Τι εξοπλισμό χρειάζεσαι για γυμναστική στο σπίτι

by Sofia V.
γυμναστική στο σπίτι

Πολλοί επιλέγουν να κάνουν γυμναστική στο σπίτι. Τόσο λόγο περιορισμένο χρόνου, μεγάλης απόστασης του γυμναστηρίου από το σπίτι, εξόδων όσο και προσωπικής προτίμησης. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και από το σπίτι μπορείς να κάνεις καλή και σωστή γυμναστική και ακόμα καλύτερα όταν έχεις και κάποια επαγγελματική καθοδήγηση. Παρόλα αυτά, με πολλά online videos μπορείς να κάνεις μια πλήρη προπόνηση χωρίς να στερηθείς κάτι. Τις περισσότερες φορές ίσως να χρειάζεσαι και λίγο εξοπλισμό, οπότε θα πρέπει να αποκτήσεις μερικά αντικείμενα.

Εάν προτιμάς και εσύ να προπονείσαι από το σπίτι, τότε διάβασε παρακάτω. Δες τι εξοπλισμό χρειάζεσαι για γυμναστική στο σπίτι και κάνε την πιο ολοκληρωμένη προπόνηση.

Πως να επιλέξεις εξοπλισμό αν κάνεις γυμναστική στο σπίτι!

 

Ειδικό στρώμα γυμναστικής

στρώμα γυμναστικής

Το στρώμα γυμναστικής είναι από τα βασικότερα που χρειάζεσαι ακόμα και αν δεν έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις άλλα όργανα. Πρόκειται για ένα ειδικό, λεπτό αλλά πολύ μαλακό χαλάκι, το οποίο τυλίγεται και το απλώνεις όταν πρόκειται να γυμναστείς. Είναι σημαντικό διότι για κάθε άσκηση δεν έρχεσαι σε επαφή με το πάτωμα, αποφεύγεις τους τραυματισμούς και γενικότερα είσαι πιο άνετος.

Δες επίσης : Οι 5 καλύτερες ασκήσεις για γυμναστική στο σπίτι!

Ιμάντες γυμναστικής

ιμάντες γυμναστικής

Οι ιμάντες γυμναστικής είναι ένα πολύ καλό όργανο για να ενισχύσεις την γυμναστική σου. Ουσιαστικά είναι ελαστικοί και με τη δύναμη της αντίστασης γυμνάζουν τα σημεία του σώματος. Έχουν μαλακές ειδικές λαβές, αποθηκεύονται και μεταφέρονται πολύ εύκολα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορα είδη γυμναστικής. Μάλιστα, μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις άνετα τόσο στο σπίτι όσο και σε εξωτερικό χώρο π.χ. αν πας για τρέξιμο σε πάρκο.

Δες επίσης : Οι 15 Καλύτερες ασκήσεις για τέλειο ανδρικό σώμα!

Ένα σετ από kettle ball

kettleball

Οι kettle ball είναι αυτές ειδικές μπάλες με την λαβή. Είναι ειδικές μπάλες γυμναστικής που υπάρχουν με διάφορα βάρη. Είναι πολύ βολικές για ασκήσεις στο σπίτι, ιδίως άμα θέλεις να προσθέσεις βάρη στην προπόνηση σου. Είναι εύκολες στον χειρισμό και κάνουν ακόμα και για αρχάριους. Ένα σετ από kettle ball σε διάφορα μεγέθη είναι απαραίτητο αν θέλεις να προσθέσεις βάρη στην γυμναστική σου.

Stepper

stepper

Το stepper είναι ένα μηχάνημα γυμναστικής που απευθύνεται κυρίως στην εκγύμναση του κάτω μέρους του σώματος. Ουσιαστικά, αναπαριστά την κίνηση που κάνουν τα πόδια σου όταν ανεβαίνεις σκαλιά. Το stepper έχει ρυθμιζόμενη αντίσταση για να μπορείς να ανεβάζεις όταν θέλεις παραπάνω γυμναστική. Σε αντίθεση με άλλα μηχανήματα γυμναστικής, το stepper είναι μικρό, μπορεί να αποθηκευτεί εύκολα και συνδυάζεται με λάστιχα αντίστασης για ακόμα πιο ολοκληρωμένη προπόνηση.

Δες επίσης : 7 Ασκήσεις για να αποκτήσεις πολύ γυμνασμένα πόδια!

Σχοινάκι

σχοινάκι

Η γυμναστική με σχοινάκι είναι αερόβια. Εάν θέλεις να ξεφύγεις από τη συνηθισμένη αερόβια και να κάνεις κάτι διαφορετικό, τότε το σχοινάκι είναι μια καλή επιλογή. Ένα σχοινάκι είναι εξαιρετικά εύκολο στο να αποθηκευτεί και να μεταφερθεί και μπορεί να σου χαρίσει μια ολοκληρωμένη προπόνηση με αερόβια άσκηση. Είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή τόσο για γυμναστική στο σπίτι όσο και για προπόνηση εξωτερικά!

Δες επίσης : Οι 5 καλύτερες ασκήσεις που καίνε πολλές θερμίδες!

Μονόζυγο

μονόζυγο

Το μονόζυγο είναι μια εξαιρετική άσκηση για πλάτη και χέρια. Επίσης, η τοποθέτηση του είναι πολύ εύκολη, δεν πιάνει καθόλου χώρο και σχεδόν δε φαίνεται μέσα στο σπίτι. Μπορείς να επιλέξεις μονόζυγο τοίχου το οποίο βιδώνεται ή μονόζυγο πόρτας που “σφηνώνει” στο κούφωμα. Μάλιστα, οι ασκήσεις που κάνεις στο μονόζυγο κάνουν την γυμναστική στο σπίτι ακόμα πιο αποτελεσματική.

Κύλινδρος μασάζ

κύλινδρος μασάζ

Ο κύλινδρος του μασάζ δεν είναι εξοπλισμός για γυμναστική αλλά για αποθεραπεία. Είναι φτιαγμένος από αφρολέξ και βοηθάει εξαιρετικά στην αποθεραπεία αφού κάνει μασάζ και χαλαρώνει τους μυς. Η χρήση του είναι εξαιρετικά εύκολη. Τον αφήνεις στο πάτωμα και ξαπλώνεις ανάσκελα πάνω του. Με κινήσεις μπρος πίσω, κυλάς πάνω στον κύλινδρο κάνοντας μασάζ στην πλάτη και τη μέση σου. Μπορείς επίσης να τον τοποθετήσεις στον αυχένα, στα χέρια ακόμα και στις πατούσες. Αποτελεί μια εύκολη αποθεραπεία εάν κάνεις γυμναστική στο σπίτι!

Δες επίσης : 17 Ασκήσεις stretching που κάθε άντρας πρέπει να γνωρίζει!

Εάν προτιμάς τη γυμναστική στο σπίτι τότε να είσαι σίγουρος ότι είσαι εξοπλισμένος σωστά. Δες εδώ τι ακριβώς χρειάζεσαι για να έχεις μια πλήρη εμπειρία προπόνησης χωρίς να χρειαστεί να πας στο γυμναστήριο.