ΥγείαΓυμναστική

10 Τροφές με λίγες θερμίδες που σε χορταίνουν!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η απώλεια βάρους είναι μια πρόκληση για πολλούς. Το σημαντικότερο για να καταφέρει κάποιος να αδυνατίσει, δεν είναι μόνο να τρώει υγιεινά αλλά να τρώει και λιγότερες θερμίδες. Οι θερμίδες είναι μια μονάδα μέτρησης ενέργειας και συνήθως χρησιμοποιείται για την μέτρηση της ενέργειας που ελευθερώνουν τα τρόφιμα στον ανθρώπινο οργανισμό. Η κατανάλωση λιγότερων θερμίδων από αυτές που συνήθιζες να τρως, είναι ο πρωταρχικός παράγοντάς απώλειας βάρους. Είναι σημαντικό λοιπόν να καταναλώνεις τροφές με λίγες θερμίδες.

Υπάρχουν τροφές με λίγες θερμίδες που μπορούν να σε χορτάσουν. Εδώ συγκεντρώσαμε μερικές από τις τροφές που είναι χαμηλές σε θερμίδες αλλά δε θα σε κάνουν να πεινάσεις. Βάλε αυτές τις τροφές στη διατροφή σου και πες αντίο στο αίσθημα της πείνας.

10 φαγητά με λίγες θερμίδες που δε θα σε κάνουν να πεινάσεις!

 

1. Γιαούρτι

Όταν αναφερόμαστε στο γιαούρτι, εννοούμε το απλό λευκό ελληνικό γιαούρτι. Οποιαδήποτε άλλη παραλλαγή έχει διαφορετική θερμιδική αξία. Το γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και είναι αρκετά χορταστικό. Μπορεί να καταναλωθεί ως βραδινό ή απογευματινό και φυσικά σαν συνοδευτικό. Επιπλέον, το γιαούρτι περιέχει και άλλα θρεπτικά συστατικά και είναι γενικά ευεργετικό στο σώμα. Σε συνδυασμό με φρούτα, δημητριακά ή μέλι, το γιαούρτι είναι μια από τις τροφές με λίγες θερμίδες που αποτελούν ωραίο συστατικό της διατροφής σου.

Δες επίσης : 5 Απλοί τρόποι για να τρως λιγότερη ζάχαρη!

2. Βρώμη

βρωμη

Η βρώμη αποτελεί μια ωραία και θρεπτική τροφή για να προσθέσεις στο διαιτολόγιο σου. Έχει αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που σε βοηθούν να νιώθεις χορτάτος. Μπορείς να την καταναλώσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Είτε σαν δημητριακά με γάλα, είτε μαζί με το γιαούρτι ή να την προσθέσεις σε πολλές συνταγές.

Δες επίσης : Ποια είναι τα οφέλη της βρώμης για το σώμα σου!

3. Αυγά

αυγα

Από ένα διατροφικό πλάνο, δε θα μπορούσαν να λείπουν τα αυγά. Περιέχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και θρεπτικά στοιχεία και είναι αρκετά χορταστικά. Έρευνες δείχνουν ότι ξεκινώντας την ημέρα σου με μια μερίδα αυγά, θα έχεις ενέργεια όλη τη μέρα αλλά και μειωμένο το αίσθημα της πείνας. Άλλες έρευνες δείχνου ότι γεύματα που είναι υψηλά σε πρωτεΐνη μειώνουν την ανάγκη για σνακ και γενικότερα το αίσθημα της πείνας καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Δες επίσης : 4 Συνταγές για πρωινό με αυγά γεμάτο πρωτεΐνη!

4. Ποπ κορν

ποπ κορν

Όσο παράξενο και αν σου φαίνεται, τα ποπ κορν είναι μια τροφή ευχάριστη και με λίγες θερμίδες που αποτελεί τέλειο σνακ. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και σε χορταίνει. Επιπλέον, σου μειώνει την όρεξη και σου δίνει το αίσθημα του κορεσμού πολύ καλύτερα σε σχέση με άλλα σνακ. Προσοχή! Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι για το ποπ κορν που είναι φτιαγμένο σε αέρα. Το τηγανιτό σε λάδι ή βούτυρο, προφανώς δε θα είναι τόσο ευεργετικό και υγιεινό.

Δες επίσης : 5 Υγιεινά και θρεπτικά σπιτικά σνακ!

