Γυμναστική

Εξοπλισμός γυμναστικής για το σπίτι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και το γενικότερο κλίμα εγκλεισμού που επικρατεί παγκοσμίως μας έχει φέρει αντιμέτωπους με έναν ιδιαίτερα ανθυγιεινό τρόπο ζωής, ο οποίος χαρακτηρίζεται από σωματική αδράνεια και ψυχολογική καταπίεση.

Η γυμναστική αποτελεί ένα πολύ καλό μέσο καταπολέμησης των παραπάνω δύο φαινομένων, μιας και αυτή μπορεί να “ενεργοποιήσει” τον μεταβολισμό σου αλλά και να αυξήσει την έκκριση-παραγωγή των ενδορφινών (γνωστές και ως ορμόνες της “ευτυχίας”) στον εγκέφαλό σου.

Ωστόσο, για να έχεις μία επιτυχημένη προπόνηση στο σπίτι σου (μιας και πλέον το έξω απαγορεύεται σε πολλές περιπτώσεις ή υπάρχουν άλλοι χρονικοί περιορισμού) θα πρέπει-πρώτα από όλα-να έχεις και τον κατάλληλο εξοπλισμό γυμναστικής.

Κάνε το σπίτι σου γυμναστήριο με τον κατάλληλο εξοπλισμό!

Ασφαλώς, δεν είναι ανάγκη να φτιάξεις ένα “μίνι” γυμναστήριο προκειμένου να κάνεις μία καλή προπόνηση. Εξάλλου, υπάρχουν πραγματικά αμέτρητα προγράμματα εκγύμνασης τα οποία μπορείς να φέρεις εις πέρας με την παρουσία ελάχιστου ή και καθόλου εξοπλισμού γυμναστικής στο σπίτι.

Επομένως ο καθένας μπορεί να εφοδιαστεί συγκεκριμένα υλικά-εξοπλισμό για τις προπονήσεις του, τα οποία συνάδουν με τις προσωπικές του ανάγκες και επιδιώξεις.

Προκειμένου να γλιτώσεις κόπο αλλά και χρόνο ως προς την αναζητήσεις σου γύρω από το θέμα του αθλητικού σου εξοπλισμού, το The-man.gr σου έχει ετοιμάσει έναν μικρό οδηγό με  διάφορες προτάσεις αγορών σε εξοπλισμό γυμναστικής, ο οποίος θα ικανοποιήσει τόσο τους απλούς-αρχάριους όσο και τους πιο έμπειρους αθλούμενους. Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι εξοπλισμό γυμναστικής μπορείς να αγοράσεις για το σπίτι σου!

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις με το βάρος του σώματος για τρικέφαλους!

Στρώμα γυμναστικής

στρώμα γυμναστικής

Ένα από τα βασικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να έχεις στο σπίτι σου προκειμένου να αθληθείς απαντά στο στρώμα γυμναστικής. Πρόκειται για μία πολύ σημαντική-αν και φθηνή-αγορά, αφού το στρώμα γυμναστικής θα σου χρησιμεύσει για μία πληθώρα ασκήσεων.

Κοιλιακοί, καθίσματα, προβολές, διατάσεις, διάφορες στάσεις στη yoga και πολλές ακόμη ασκήσεις απαιτούν τη χρήση ενός στρώματος γυμναστικής. Γενικότερα το στρώμα θα σε βοηθήσει να εκτελέσεις τις ασκήσεις σου άνετα και σωστά, ενώ παράλληλα θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Σχοινάκι γυμναστικής

σχοινάκι γυμναστικής

Τι κάνεις σε περίπτωση που ο καιρός έξω δεν είναι καλός και εσύ θέλεις να τρέξεις (ή δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος για να τρέξεις); Πως θα πραγματοποιήσεις την αγαπημένη σου αερόβια άσκηση προκειμένου να “ξυπνήσεις” το μεταβολισμό σου;

Ευτυχώς για εσένα υπάρχει η πάντοτε απλή και εντελώς οικονομική λύση που ακούει στο όνομα σχοινάκι γυμναστικής. Το σχοινάκι γυμναστικής μπορεί να σταθεί ως μία αυτούσια καθημερινή, ανεξάρτητη άσκηση ή ως ένα μέρος ενός προγράμματος CrossFit. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Λάστιχο ενδυνάμωσης

