Γυμναστική

6 Πράγματα που πρέπει αποφεύγεις πριν το γυμναστήριο!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Υπάρχουν πάρα πολλά άρθρα για τις ασκήσεις και την γυμναστικήπου θα πρέπει να κάνεις προκειμένου να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα ή το τι πρέπει να αποφεύγεις στο γυμναστήριο . Ωστόσο. δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για αυτά που πρέπει να αποφεύγεις να κάνεις πριν το γυμναστήριο.

Αν αναρωτιέστε, υπάρχουν κάποια πράγματα που όχι μόνο μπορούν να μπορεί να κάνουν πιο επίπονη την γυμναστική, αλλά και να μειώσουν τα αποτελέσματα της. Για να μην την πατήσει κανείς πια με κάτι τέτοιο, πάμε να δούμε τα 6 πράγματα που δεν είναι καλό να κάνουμε πριν από την προπόνησή μας.

 

Τι να μην κάνεις πριν το γυμναστήριο!

 

1. Μην παρακοιμηθείς

antras sto krebati

Αν και ένας μικρός υπνάκος μπορεί να σου δώσει ενέργεια και να σε βοηθήσει να είσαι πιο αποδοτικός, προσπάθησε να μην κοιμηθείς περισσότερο από 30 λεπτά. Τα 20 με 30 λεπτά είναι ο ιδανικός χρόνος. Αν ξεπεράσεις αυτό το όριο θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα και δεν θα έχεις ενέργεια και όρεξη.

2. Μην κάνεις διατάσεις

antras gumnastikh

Ίσως να φανεί λίγο περίεργο αυτό, γιατί το πρωτόκολλο μας έχει να κάνουμε διατάσεις πριν από την προπόνηση. Ωστόσο, πιο πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως οι διατάσεις μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμούς και τραβήγματα των μυών και να μειώσει την τάση που δέχονται, άρα και να γίνουν λιγότερο αποδοτικές οι ασκήσεις.

3. Μην κάνεις αερόβια γυμναστική

antras trexei

Η αερόβια γυμναστική είναι ιδανική πριν το γυμναστήριο αν θες να κάψεις λίπος. Βέβαια, αν ο σκοπός σου είναι να αυξήσει τον μυικό σου όγκο, καλύτερα να την αποφύγεις. Σε κουράζει πριν πας στα πιο “βαριά” μέρη της προπόνησης και θα επηρεάσει τον μεταβολικό σου ρυθμό.

4. Μην αγχώνεσαι

stress

Το άγχος είναι ο καταστροφές της γυμναστικής σου! Όταν κάποιος είναι αγχωμένος παράγει περισσότερη κορτιζόλη, η οποία επιταχύνει την διάλυση του μυικού ιστού και αποθήκευση λίπους. Επίσης, το στρες μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σου να είσαι συγκεντρωμένος και να οδηγήσει σε κάποιον τραυματισμό.

5. Μην το παρακάνεις με σκευάσματα ενέργειας

soft drinks

Αν και σε μικρή ποσότητα μπορεί να σου δώσουν ενέργεια και να ενισχύσουν την όρεξη σου για άθληση, σε μεγάλη ποσότητα θα υπάρξουν αρνητικά αποτελέσματα. Είναι πιθανό να αυξήσουν τον καρδιακό ρυθμό και να προκαλέσουν ένα αίσθημα ανησυχίας που μπορεί να σε αποσπάσει από την προπόνηση.

6. Μην φας πολύ

antras trwei

Όπως είναι γνωστό, το φαγητό πριν από το γυμναστήριο είναι απαραίτητο ώστε να μπορέσει ο οργανισμός σου να υποστηρίξει την ανάπτυξη των μυών. Το πολύ φαγητό όμως μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στο στομάχι, ναυτία και να μην γίνει αποδοτικά η προπόνηση. Επιπλέον, αν έχεις φάει πολύ, περισσότερο αίμα βρίσκεται στο στομάχι σου, άρα λιγότερο στους μύες, μειώνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων.

Previous post

Γιατί δεν με θέλει; 7 λόγοι που συμβαίνει αυτό!

Next post

Πως να φαίνεσαι πιο αδύνατος: 4 Συμβουλές ντυσίματος!

The Author

theman

theman