Συμβουλές

4 Τρόποι να χάσεις περισσότερες θερμίδες ενώ κοιμάσαι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όλοι αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να χάσουμε περισσότερες θερμίδες κατά την διάρκεια της μέρας. Αυτό είναι θέμα του μεταβολισμού μας και μάλιστα του θυρεοειδούς μας αδένα που παράγει τις απαραίτητες ορμόνες για να αυξήσουν τον μεταβολισμό μας. Όμως αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι μπορούμε με εύκολους τρόπους να τον ξυπνήσουμε!

Ποιος δεν θα ήθελε να χάνει παραπάνω θερμίδες όταν κοιμάται; Χωρίς να γυμνάζεται, χωρίς να ιδρώνει; Όλοι μας. Και η απάντηση βρίσκεται εδώ. Θα μάθουμε λοιπόν 4 τρόποι να χάνουμε περισσότερες θερμίδες ενώ κοιμόμαστε!

Δες επίσης: 11 Tips που θα σε βοηθήσουν να κόψεις την όρεξή σου για φαγητό!

4 τρόποι να χάνουμε βάρος στον ύπνο μας!

 

1) Πίνε κρύο νερό

Πίνει κρύο νερό

Για να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό μας και να αρχίζει ο οργανισμός μας να σπάει το αποθηκευμένο λίπος σε ενέργεια που θα μας χρειαστεί κάπου, πρέπει να προκαλέσουμε κάποιες αλλαγές στην ομοιόσταση μας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν για παράδειγμα η θερμοκρασία του σώματος μας αυξάνεται όπως κατά την διάρκεια ενός έντονου workout (hiit), το σώμα μας προσπαθεί να την επαναφέρει. Έτσι όχι μόνο σπάει την αποθηκευμένη ενέργεια για να μας δώσει καύσιμα να συνεχίσουμε αλλά και για να μειώσει την θερμοκρασία του. Το ίδιο λοιπόν θα μας συμβεί αν πίνουμε κρύο νερό.

Ο οργανισμός μας θα σπαταλήσει ενέργεια για να το φέρει στην επιθυμητή θερμοκρασία και έτσι θα μας δώσει ένα επιθυμητό boost στον μεταβολισμό μας. Έρευνες λένε ότι μας προσφέρει ένα 10-30% bonus στον μεταβολισμό μας. Οπότε κατά την διάρκεια της μέρας και λίγο πριν κοιμηθείς, πιες κρύο νερό!

Δες επίσης: 3 Τρόποι για να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου!

2) Κοιμήσου καλά

Άνδρας κοιμάται

Ο ύπνος ούτε ή άλλως είναι μία δραστηριότητα κατά την οποία ο οργανισμός μας καίει περίπου 200-300 θερμίδες. Κατά μέσο όρο σε έναν 8ωρο ύπνο δαπανάμε περίπου 300 θερμίδες. Σαφέστατα όμως η λύση δεν είναι να κοιμόμαστε 12ωρα! Έρευνες έχουν δείξει ότι σε άτομα που κοιμόντουσαν 6 ώρες για μία εβδομάδα, μειώθηκε ο μεταβολισμός τους κατά 6-10%. Τι σημαίνει αυτό; Με άλλα λόγια πρέπει να προσπαθήσουμε να κοιμόμαστε 6-8 ώρες ώστε να μην μειώνουμε τον μεταβολισμό μας και να τον κρατάμε αυξημένο κατά την διάρκεια της μέρας.

Δες επίσης: Τι να κανείς το πρωί για να είσαι πιο χαρούμενος!

3) Κάνε κρύο ντουζ

Κρύο ντουζ

Επίσης μία ακόμη λύση για να αυξήσουμε και να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό μας είναι να κάνουμε κρύο ντουζ. Το κρύο ντουζ  λόγω του ότι πάλι το σώμα μας προσπαθεί να διατηρήσει την θερμοκρασία του πέραν του ότι μας ξυπνάει βοηθάει στο να χαλαρώνουν και οι μύες. Δεν είναι τυχαίο πως όλοι οι αθλητές κάνουν κρύα ντουζ μετά την προπόνηση προκειμένου να γίνει η μέγιστη δυνατή ανάκαμψη των μυών!

Πέραν αυτού, το κρύο ντουζ μας αυξάνει τον μεταβολισμό κατά 10% για ένα σύντομο όμως χρονικό διάστημα. Έτσι και κατά την διάρκεια του ύπνου μας θα επωφεληθούμε από αυτό. Δεν είναι μακροχρόνια λύση αλλά σίγουρα μπορεί να μας βοηθήσει αν την συνδυάσουμε σωστή διατροφή και γυμναστική!

Δες επίσης: 5λεπτά workout για απώλεια λίπους χωρίς εξοπλισμό!

4) Φάε καυτερά φαγητά

Οι καυτερές πιπεριές αυξάνουν τον μεταβολισμό μας και άρα τις θερμίδες που καίμε

Μία ακόμα συμβουλή για να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας ενώ κοιμόμαστε, είναι να προσθέσουμε καυτερά φαγητά στην διατροφή μας! Έρευνες λένε ότι αν προσθέσουμε στο πιάτο μας ένα καυτερό συστατικό, είτε πιπεριά, είτε τσίλι, είτε μπούκοβο τότε θα καίμε 10 παραπάνω θερμίδες ανά γεύμα. Τα καυτερά συστατικά περιέχουν την καψαϊκίνη και παράγωγα της, και είναι αυτά που οφείλονται για τις ευεργετικές ιδιότητες των καυτερών “συστατικών”.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι προσθέτοντας κάτι καυτερό στο γεύμα μας θα μας κάνει να νιώσουμε περισσότερο χορτάτους! Πρόσθεσε το λοιπόν στο τελευταίο σου γεύμα και σίγουρα θα κάψεις παραπάνω θερμίδες κατά τον ύπνο σου!

Δες επίσης: 3 Τρόποι για να φανούν οι κάτω κοιλιακοί μας!

Πως αλλιώς να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας;

Αύξηση του μεταβολισμού κατά τον ύπνο προκειμένου να χάσουμε περισσότερες θερμίδες

Πέραν των παραπάνω συμβουλών υπάρχουν και άλλοι τρόποι να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό μας και να κάψουμε περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν κοιμόμαστε. Μπορούμε να δοκιμάσουμε να εκτελέσουμε ένα ολιγόλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που σίγουρα θα κρατήσει τους καρδιακούς παλμούς μας στα ύψη και μετά από αρκετή ώρα. Μάλιστα οι hiit ασκήσεις όπως, burpees, κάμψεις, squats με άλμα ή εναλλάξ προβολές μας κάνουν να καίμε τις περισσότερες θερμίδες μετά το πέρας της γυμναστικής και άρα και κατά τον ύπνο μας! Είναι το λεγόμενο after-burning effect. Αν θες να δεις περισσότερες ασκήσεις πάτα εδώ.