Υγεία

6 Συμβουλές για να βελτιώσεις τη μνήμη σου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, ο μεγάλος όγκος πληροφοριών και οι πολλές υποχρεώσεις, μπορεί να κάνουν το μυαλό σου να από συντονιστεί. Κάποιες φορές, μάλιστα, το ίδιο σου το μυαλό θέλει να ξεφύγει και να κάνει ένα “διάλειμμα”. Έτσι, μερικές φορές μπορεί να νιώθεις ότι ξεχνάς διάφορες λεπτομέρειες. Το να βελτιώσεις τη μνήμη σου δεν είναι δύσκολο ή ακατόρθωτο και μπορείς να το πετύχεις με μερικές απλές συμβουλές.

Εάν θέλεις να βελτιώσεις τη μνήμη σου, να μη νιώθεις ότι ξεχνάς τόσο εύκολα και το μυαλό σου να είναι σε εγρήγορση, τότε μείνε εδώ. Διάβασε παρακάτω 6 συμβουλές για να βελτιώσεις τη μνήμη σου!

Πως να βελτιώσεις τη μνήμη σου με μερικές συμβουλές!

 

1. Εξάσκησε τον εγκέφαλο σου

σταυρόλεξο

Όπως και το σώμα χρειάζεται προπόνηση και γυμναστική για να διατηρηθεί σε φόρμα, το ίδιο συμβαίνει και με τον εγκέφαλο σου. Το μυαλό σου, για να λειτουργεί όσο καλύτερα γίνεται χρειάζεται καθημερινή προπόνηση. Πώς θα το κάνεις αυτό; Απλό! Βρες μερικά παζλ για ενήλικες, λύσε σταυρόλεξα, sudoku ή γρίφους που θα σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης. Προσπάθησε να ασχολείσαι με αυτό σε καθημερινή βάση.

Δες επίσης : Κάνε τον εγκέφαλο σου να λειτουργεί στο μέγιστο!

2. Να κοιμάσαι καλά και ποιοτικά

υπνος

Ο ύπνος παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του εγκεφάλου. Κατά την διάρκεια του ύπνου είναι που ο εγκέφαλος σου ξεκουράζεται ουσιαστικά και μετά το σώμα σου. Μια ιδανική διάρκεια ύπνου είναι οι 7-8 ώρες. Ωστόσο, αν δεν έχεις χρόνο για τόσες ώρες ύπνου, προσπάθησε ακόμα και οι λιγότερες ώρες να είναι ποιοτικές. Κοιμήσου σε περιβάλλον με σβηστά φώτα, χωρίς εξωτερικές ενοχλήσεις και χωρίς να έχει προηγηθεί έκθεση σε οθόνη κινητού ή υπολογιστή.

Δες επίσης : 4 Συμβουλές για έναν πιο βαθύ και ξεκούραστο ύπνο!

3. Να είσαι οργανωμένος

οργάνωση

Η οργάνωση θα σε βοηθήσει πολύ να αντιμετωπίσεις την απώλεια μνήμης και να βελτιώσεις τη μνήμη σου. Βάλε σε μια σειρά τις υποχρεώσεις σου, σημείωσε τα σημαντικά συμβάντα και βάλε την ατζέντα στη ζωή σου. Επίσης, είναι πολύ βοηθητικό να προγραμματίζεις από πριν την επόμενη μέρα. Για παράδειγμα, βρες τι ρούχα θα φορέσεις την επόμενη μέρα, προγραμμάτισε τα γεύματα σου. Αυτά τα μικρά βήματα θα έχουν τον εγκέφαλο σου σε μια τάξη.

4. Βάλε την γυμναστική στη ζωή σου

γυμναστική

Η γυμναστική του εγκεφάλου είναι σημαντική, αλλά σημαντική είναι και η σωματική άσκηση. Ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο για μια έντονη προπόνηση, προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις τις σκάλες αντί για ασανσέρ ή να πας με τα πόδια στη δουλειά σου. Η αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος, ο φρέσκος αέρας, η αλλαγή των εικόνων θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη μνήμη σου.

Δες επίσης :  5 Οφέλη της σωματικής άσκησης στον εγκέφαλο!

5. Να είσαι κοινωνικός

κοινωνικότητα

Κάποιοι από τους παράγοντες που προκαλούν απώλεια μνήμης είναι το άγχος και το στρες. Αυτά, μπορούν να μειωθούν αρκετά αν περιτριγυρίζεσαι από φίλους και παρέα. Η κοινωνικότητα θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα, να αφήσεις πίσω σου τα προβλήματα και θα σε οδηγήσει σε μια καλύτερη κατάσταση του εγκεφάλου σου.

Δες επίσης : 4 Τρόποι για να γίνεις πιο κοινωνικός!

6. Να έχεις μια υγιεινή διατροφή

διατροφή

Ο υγιεινός τρόπος ζωής συμβάλει άμεσα στην λειτουργία του εγκεφάλου. Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει την μνήμη σου και θετικά και αρνητικά. Μια ισορροπημένη διατροφή, πλήρης σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη μνήμη σου και να θυμάσαι καλύτερα. Μερικές τροφές που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου είναι αυτές που είναι πλούσιο σε Ω3 όπως τα ψάρια ή τα φυτικά λιπαρά όπως το ελαιόλαδο ή το αβοκάντο.

Δες επίσης :  6 Τροφές που θα τονώσουν τον εγκέφαλο και την μνήμη σου!

Μπορεί να νιώθεις ότι ξεχνάς μικρά καθημερινά πράγματα, ωστόσο η λύση είναι απλή. Με αυτές τις μικρές συμβουλές θα μπορέσεις να βελτιώσεις τη μνήμη σου και να κρατήσεις σε εγρήγορση τον εγκέφαλο σου.