λάστιχο ενδυνάμωσης

Η γυμναστική με αντίσταση χαρακτηρίζεται ως μία από τις πλέον αποδοτικές μορφές εκγύμνασης. Οι σχετικές ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τη δύναμη, την ταχύτητα καθώς και την εκρηκτικότητά σου

Καταλαβαίνεις λοιπόν, πως ένα απλό λάστιχο ενδυνάμωσης μπορεί να σε βοηθήσει να εκτελέσεις μία πληθώρα ασκήσεων, βελτιώνοντας πολλαπλά στοιχεία στη φυσική σου κατάσταση. Επιπλέον, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το λάστιχο γυμναστικής ως μέσο υποβοήθησης για έλξεις στο μονόζυγο ή κάμψεις. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

TRX ιμάντες

trx ιμάντες

H TRX προπόνηση, πέρα από δημοφιλής, αποτελεί μία από τις πλέον αποδοτικές μορφές εκγύμνασης με το βάρος του σώματος. Μάλιστα, χαρακτηρίζεται ιδανική αν επιθυμείς να αθληθείς στο σπίτι, αφού δεν θα χρειαστεί να “δεσμεύσεις” πολύ από τον χώρο του σπιτιού σου.

Δύο ιμάντες και μία από τις πόρτες του σπιτιού σου αρκούν για να φτιάξεις ένα μικρό προπονητήριο TRX. Οι ασκήσεις και οι μυικές ομάδες που μπορείς να γυμνάσεις με τους TRX ιμάντες είναι πραγματικά αμέτρητες και μπορούν να “ιεραρχηθούν” ως προς τον βαθμό δυσκολίας της εκτέλεσής τους.(Μπορείς να το βρεις εδώ)

Μονόζυγο (πολυόργανο)

μονόζυγο-πολυόργανο για κάμψεις και κοιλιακούς

Όσο απλό και αν φαίνεται ένα μονόζυγο, άλλο τόσο πολύτιμο φαντάζει για κάθε άνδρα που σέβεται το σώμα του. Μία μικρή, ευθύγραμμη μπάρα μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις τη δύναμή σου καθώς και το άνω μέρος του σώματός σου. Τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα στην περίπτωση του μονόζυγου που σου παρουσιάζουμε στο άρθρο.

Εδώ συναντάμε ένα μονόζυγο με πολλαπλές λαβές (για την εκγύμναση διαφορετικών σημείων σε συγκεκριμένες μυικές ομάδες του κορμού), μερικές εκ των οποίων χρησιμεύουν στην εκτέλεση άλλων ασκήσεων όπως είναι οι κάμψεις, οι πιέσεις τρικέφαλων καθώς και ορισμένες ασκήσεις κοιλιακών. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Kettlebel 20kg

kettlebel 20 κιλών

Εάν αγαπάς τις συνδυαστικές ασκήσεις με το βάρος του σώματος τότε σίγουρα θα πρέπει να έχεις ένα kettlebel στο σπίτι σου. Αυτή η μικρή σιδερένια “σφαίρα” θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τη δύναμή σου και να κάψεις αρκετές θερμίδες.

Βέβαια, θα πρέπει να είσαι προσεκτικός όταν εκτελείς ασκήσεις με αυτό εντός σπιτιού, μιας και οποιαδήποτε πιθανή πτώση σου θα προκαλέσει στα σίγουρα ζημιές στο πάτωμα.(Μπορείς να το βρεις εδώ)

Αλτήρες

αλτήρες γυμναστικής

Οι κλασικοί αλτήρες αποτελούν ένα βασικό εργαλείο των απανταχού αθλούμενων. Εύκολοι στη χρήση και με δυνατότητα προσαρμογής του βάρους τους, μπορούν να σε βοηθήσουν στο ταξίδι σου προς την απόκτηση μεγαλύτερων και πιο γραμμωμένων χεριών.