5. Τυρί κότατζ

τυρι κοτατζ

Το τυρί κότατζ αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες τροφές με λίγες θερμίδες αλλά και ένα εξαιρετικό συνοδευτικό. Μια κούπα τυρί κότατζ περιέχει περίπου 28 γραμμάρια πρωτεΐνη και 163 θερμίδες. Η κατανάλωση τέτοιων τροφών μπορούν να μειώσουν αρκετά το αίσθημα της πείνας και να σε χορτάσουν χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσεις πολλές θερμίδες. Μπορείς να φας τυρί κότατζ μαζί με μια ωραία σαλάτα, με παξιμάδια και ντοματίνια ή και με αυγά για ένα ολοκληρωμένο πρωτεϊνικό γεύμα.

Δες επίσης : 5 Απολαυστικά Σάντουιτς με τυρί Cottage!

6. Καρπούζι

καρπουζι

Καλοκαιρινό φρούτο αλλά δροσιστικό, ευχάριστο και θρεπτικό. Το καρπούζι κατά ένα μεγάλο ποσοστό αποτελείται από νερό που σε βοηθάει να κρατηθείς ενυδατωμένος τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού. Μια κούπα περιέχει περίπου 46 θερμίδες όπως και βιταμίνες A και C. Το καρπούζι, περιέχει φυσικά σάκχαρα τα οποία θα σε βοηθήσουν να έχεις το αίσθημα του κορεσμού όπως αν κατανάλωνες τροφές με περισσότερες θερμίδες.

Δες επίσης : 5 Πράγματα που δεν ήξερες για το καρπούζι!

7. Πατάτες

πατατες

Πολλοί τις έχουν λανθασμένα στο μυαλό τους ως μια κακιά τροφή ή μια τροφή που παχαίνει. Οι πατάτες είναι ένα λαχανικό που μπορούν να αποτελέσουν έναν χορταστικό και υγιεινό κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής. Μια ψητή πατάτα μεσαίου μεγέθους μαζί με τη φλούδα, περιέχει 160 θερμίδες. Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι οι βραστές πατάτες μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις χορτάτος έως και 7 φορές παραπάνω απ’ ότι με ένα κρουασάν.

Δες επίσης : 5 Tips για σωστή διατροφή χωρίς να στερείσαι

8. Ψάρι

ψαρι σολομος

Το ψάρι είναι υψηλό σε πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά που είναι αναγκαία για τον οργανισμό. Όπως και οι υπόλοιπες τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, έτσι και το ψάρι αυξάνει το αίσθημα του κορεσμού και μειώνει τα επίπεδα πείνας. Κάποιες έρευνες δείχνουν ότι το ψάρι ,σε σχέση με άλλες πηγές ζωτικής πρωτεΐνης, σε χορταίνει περισσότερο.

Δες επίσης : Πανεύκολος ψητός σολομός με μουστάρδα, μέλι και λεμόνι!

9. Σπόροι τσία

σποροι τσια

Οι σπόροι τσία αποτελούν μια από τις πιο ευεργετικές τροφές με λίγες θερμίδες. Θεωρούνται superfood, δηλαδή πολύ ευεργετικές και θρεπτικές τροφές. Εκτός από την πολλή χαμηλή θερμιδική τους αξία, περιέχουν φυτικές ίνες και σε κάνουν να χορταίνεις. Οι σπόροι τσία έχουν την τάση να μεγαλώνουν όταν έρχονται σε επαφή με το νερό, έτσι νιώθεις χορτάτος. Καταναλώνονται μέσα σε σαλάτες, δημητριακά, γιαούρτι, milkshakes. Οι σπόροι τσία συνήθως καταναλώνονται σε πολύ μικρές ποσότητες της τάξης του ενός με δύο κουταλιών του γλυκού σε κάθε μερίδα.

Δες επίσης : Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

10. Μούρα

μούρα

Τα μούρα είναι μια γενικότερη κατηγορία φρούτων και φυσικά ανήκουν στις τροφές με λίγες θερμίδες. Φράουλες, βατόμουρα, σμέουρα και μύρτιλλα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Όλα αυτά είναι γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που είναι πολύ καλά για τον οργανισμό. Οι φυτικές τους ίνες είναι επίσης πολύ βοηθητικές στο αίσθημα του κορεσμού και κατ’ επέκταση στην απώλεια βάρους. Μια έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση μιας μερίδας μούρων το απόγευμα, μειώνει την πρόσληψη θερμίδων στα επόμενα γεύματα.

Δες επίσης : Ποια είναι τα μέταλλα και οι βιταμίνες για καύση λίπους!

Όπως θα είδες.υπάρχουν πολλές ωραίες και νόστιμες τροφές με λίγες θερμίδες για να βάλεις στην καθημερινότητα σου. Συνδύασε τες σε ωραία γεύματα και κάνε την απώλεια βάρους σου πιο ευχάριστη!