Γυμναστική

Πως να γυμναστείς ανάλογα με το σωματότυπό σου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Αν δεν είσαι ένας από αυτούς, τότε σίγουρα έχεις ακούσει για ανθρώπους που δεν παίρνουν κιλά ενώ τρώνε ασταμάτητα. Επίσης, εκτός από αυτούς υπάρχουν εκείνοι που μπορεί να τρώνε πολύ λίγο, δεν μπορούν να χάσουν κιλά ή παίρνουν. Η τελευταία κατηγορία είναι εκείνοι που έχουν υπάρξει και αδύνατοι και εύσωμοι.

Αυτά είναι τα τρία σωματότυπα που υπάρχουν με λίγο λόγια. Ο αδύνατος έχει εκτομορφικό σωματότυπο, ο εύσωμος έχει ενδομορφικό σωματότυπο και αυτός που είναι στο ενδιάμεσο έχει μεσομορφικό σωματότυπο. Ο καθένας θα πρέπει να έχει διαφορετική διατροφή αλλά και διαφορετικές ασκήσεις γυμναστικής.

Τι ασκήσεις να κάνεις βάσει του σωματότυπού σου!

 

somatotupo antres

Εκτομορφικό

gumnastiki antres

Δες επίσης Λάθη στη γυμναστική που επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα!

Κάποιοι άνθρωποι είναι από την φύση τους λεπτοί. Δεν μπορούν να πάρουν κιλά όσο μεγάλη ποσότητα κι αν τρώνε από οποιοδήποτε φαγητό. Οι εκτομορφικοί έχουν πολύ υψηλό μεταβολισμό και μετατρέπουν το φαγητό σε ενέργεια με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Το μεγαλύτερό τους πρόβλημα είναι να βάλουν όγκο στο σώμα τους.

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αποφεύγεις να κάθεσαι στον διάδρομο ή να πηγαίνεις για τρέξιμο με τις ώρες. Οι ασκήσεις cardio θα ενεργοποιήσουν ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σου. Ξεκίνα να σηκώνεις βάρη και κάνει ασκήσεις που θα πιάνουν όσες περισσότερες ομάδες μυών γίνεται. Επίσης, θα πρέπει να τρως πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού. Προσπάθησε να φτάσεις τις 3000 θερμίδες ημερησίως.

Μεσομορφικό

antres somatotupo sumvoules

Αυτή η ομάδα βλέπει πολύ γρήγορα αποτελέσματα από την γυμναστική του. Το μεσομορφικό σωματότυπο γίνεται μυώδες πιο εύκολα από τα άλλα δύο. Επίσης, μπορούν να πάρουν και να χάσουν κιλά με μεγάλη ευκολία. Αν όμως αφήσουν τον εαυτό τους νομίζοντας ότι έχουν αθλητικό σώμα από μόνοι τους, τότε θα χάσουν την φόρμα τους.

Για να καταφέρεις να χτίσεις ένα καλό σώμα, χρειάζεται να αθλείσαι συστηματικά και να τρως υγιεινά. Οι ημερήσιες θερμίδες που χρειάζεσαι είναι περίπου 2500. Δώσε περισσότερο βάση σε sprints και ενδυνάμωση. Οι μυς σου θα φτιαχτούν από μόνοι τους.

Ενδομορφικό

sumvoules gumnastiki

Δες επίσης 5 Υγιεινά τρόφιμα που τρως και μπορεί να κρύβουν παγίδες!

Όσοι έχουν ενδομορφικό σωματότυπο είναι πιο μεγαλόσωμοι από φυσικού τους. Μπορούν να χτίσουν εύκολα μυς, αλλά το ίδιο εύκολα μπορούν να πάρουν λίπος. Το κακό είναι ότι οι μυς μπορούν να φύγουν ενώ το λίπος όχι. Συνήθως τα περιττά κιλά μένουν στο κάτω μέρος τους σώματος, όπως κοιλιά και πόδια. Θέλει πολύ προσπάθεια στο να χάσουν κιλά και να καταφέρουν να τα κρατήσουν σταθερά.

Αυτό που χρειάζεται είναι μια ισορροπημένη διατροφή και γυμναστική. Τα βάρη είναι μια πολύ καλή λύση για να χτίσεις το σώμα σου και το cardio μπορεί να βοηθήσει στο να καεί το επίμονο λίπος. Η διατροφή σου θα πρέπει να έχει πολλά λαχανικά, υγιεινά λίπη και λίγους υδατάνθρακες. Οι θερμίδες που θα πρέπει να καταναλώνεις ημερησίως είναι 1700, λιγότερες από τις άλλες 2 ομάδες.

Previous post

Μοντέρνα casual ανδρικά ρούχα για το χειμώνα 2019

Next post

10 Πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν από ένα ραντεβού

The Author

Giorgos K.

Giorgos K.