Εναλλακτικά, και σε περίπτωση που δεν επιθυμείς τους αλτήρες, μπορείς να στραφείς στην επιλογή κάποιας μπάρας (ευθεία ή στραβόμπαρα) για τη γυμναστική σου στο σπίτι.(Μπορείς να το βρεις εδώ)

Σάκος προπόνησης

σάκος προπόνησης του μποξ

Για τους λάτρεις των πολεμικών τεχνών η λύση στον εγκλεισμό που διανύουμε ακούει στο όνομα σάκος προπόνησης ή κοινώς σάκος του μποξ. Τα συνεχή και δυνατά χτυπήματα που θα κάνεις θα σε βοηθήσουν να κάψεις αρκετές θερμίδες, να αυξήσεις την εκρηκτικότητα καθώς και την ταχύτητά σου.

Επίσης, μην ξεχνάς πως ο σάκος του μποξ θα σε βοηθήσει να “ξεσπάσεις” και κάπου όλη αυτήν την πίεση και τη “συσσωρευμένη” ενέργεια που κουβαλάς αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Ελλειπτικό μηχάνημα

ελλειπτικό μηχάνημα

Τι γίνεται τώρα αν σου αρέσει το τρέξιμο, αλλά παράλληλα δεν θέλεις να ρισκάρεις τα γόνατά σου τρέχοντας στο σκληρό τσιμέντο ή την άσφαλτο του δρόμου; Μα φυσικά υπάρχει πάντοτε η λύση του ελλειπτικού.

Το ελλειπτικό όργανο γυμναστικής, αποτελεί μία από τις φθηνές λύσεις στον τομέα των “μεγάλων” μηχανημάτων γυμναστικής, το οποίο θα προστατέψει τις αρθρώσεις σου από τυχόν κραδασμούς, και κατά συνέπεια τραυματισμούς, προσφέροντάς σου παράλληλα όλα τα οφέλη της αερόβιας γυμναστικής.(Μπορείς να το βρεις εδώ)

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις με το βάρος του σώματος για δικέφαλους!

Μηχάνημα Κωπηλατικής

μηχάνημα κωπηλατικής

Το μηχάνημα κωπηλατικής αποτελεί ένα εξαιρετικό όργανο εκγύμνασης, αφού μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις την αντοχή σε συνδυασμό με τη δύναμή σου. Τα χέρια, η πλάτη και οι ώμοι σου τραβούν στην κυριολεξία όλο του “κουπί”, κάτι το οποίο θα παρατηρήσεις και εσύ με την ολοκλήρωση μερικών εβδομάδων προπόνησης.

Στα θετικά της συγκεκριμένης επιλογής οργάνου έγκειται το στοιχείο της αναδίπλωσης, που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστείς πολύ χώρο για να το αποθηκεύσεις στο σπίτι σου.(Μπορείς να το βρεις εδώ)

Πολυόργανο γυμναστικής

πολυόργανο γυμναστικής

Για αυτούς που διαθέτουν περισσότερο χώρο στο σπίτι, το πολυόργανο γυμναστικής αποτελεί την ιδανική επιλογή για τις προπονήσεις σου. Καταλαμβάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο, σου παρέχει μία πληθώρα από ασκήσεις για να εκτελέσεις.

Στο προτεινόμενο πολυόργανο γυμναστικής μπορείς να εκτελέσεις ασκήσεις για το στήθος, την πλάτη, τα χέρια αλλά και για τους κοιλιακούς. Επίσης, διατίθεται ενσωματωμένο μονόζυγο και δίζυγο. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Όργανο διατάσεων-μασάζ-αποθεραπείας

όργανο αποκατάστασης-αποθεραπείας

Ως τελευταία επιλογή εξοπλισμού γυμναστικής εντάξαμε ένα όργανο αποθεραπείας και διατάσεων (stretching), το οποίο ωστόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως όργανο κοιλιακών και ραχιαίων.

Επίσης, με τη χρήση των λαβών και των ιμάντων που διαθέτει μπορείς να εκτελέσεις συγκεκριμένες ασκήσεις για το στήθος, τα πόδια και τους ώμους. (Μπορείς να το βρεις εδώ)

Previous post

11 Ανδρικοί καλοκαιρινοί συνδυασμοί με Σακάκι-Παντελόνι!

Next post

Πως θα πλύνεις σωστά τη μοτοσυκλέτα σου!

The Author

Johnelef

Johnelef