Γυμναστική

4 Σημάδια που δείχνουν ότι γυμνάζεσαι υπερβολικά!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η γυμναστική έχει μπει στο καθημερινό πρόγραμμα πολλών ανθρώπων. Είναι καλό να γυμνάζεσαι για να κρατήσεις το σώμα σου σε καλή φυσική κατάσταση. Όσο καλύτερα γυμνάζεις το σώμα σου, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστούν προβλήματα υγείας στο μέλλον. Μερικές φορές όμως μπορεί να φτάσεις στην υπερβολή χωρίς να το καταλάβεις.

Η καλή γυμναστική δεν ισούται με τις ώρες που περνάς στο γυμναστήριο. Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι για να δουν καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα τους, πρέπει να γυμναστούν περισσότερες ώρες. Αυτό όμως δεν ισχύει, καθώς ο μυς χρειάζεται την σωστή ξεκούραση για να αναπτυχθεί όπως πρέπει.

Πως να καταλάβεις αν γυμνάζεσαι σε υπερβολικό βαθμό!

 

Ασταθής χτύποι καρδιάς

sumvoules gumnastiki

Δες επίσης 6 Συχνά διατροφικά λάθη των ανθρώπων που κάνουν jogging!

Οι παλμοί τις καρδιάς σου μπορούν να σου δείξουν αν γυμνάζεσαι περισσότερο από όσο μπορεί να αντέξει το σώμα σου. Οι παλμοί προσπαθούν να προσαρμοστούν με το σώμα και τις απαιτήσεις σου. Κάθε πρωί πριν σηκωθείς από το κρεβάτι έλεγξε τον σφυγμό σου. Αν ο σφυγμός σου σε αδράνεια είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από το φυσιολογικό, θα πρέπει να επισκεφτείς τον γιατρό σου.

Συνεχή δίψα

nero gumnastiki

Το σώμα σου μπορεί να βρίσκεται σε καταβολική κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι ξεκινάει να καταναλώνει τους μυς για να πάρει την πρωτεΐνη που χρειάζεται. Όταν βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση νιώθεις ότι χρειάζεσαι συνέχεια νερό. Η λύση είναι να πίνει περισσότερο νερό και να κοιμάσαι περισσότερο.

Νιώθεις το σώμα σου ευαίσθητο

traumatismos sumvoules

Αν νιώθεις ότι το σώμα σου είναι ευαίσθητο μετά από 72 ώρες, καλύτερα να ξεκουραστείς. Η παρατεταμένη ευαισθησία σημαίνει ότι οι μυς σου δεν αναρρώνουν σωστά. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στο χτίσιμο των μυών.

Δεν μπορείς να κοιμηθείς

Δες επίσης Λάθη στη γυμναστική που επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα!

Αν μένεις ξύπνιος τα βράδια είναι πολύ πιθανόν το νευρικό ή το ορμονικό σου σύστημα να είναι παραφορτωμένο. Προσπάθησε να ξεκινάς τον ύπνο σου μεταξύ 10μμ και 2πμ. Αυτές είναι οι ώρες που συμβαίνει η φυσική ανάρρωση στο σώμα. Αν έχεις μεγάλο πρόβλημα, τότε καλύτερα να μην ασκηθείς για 1 βδομάδα και να ξεκουραστείς όσο περισσότερο μπορείς.

Previous post

5 Τολμηρά χρώματα ανδρικών ρούχων που ίσως πρέπει να δοκιμάσεις!

Next post

4 Λόγοι για να μην φορτίζεις το κινητό σου στο αυτοκίνητο!

The Author

Giorgos K.

Giorgos K.