Πως να ξεφορτωθείς τα περιττά κιλά μετά τις γιορτές!

by Sofia V.
κιλά μετά τις γιορτές

Την περίοδο των γιορτών, και κυρίως των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, το φαγητό, τα γλυκά και το αλκοόλ είναι παντού γύρω σου. Ακόμα και αν προσπαθείς να μην ξεφύγεις, πολλές φορές αυτό φαντάζει μια πραγματική πρόκληση, με αποτέλεσμα να “τσιμπάς” μερικά κιλά μετά τις γιορτές. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, αφού υπάρχει τρόπος για να ξανά μπεις σε ένα σωστό και υγιεινό πρόγραμμα και να διώξεις τα επιπλέον κιλά μετά τις γιορτές.

Μερικές απλές συμβουλές θα σε βοηθήσουν να ξανά μπεις στον ίσιο δρόμο και να συνεχίσεις να κυνηγάς τον στόχο σου. Μείνε εδώ και διάβασε πως να ξεφορτωθείς τα περιττά κιλά μετά τις γιορτές!

Μπες σε σωστή διατροφή και διώξε τα κιλά μετά τις γιορτές!

 

1. Βάλε το πράσινο τσάι στην καθημερινότητα σου

πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι ένα ρόφημα που έχει πολλές ιδιότητες που κάνουν καλό στον οργανισμό σου. Αρχικά, είναι ένα ρόφημα που μπορεί να αντικαταστήσει τον καφέ καθώς έχει καφεΐνη, με αποτέλεσμα να μπορέσεις να αποφύγεις μερικές περιττές θερμίδες. Επίσης, έχει αντιοξειδωτική δράση και βοηθάει το σώμα σου να αποβάλλει τοξίνες. Τέλος, η κατανάλωση του πρασίνου τσαγιού θα ενυδατώσει τον οργανισμό σου αρκετά και θα κάνει τον μεταβολισμό σου να δουλεύει καλύτερα

Δες επίσης : 8 Ευεργετικά ροφήματα για να χάσεις βάρος!

2. Κατανάλωσε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες

πρωτεινη

Είναι πολύ πιθανό η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού την περίοδο τον γιορτών, να έκανε τον οργανισμό σου να μάθει σε μεγαλύτερες ποσότητες με αποτέλεσμα να πεινάς πιο γρήγορα. Αυτό, θα οδηγήσει σε πολύ γρήγορη πρόσληψη κιλών που δύσκολα θα διώξεις. Η κατανάλωση τροφών που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, θα σε κρατάει χορτάτο για περισσότερες ώρες. Έτσι, δε θα έχεις όρεξη για “τσιμπολογήματα” και θα μπορείς να διαχειρίζεσαι την πρόσληψη θερμίδων.

Δες επίσης : 4 Νόστιμες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη!

3. Πήγαινε για ένα χαλαρό περπάτημα

περπάτημα

Ίσως σου φανεί δύσκολο να μπορέσεις να ξαναμπείς σε πρόγραμμα μετά τις γιορτές. Παρόλα αυτά, ένας απλός και εύκολος τρόπος για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι ξανά είναι το περπάτημα. Πήγαινε το χαλαρά στην αρχή χωρίς πίεση. Ξεκίνα με μια χαλαρή βόλτα και σιγά σιγά θέσε νέους, μεγαλύτερους στόχους.

Δες επίσης : 10 Οφέλη που σου προσφέρει το περπάτημα!

4. Ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα

μήλα

Κι όμως, η παροιμία βγαίνει αληθινή και φαίνεται να έχει βάση. Τα μήλα θεωρούνται υπερτροφή και όχι άδικα αφού είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες. Ένα μήλο την ημέρα, θα σε βοηθήσει να μείνεις χορτάτος για περισσότερες ώρες χωρίς να έχεις περιττές λιγούρες, θα κρατήσει τα επίπεδα χοληστερόλης χαμηλά και θα μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

5. Πίνε περισσότερο νερόνερό

Το νερό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Γι αυτό είναι σημαντικό να καταναλώνεις τουλάχιστον 1.5-2 λίτρα νερό ημερησίως. Το νερό θα σε κρατάει χορτάτο, θα βοηθάει τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί πιο γρήγορα και φυσικά να μείνεις ενυδατωμένος.

Δες επίσης : 7 Λόγοι που είναι σημαντικό να πίνεις νερό!

6. Βάλε τα smoothies στην καθημερινότητα σου

smoothies

Ένα γρήγορο, χορταστικό και πολύ θρεπτικό σνακ που μπορείς να εντάσεις στο πρόγραμμα σου είναι τα smoothies. Άνοιξε το μπλέντερ, βάλε τα αγαπημένα σου φρούτα, γάλα ή γιαούρτι και προαιρετικά σκόνη πρωτεΐνης. Αυτό το σνακ θα σε κρατήσει χορτάτο χωρίς να έχει πολλές θερμίδες ενώ είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Δες επίσης : Πως θα φτιάξεις σπιτικά Smoothies πλούσια σε πρωτεΐνη!

7. Πες όχι στα αναψυκτικά

οχι στα αναψυκτικά

Ένα αναψυκτικό μπορεί να είναι ο τέλειος συνδυασμός για το γεύμα σου και να σε βοηθάει να χορταίνεις πιο εύκολα. Παρόλα αυτά, ακόμα και τα αναψυκτικά που φαινομενικά δεν έχουν ζάχαρη, μπορούν να εμποδίσουν την προσπάθεια σου για απώλεια βάρους. Μάλιστα, τα αναψυκτικά που περιέχουν υποκατάστατα ζάχαρης, αυξάνουν την όρεξη και μπορεί να σε κάνουν να πεινάσεις πιο γρήγορα.

Δες επίσης : 5 Απλοί τρόποι για να τρως λιγότερη ζάχαρη!

Μπορεί οι γιορτές να σε κάνανε να ξεφύγεις λίγο εκτός προγράμματος, παρόλα αυτά δεν πρέπει να πέφτεις. Δες μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξανά μπεις σε πρόγραμμα μετά τις γιορτές και να συνεχίσεις να κυνηγάς τον στόχο σου.

You may also like