Γυμναστική

6 Συμβουλές για να χάσεις βάρος με το τρέξιμο!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Θέλεις να χάσεις βάρος; Τότε βάλε το τρέξιμο στην καθημερινότητα σου. Ποιος είναι όμως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να επιτύχεις και απώλεια βάρους; Κάθε αρχή και δύσκολη.. γι αυτό η πιο συνηθισμένη συμβουλή είναι μικρές αποστάσεις και χαμηλή ένταση.Αυτή είναι η βάση για να ξεκινήσεις σαν αρχάριος ώστε μετά να μπεις σε πιο εντατικούς ρυθμούς.

Πρέπει να μάθει το σώμα σου να καίει περισσότερο λίπος  από τα αποθέματα σου για την ενέργεια που θα χρειαστείς.Τώρα θα δούμε 6 συμβουλές για σωστό τρέξιμο από τους ειδικούς. Σε ενδιαφέρει και αυτό- Άσκηση που λιώνει το λίπος

Να τρέχεις συχνά

τρέξιμο

Για αρχή τρεις ημέρες την εβδομάδα είναι το ιδανικό να πηγαίνεις για τρέξιμο και αργότερα που θα είσαι και σε καλύτερη κατάσταση ανεβάζεις την συχνότητα σε τέσσερις η και πέντε φορές την εβδομάδα.Γενικά όσο περισσότερο τρέχεις ή γυμνάζεσαι τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις.Αλλά να ‘ακούς’ και τι σου λέει το σώμα σου. Αν δεις ότι πρέπει να σταματήσεις η να χαλαρώσεις τους ρυθμούς κάνε ένα διάλειμμα,μην πιέζεις τον εαυτό σου στο αρχικό στάδιο μέχρι τα άκρα, γιατί μπορεί να έχεις σαν αποτέλεσμα κάποιον τραυματισμό.

Συγκεντρώσου στην δυναμική άσκηση

βαράκια

Δυστυχώς δύσκολα θα καταφέρεις να χάσεις βάρος μόνο απλά τρέχοντας.Ειδικοί λένε ότι όσο μεγαλύτερο ποσοστό μυών έχει το σώμα σου τόσο μεγαλύτερο ρυθμό μεταβολισμού θα έχει.Γι αυτό πέρα από το τρέξιμο καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις τουλάχιστον και μια άσκηση για ενδυνάμωση των μυών σου με βαράκια push ups η’ κάτι άλλο. Δες επίσης – Γιατί δεν μπορείς να χάσεις εύκολα κιλά.

Μην μένεις μόνο σε μια άσκηση

διαφορετική άσκηση

Στην αρχή σαν αρχάριος θα έχεις κάποια καλά αποτελέσματα με μικρής απόστασης συχνό τρέξιμο.Ωστόσο το σώμα σου θα προσαρμοστεί σύντομα σε μόνο αυτού του είδους την άσκηση και θα ‘χτίσει’ αποθέματα. Αυτό θα ήταν πρόβλημα σε πιο προχωρημένους δρομείς. Με τον καιρό θα καίνε λιγότερο λίπος.Γι αυτό το λόγο πρέπει να βάλεις λίγη ποικιλία στις ασκήσεις σου.Μην κάνεις το σώμα σου να συνηθίσει σε συγκεκριμένη άσκηση.Αλλάζοντας τις ασκήσεις που κάνεις επιβάλεις και στο σώμα σου να προσαρμοστεί.Τέλος με βάση αυτά που λένε οι ειδικοί μην κάνεις την ίδια άσκηση με πολλές συνεχόμενες επαναλήψεις.

Αύξησε την ένταση

άσκηση με ένταση

Μια μηχανή αυτοκινήτου όταν δουλεύει  στο τέρμα καίει και πολλά καύσιμα.Αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα για να καταλάβεις ότι με εντατική άσκηση θα κάψεις και αρκετό λίπος από το σώμα σου. Μια κουραστική άσκηση απαιτεί πολύ ενέργεια.Γι αυτό πέρα από το χαλαρό τρέξιμο μια φορά την εβδομάδα και όχι παραπάνω κάνε και εντατικό όπως και εντατικές ασκήσεις.Αλλά σαν αρχάριος μην κάνεις περισσότερες φορές γιατί θα είναι πολύ σκληρό για το σώμα σου. Ρίξε μια ματιά και εδώ : Κάψε λίπος χωρίς να χάσεις μυς

Κάνε διαλείμματα

διάλειμμα

Γενικά το σώμα σου πρέπει να προσαρμοστεί σε όλες αυτές τις καταστάσεις.Γι αυτό πέρα από το συχνό τρέξιμο και τις εντατικές ασκήσεις πρέπει και μια φορά την εβδομάδα να κάνεις διάλειμμα από αυτά,το χρειάζεται το σώμα σου.Επίσης προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά.Μη ξενυχτάς. Επηρεάζει όλη την διαδικασία του μεταβολισμού σου.

Μετά την άσκηση, διατροφή και επαναφορά

Εφόσον λοιπόν σε ενδιαφέρει να χάσεις βάρος με το τρέξιμο πρέπει να βεβαιωθείς ότι καθημερινά δεν θα καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από ότι καις.Το μυστικό είναι να κρατάς ένα σταθερό ρυθμό άσκησης αλλά και μια ισορροπημένη διατροφή.Αν κάνεις ένα από τα δύο δύσκολα θα επιτύχεις κάτι και δύσκολα θα διατηρήσεις το ιδανικό για σένα βάρος.Τέλος να πω ότι για να ελαττώσεις τα αποθέματα σε λίπος δεν θα πρέπει να πίνεις ή τρως το οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη μετά από την γυμναστική που θα κάνεις.

Previous post

4 Τρόποι για να φορέσεις το κοστούμι σου!

Next post

Πως να φλερτάρεις σωστά μεσώ διαδικτύου!

The Author

theman

theman