Γυμναστική

5 Δραστηριότητες που θα τονώσουν τα πόδια σου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Οι ασκήσεις και η εκγύμναση των ποδιών είναι μέρος μιας ολοκληρωμένης γυμναστικής του σώματος. Ωστόσο, κάποιοι βρίσκουν πιο δύσκολο να τονώσουν και να γυμνάσουν εκείνο το μέρος του σώματος. Επιπλέον, τα γυμνασμένα πόδια βοηθούν πολύ στο περπάτημα, στη στάση του σώματος, και ούτως ή άλλως είναι αυτά που σε στηρίζουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής σου. Υπάρχουν λοιπόν, κάποιες δραστηριότητες που μπορούν να τονώσουν τα πόδια σου αποτελεσματικά και θεαματικά.

Εάν σε ενδιαφέρει να μάθεις ποιες είναι αυτές οι δραστηριότητες που θα τονώσουν τα πόδια σου και θα τα κάνουν πιο δυνατά, τότε διάβασε αυτό το άρθρο. Μάθε ποιες είναι αυτές οι ασκήσεις και απόκτησε δυνατά και γραμμωμένα πόδια.

Δραστηριότητες που θα δυναμώσουν και θα τονώσουν τα πόδια σου!

 

Sprint σε ανηφόρες

σπριντ σε ανηφόρα

Το sprint είναι η δραστηριότητα που αναφέρεται στο ελαφρύ τρέξιμο. Το τρέξιμο είναι γενικά μια καλή άσκηση για τα πόδια και τη γενικότερη φυσική κατάσταση σου. Το sprint σε ανηφόρες θα σου δώσει πιο θεαματικά και άμεσα αποτελέσματα, αφού με τις ανηφόρες αυξάνεται η ένταση και μειώνεται η ευκολία της άσκησης. Με αυτή την άσκηση θα τονωθούν οι μυς των ποδιών κατά πολύ σου και θα έχεις περισσότερη αντοχή. Κάνε 4 με 6 σετ των 20 ή 30 δευτερολέπτων με ενδιάμεσα διαλείμματα των 3 λεπτών.

Δες επίσης : 5 Τρόποι για να αυξήσουμε την αντοχή μας στο τρέξιμο!

Περπάτημα

άνδρας περπατάει

Μια αναμενόμενη δραστηριότητα που θα τονώσει τα πόδια σου είναι το περπάτημα. Ανήκει στις δραστηριότητες της αεροβικής άσκησης και μπορεί να δυναμώσει για τα καλά τα πόδια σου. Επιδίωξε να περπατάς όσο περισσότερο μπορείς. Δεν είναι ανάγκη να κουράζεσαι ή να δοκιμάζεις τα όρια σου. Επίλεξε το περπάτημα αντί για το αυτοκίνητο ή τα μέσα. Άλλωστε, το περπάτημα βοηθάει σε μια γενικότερη καλή φυσική κατάσταση αλλά και στην βελτίωση της ψυχολογίας. Φόρεσε τα ακουστικά σου, βάλε τα αγαπημένα σου αθλητικά παπούτσια και ξεκίνα την βόλτα σου.

Δες επίσης : 5 Συμβουλές για να κάψεις πιο πολλές θερμίδες με περπάτημα!

Στατική ποδηλασία

στατικό ποδήλατο

Όταν αναφερόμαστε στο στατικό ποδήλατο, εννοούμε το ποδήλατο του σπιτιού. Είναι ουσιαστικά ένα όργανο γυμναστικής το οποίο αναπαριστά την κανονική ποδηλασία. Όπως και η κανονική ποδηλασία, έτσι και το στατικό ποδήλατο είναι μια δραστηριότητα που υπόσχεται να αφήσει τα πόδια σου πιο δυνατά και γραμμωμένα. Τα προτερήματα του στατικού ποδηλάτου σε σχέση με το κανονικό είναι ότι δε διατρέχεις κινδύνους που μπορείς να συναντήσεις στο δρόμο, ορίζεις εσύ την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης και φυσικά από την άνεση του σπιτιού σου. Υπάρχουν ποδήλατα που μετράνε τους παλμούς, έχουν συγκεκριμένα προγράμματα που αυξάνουν την ένταση και την αντίσταση της άσκησης και υπολογίζουν κατά προσέγγιση τις θερμίδες που έκαψες.

Δες επίσης : Οι καλύτερες ασκήσεις για πόδια χωρίς βάρη!

Χορός

χορός

Ο χορός είναι μια ευχάριστη δραστηριότητα που θα σου δώσει γρήγορα τονωμένα πόδια. Μπορείς να εγγραφείς σε κάποια τάξη ή να κάνεις διαδικτυακά μαθήματα χορού στο σπίτι. Αυτή η δραστηριότητα θα τονώσει τα πόδια σου, θα σε γυμνάσει συνολικά και φυσικά με τη συνοδεία διασκέδασης και μουσικής. Μπορείς να επιλέξεις σάλσα, hip-hop ή οποιονδήποτε χορό σου τραβάει την προσοχή. Εκτός από τονωμένα πόδια, ο χορός μπορεί να σου προσφέρει καλύτερη καρδιακή λειτουργία, ισορροπία αλλά και να βελτιώσει θεαματικά τη μνήμη σου. Ακόμα και να ανοίξεις την μουσική στο σπίτι και να απολαύσεις τον χορό μόνος σου είναι μια πολύ καλή αρχή.

Δες επίσης : 7 Ασκήσεις για να αποκτήσεις πολύ γυμνασμένα πόδια!

Σχοινάκι

σχοινάκι

Από παιδική ανάμνηση σε μια από τις καλύτερες δραστηριότητες που θα τονώσουν τα πόδια σου! Το σχοινάκι αποτελεί μια εκπληκτική άσκηση με αερόβιο χαρακτήρα. Αυτή η άσκηση υπόσχεται να δυναμώσει πολύ τους μυς των ποδιών σου, να αυξήσει την αντοχή των πελμάτων και των αστραγάλων σου και να αυξήσει τους καρδιακούς σου παλμούς. Μπορείς να ξεκινήσεις με έναν αρχικό στόχο των 20 δευτερολέπτων συνεχόμενα και σταδιακά να αυξάνεις την διάρκεια της άσκησης.

Δες επίσης : 5 Ασκήσεις Cardio αν βαριέσαι το τρέξιμο!

Η γυμναστική των ποδιών γίνεται πιο διασκεδαστική και πιο αποτελεσματική. Με αυτές τις δραστηριότητες που υπόσχονται να τονώσουν τα πόδια σου, θα δεις γρήγορα και εντυπωσιακά αποτελέσματα τόσο στην εμφάνιση,την αντοχή αλλά και τη δύναμή σου. Βάλε την γυμναστική στην καθημερινότητα σου με τον πιο ευχάριστο τρόπο!

Previous post

5 Τρόποι για να περιορίσεις τις λιγούρες!

Next post

3 Super υγιεινά smoothies για το καλοκαίρι!

The Author

Sofia V.

Sofia V.