Γυμναστική

Τι είναι το interval training για χάσιμο κιλών μέχρι το καλοκαίρι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Το interval training είναι η cardio προπόνηση κατά την οποία αυξάνεται και μειώνεται η ένταση. Περίπου ένα λεπτό διαρκεί η έντονη άσκηση και δύο λεπτά διαρκεί η μικρότερη ένταση των ασκήσεων. Σύμφωνα με νέα έρευνα με το interval training χάνονται περισσότερα κιλά από ότι με μία συνεχόμενης έντασης προπόνηση.

Ενώ μέχρι τώρα ειδικοί του fitness πρότειναν προπονήσεις υψηλής έντασης, φαίνεται πως η προπόνηση με εναλλασσόμενη ένταση αρκεί για μεγαλύτερα αποτελέσματα. Μάλιστα φαίνεται πως το sprint είναι ιδανικό με εναλλαγές στην ένταση. Άλλες ασκήσεις που φέρνουν αυτά τα αποτελέσματα είναι το τρέξιμο, το jogging, το γρήγορο περπάτημα και το ποδήλατο.

Τι είναι το interval cardio training για χάσιμο κιλών!

Χάσιμο λίπους από την κοιλιά

gymnasmenos antras trexei

Έλληνες ερευνητές βρήκαν πως σε διάστημα 8 εβδομάδων μπορούν να φύγουν έως και 2 εκατοστά κοιλιακού λίπους μόνο κάνοντας interval γυμναστική με βάρη. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα έκαναν προπόνηση τέσσερις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά!

Δες επίσης 7 Συμβουλές για να κάψεις λίπος χωρίς να χάσεις μυς!

Τρέξιμο με εναλλασσόμενη ένταση

antras trexei

Αν και τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν στο πρόγραμμα τους το interval training, αν είσαι πιο παραδοσιακός τύπος το jogging και το τρέξιμο είναι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά γρήγορα. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα αυξομείωσε την ένταση με την οποία τρέχεις. Η αλλαγή της έντασης από υψηλή σε μέτρια ανά δύο λεπτά είναι ιδανική για να έχεις το σώμα που θες μέχρι το καλοκαίρι.

Δες επίσης Η άσκηση Burpee που λιώνει το λίπος σε όλο το σώμα!

Το interval training είναι για όλους

antras kanei sxoinaki

Χρειάζεται εμπειρία για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι με αυξομείωση έντασης; Η απάντηση είναι όχι. Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν interval training. Υπάρχει η εντύπωση ότι η υψηλή ένταση γυμναστικής δεν είναι για αρχάριους, όμως στην διαλειμματική άσκηση οι φάσεις μειωμένης έντασης δίνουν στο σώμα την ευκαιρία να ξεκουράζεται. Επιπλέον οι cardio ασκήσεις που αναφέραμε είναι καλό να γίνονται 3-4 φορές την εβδομάδα έως και μισή ώρα. Τα οφέλη τους είναι πολλά για το κάψιμο λίπους. Δες επίσης 5 Πλεονεκτήματα της προπόνησης έξω στο κρύο

Previous post

25 Σχέδια tattoo για στεγνά αντρικά σώματα!

Next post

25 Ιδέες για καλοκαιρινά αντρικά outfits!

The Author

theman

theman