Γυμναστική

6 Μοναδικές και απλές ασκήσεις για να μένεις σε φόρμα!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κάθε άνδρας θέλει να έχει καλή φυσική κατάσταση και για την υγεία του αλλά και για την εμφάνιση του. Θα  σου δείξω έξι ασκήσεις για να μένεις σε φόρμα και να μην χρειάζεται να αφιερώνεις πολλή ώρα για να γυμναστείς. Αν τις συνδυάσεις και με σωστή διατροφή, τότε τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά.

Απλές ασκήσεις που όλοι μπορούν να κάνουν στο σπίτι, χωρίς κόπο. Μερικές από αυτές όπως τα καθίσματα και η σανίδα είναι ευρέως διαδεδομένες και πλέον προστίθενται στο πρόγραμμα ακόμα και των αρχάριων στη γυμναστική. Τα αποτελέσματα που θα δεις θα είναι άμεσα, αφού θα αποκτήσεις περισσότερη αντοχή ενώ παράλληλα θα αυξάνεις σταδιακά τον αριθμό των επαναλήψεων.

6 Απλές ασκήσεις για να μένεις σε φόρμα!

 

Άσκηση σανίδα για να μένεις σε φόρμα

Μια απλή άσκηση που θα σε βοηθήσει να χτίσεις αλλά και να διατηρήσεις σε άψογη κατάσταση τους κοιλιακούς σου. Για να απολαμβάνεις όλα τα οφέλη της άσκησης αυτής, κλείδωσε τα γόνατα σου και πίεσε τα ισχία σου. Προσπάθησε να μένεις σε αυτή τη θέση όσο περισσότερο μπορείς. Για αρχάριους, μείνε μισό λεπτό σε αυτή τη θέση και σταδιακά ανά 3-4 ημέρες να αυξάνεις το χρόνο σου κατά μισό λεπτό μέχρι να φτάσεις τα τρία με τέσσερα λεπτά.

Άσκηση καθίσματα σε τοίχο

Τα καθίσματα σαν άσκηση γυμνάζουν αποτελεσματικά όλο το σώμα. Για να κάνεις την άσκηση, σύρε την πλάτη σου προς τα κάτω παράλληλα με τον τοίχο, ενώ οι μηροί σου είναι παράλληλα με το πάτωμα. Κράτησε τη θέση σου για ένα λεπτό.  Έπειτα γύρισε στην αρχική σου θέση.

Μπορείς να δεις επίσης Οι καλύτερες ασκήσεις για να χάσεις εύκολα τα περιττά κιλά!

Προβολές ποδιών – Ασκήσεις για να μένεις σε φόρμα

Αυτή η άσκηση γυμνάζει αποτελεσματικά τους γλουτούς σου. Με τα πόδια σου στο άνοιγμα των ισχίων, ξεκίνα κρατώντας παράλληλα δυνατό το κέντρο σου. Κάνε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και χαμήλωσε το πίσω γόνατο σου. Κράτησε πάντοτε το σώμα σου σε όρθια θέση, μην μετατοπίζεις το βάρος μπροστά, σκύβοντας καθώς μπορεί να τραυματιστείς.

Push up

Μια από τις πιο γνωστές ασκήσεις όπου χρησιμοποιείς το βάρος του σώματος σου για να γυμνάσεις το πάνω μέρος του. Ξάπλωσε στο πάτωμα στη θέση σανίδας και άνοιξε τα χέρια σου στα πλευρά των ώμων. Διατήρησε ευθεία την πλάτη σου και κοίτα μπροστά. Χαμηλώστε τα χέρια και ανασηκώστε το βάρος του σώματος.

Μπορείς να δεις ακόμη Τα 6 λάθη που κάνουν οι άνδρες στη γυμναστική!

Ροκάνισμα με κάθετα πόδια

Απλή άσκηση με μοναδικά αποτελέσματα στους κοιλιακούς σου.  Ξάπλωσε στο πάτωμα, άνοιξε τα χέρια και ανασήκωσε τα πόδια σου, κάθετα στο σώμα. Έπειτα σήκωσε τον κορμό σου και προσπάθησε να αγγίξεις τους αστραγάλους σου.

High knees τρέξιμο – Ασκήσεις για να μένεις σε φόρμα

Μία άσκηση που μπορείς εύκολα να κάνεις οπουδήποτε. Γυμνάζει τους γλουτούς αλλά και όλο το σώμα. Σε όρθια θέση σηκώνεις το ένα γόνατο τη φορά, ψηλά τρέχοντας και εναλλάσσοντας εναλλάξ τα γόνατα. Τα χέρια τα κινούμε προς τα εμπρός εναλλάξ, δεξί χέρι αριστερό γόνατο ψηλά και αντίστροφα.

Μπορείς να δεις εδώ Οι καλύτερες ασκήσεις για πόδια χωρίς βάρη!

Αυτές οι απλές ασκήσεις γυμνάζουν όλο το σώμα και σε βοηθάνε να μένεις σε φόρμα ακόμα και όταν βρίσκεσαι μέσα στο σπίτι. Ακολούθησε τες, αρχικά με λίγες επαναλήψεις και σταδιακά να αυξάνεις και το ρυθμό και τις επαναλήψεις.