την ενέργεια που δίνονται στους μύες σου. Ο ιδανικός χρόνος ξεκούρασης μεταξύ των επαναλήψεων πρέπει να είναι 30-90 δευτερόλεπτα. Κάνοντας μικρότερες παύσεις θα μπορέσεις να αυξήσεις την ποσότητα των θερμίδων που καις και θα αυξήσεις τους μυς σου πιο γρήγορα.

4. Κάνεις την ίδια άσκηση συνέχεια

weightlifting

Όπως βαριέσαι εσύ όταν κάνεις συνεχώς τις ίδιες ασκήσεις, έτσι βαριέται και το σώμα σου. Όταν κάνεις την ίδια άσκηση όλη την ώρα, γίνεται όλο και πιο εύκολη και το σώμα σου συνηθίζει σε αυτή. Γι’ αυτό προτίμησε να κάνεις διάφορες ασκήσεις καθώς το σώμα σου θέλει συνέχεια κάτι καινούριο για να γίνει όλο και πιο δυνατό.

5. Πιάνεις τις λαβές στον διάδρομο

treadmill-gym

Αν σου αρέσει να κάνεις διάδρομο για ώρες και πιάνεις τις λαβές που έχει στο πλάι ή από μπροστά, τότε υπάρχει περίπτωση να τραυματιστείς.  Μη χρησιμοποιήσεις ποτέ αυτές τις λαβές ως στήριγμα. Απλά τρέξε όπως θα έκανες κανονικά στο δρόμο.

6. Δε χρησιμοποιείς σωστά τα μηχανήματα

leg-extension

Αφού κάνεις τον κόπο και προσπαθείς να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι, τότε πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά και τα μηχανήματα. Αυτά μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις σου πιο σύνθετες και πολύπλοκες. Ρώτησε τους υπεύθυνους και προσάρμοσε τα στα δικά σου μέτρα. Μην σπαταλάς άσκοπα τον χρόνο σου στο γυμναστήριο. Γυμνάσου σωστά!

7. Δεν τρως τις σωστές ποσότητες

eating-time

Για να χάσεις κιλά πρέπει να καταναλώνει λιγότερες θερμίδες από αυτές που καις. Αν θέλεις, όμως, να αποκτήσεις μυική μάζα, τότε πρέπει να κάνεις το αντίθετο. Δες, λοιπόν, τι ακριβώς θέλεις να κάνεις και αποφάσισε εσύ πόσο πρέπει να φας. Δες εδώ 7 φυσικούς τρόπους για να αυξήσεις τη μυική μάζα.

Previous post

10 Σημεία που θέλει μια γυναίκα να την αγγίξεις!

Next post

9 Tips για να πετύχεις αποδοχή και αυτοβελτίωση μαζί!

The Author

theman

theman