5 Λόγοι που έχει κολλήσει η ζυγαριά στα ίδια κιλά

by Sofia V.
άνδρας ζυγίζεται

Όταν ξεκινάς το ταξίδι σου στην απώλεια βάρους, ο αριθμός της ζυγαριάς είναι καθοριστικής σημασίας για εσένα. Είναι λογικό όσο προσπαθείς να χάσεις κάποια περιττά κιλά, να περιμένεις έναν όλο και πιο χαμηλό αριθμό στη ζυγαριά. Ωστόσο, όσο χάνεις, είναι όλο και πιο δύσκολο να μειώνεται αυτός ο αριθμός και πολλές φορές … κολλάει κιόλας. Πριν αρχίσεις να αγχώνεσαι ότι κάτι δεν πάει καλά και αρχίσεις να αναρωτιέσαι γιατί έχει κολλήσει η ζυγαριά, τότε διάβασε παρακάτω.

Μην γίνεις αυστηρός με τον εαυτό σου και τον εξαναγκάσεις σε πιο εξαντλητική δίαιτα.  Συνέχισε να διαβάζεις και δες ποιοι είναι οι 5 λόγοι που έχει κολλήσει η ζυγαριά στα ίδια κιλά!

Μήπως έχει κολλήσει η ζυγαριά; Δες εδώ τους πιθανούς λόγους!

 

1. Είσαι ανυπόμονος

άνδρας ζυγίζεται

Ο πρώτος και βασικός λόγος που νιώθεις ότι η ζυγαριά έχει κολλήσει δεν είναι ούτε επειδή κάνεις κάτι λάθος αλλά ούτε επειδή πρέπει να προσπαθήσεις κι άλλο. Ο λόγος είναι επειδή ανυπομονείς να δεις τη διαφορά με αποτέλεσμα να πηγαίνεις να ζυγίζεσαι συνέχεια. Η απώλεια βάρους είναι ένα μακρύ ταξίδι που χρειάζεται υπομονή. Υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση να είσαι στα ίδια κιλά για 5-7 μέρες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι κάνεις κάτι λάθος. Κάνε όση υπομονή χρειάζεται, δώσε στο σώμα σου το χρόνο του και θα δεις σύντομα τα αποτελέσματα που λαχταράς.

Δες επίσης : 7 Σημαντικοί λόγοι που δυσκολεύεσαι να χάσεις κιλά!

2. Δεν μετράς ακριβώς τις θερμίδες σου

μέτρηση θερμίδων με κινητό

Μια από τις πιο συνηθισμένες διαδικασίες που ακολουθεί κάποιος όταν θέλει να χάσει βάρος είναι το θερμιδικό έλλειμμα. Σε αυτή την περίπτωση, οι θερμίδες που καταναλώνεις είναι λιγότερες από αυτές που καις. Έτσι, το σώμα φτάνει να καίει το περιττό λίπος. Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσει κάποιος κιλά, όμως, είναι σημαντικό να μετράει ακριβώς τις θερμίδες που καταναλώνει. Εάν εσύ δεν μετράς ακριβώς τις θερμίδες σου, είναι πιθανό να έχεις στήσει στον εαυτό σου μια παγίδα που δεν σε αφήνει να αδυνατίσεις. Για παράδειγμα, εάν το πρόγραμμα σου λέει 10 αμύγδαλα αλλά εσύ φας άλλα 3-4, φας ένα επιπλέον κρακεράκι, 5-6 γραμμάρια παραπάνω φαγητό, τότε αυτόματα αυξάνεις τις θερμίδες που τρως και το σώμα σου δεν καίει λίπος.  

Δες επίσης : 10 Τροφές με λίγες θερμίδες που σε χορταίνουν!

3. Δεν έχεις θέσει τους σωστούς στόχους

σαλάτα και μαχαιροπίρουνα με μεζούρα

Όλα καλά με την γυμναστική και τις θερμίδες σου. Σκέφτηκες ότι μπορεί οι θερμιδικοί στόχοι που έχεις θέσει να μην είναι αυτοί που πρέπει για το σώμα σου; Πολλοί χρησιμοποιούν διαδικτυακούς οδηγούς για να υπολογίσουν τις θερμίδες που πρέπει να καταναλώνουν για να χάσουν βάρους. Το καλύτερο για εσένα είναι να συμβουλευτείς έναν επαγγελματία. Εκείνος, θα ξέρει να σε καθοδηγήσει σωστά προς τους σωστούς στόχους αλλά και να σε συμβουλεύει για τα βήματα που πρέπει να κάνεις.

Δες επίσης : 6 Συμβουλές για να χάσεις κιλά γρήγορα και απλά!

4. Δεν ζυγίζεσαι σωστά

ανδρικά πόδια πάνω σε ζυγαριά

Ένα σωστό και ακριβές ζύγισμα πρέπει να γίνεται κάθε φορά με συγκεκριμένους κανόνες. Πρέπει να ζυγίζεσαι με λίγα ή καθόλου ρούχα, 20 λεπτά αφού έχεις σηκωθεί από το κρεβάτι, με άδειο στομάχι και κατά προτίμηση η ζυγαριά να είναι στο ίδιο σημείο που είναι κάθε φορά. Οτιδήποτε από τα προηγούμενα αλλάξει, μπορεί να οδηγήσει σε λάθος αποτέλεσμα και λάθος νούμερο. Επίσης, καλό θα ήταν να ζυγίζεσαι μία φορά με δύο φορές τον μήνα και όχι συνέχεια. Δίνε στο σώμα σου επαρκή χρόνο.

Δες επίσης : 8 Ευεργετικά ροφήματα για να χάσεις βάρος! 

5. Πίνεις αναψυκτικά

όχι στα αναψυκτικά

Ίσως στο μυαλό σου να θεωρείς ότι τα αναψυκτικά είναι λίγο πιο αθώα. Αυτό είναι αρκετά λάθος διότι τα κανονικά αναψυκτικά έχουν πολλή ζάχαρη και θερμίδες. Αλλά, ας πούμε ότι επιλέγεις αναψυκτικά light. Το ανθρακικό που περιέχεται σε αυτά είναι αρκετό για να σε φουσκώσει και να σου προκαλέσει πρήξιμο. Αυτό το πρήξιμο φαίνεται και στον αριθμό της ζυγαριάς, ο οποίος όχι μόνο θα μείνει σταθερός αλλά ίσως φανεί και ανεβασμένος. Έτσι, αν τα αναψυκτικά είναι μέρος της καθημερινότητας σου, μην αναρωτιέσαι γιατί μπορεί να έχει κολλήσει η ζυγαριά.

Δες επίσης : 5 Απλοί τρόποι για να τρως λιγότερη ζάχαρη!

Η σκληρή προσπάθεια θα σου δώσει αποτελέσματα και θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο στόχο σου. Βέβαια, υπάρχουν και οι φορές που έχει κολλήσει η ζυγαριά στα ίδια κιλά. Δες για ποιους λόγους συμβαίνει αυτό και προσπάθησε να το αντιμετωπίσεις για να δεις πιο γρήγορα το σώμα των ονείρων σου. 

You may also like