Γυμναστική

5 Λάθη που κάνεις όταν γυμνάζεις τους τρικέφαλους!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τα γυμνασμένα χέρια είναι το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει επάνω σε έναν άνδρα, και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Για να έχεις, όμως, ένα σωστό αποτέλεσμα πρέπει να γυμνάσεις σωστά τόσο τους δικέφαλους όσο και τους τρικέφαλους σου. Για την ακρίβεια, οι τρικέφαλοι είναι εκείνοι που θα αναδείξουν το χέρι σου ακόμη περισσότερο. Για να αναδείξεις τα χέρια σου με τον καλύτερο τρόπο καλό θα ήταν να αποφύγεις τα παρακάτω λάθη.

 

Τι πρέπει να αποφύγεις όταν γυμνάζεις τους τρικέφαλους

 

1. Δεν κάνεις ασκήσεις με εκτάσεις επάνω από το κεφάλι σου

overhead movements

Για να αποκτήσεις τον μέγιστο όγκο στους τρικέφαλους σου πρέπει να κάνεις ασκήσεις όπου οι αγκώνες σου ανεβαίνουν στο ύψος των αυτιών και το χέρι εκτείνεται προς τα επάνω. Κάθε άσκηση με δικέφαλους πρέπει να περιέχει τέτοιου είδους ασκήσεις αν θέλεις να έχεις πραγματικά γυμνασμένα χέρια. Δες 8 ασκήσεις με βάρη για μεγαλύτερα μπράτσα.

2. Δεν κάνεις πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή

piesis pagkou klisti lavi

Σίγουρα οι μεμονωμένες ασκήσεις βοηθάνε στη βελτίωση της όψης των χεριών σου. Ωστόσο, δε θα έχεις ποτέ το καλύτερο αποτέλεσμα εάν δεν συμπεριλάβεις και μερικές πιέσεις πάγκου και dips με κλειστή λαβή. Αυτές οι ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις τα χέρια που πάντα ονειρευόσουν.

3. Κάνεις ίσες επαναλήψεις με τους δικέφαλους

askisi gia trikefalous

Οι τρικέφαλοι είναι πιο σύνθετοι μυς από τους δικέφαλους. Έχοντας αυτό υπόψη θα πρέπει να τους γυμνάζεις περισσότερο. Αν για παράδειγμα κάνεις 6-8 σετ στους δικέφαλους, καλό θα ήταν να κάνεις 2-4 σετ παραπάνω όταν γυμνάζεις αυτή την ομάδα των μυών.

4. Δεν τεντώνεις τα χέρια σου

lock out elbows

Αν δεν τεντώνεις τελείως τα χέρια σου κατά τη διάρκεια των ασκήσεων, δεν ενεργοποιείς πλήρως τους τρικέφαλους σου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην γυμνάζεις τα χέρια σου με τον σωστό τρόπο. Προσπάθησε να τεντώσεις τους μυς σου όσο περισσότερο γίνεται και δοκίμασε να τους διατηρήσεις τεντωμένους για μερικά δευτερόλεπτα.

5. Δεν κρατάς σταθερούς τους αγκώνες σου

agkones gimnastiki

Για να αποκτήσεις όγκο σε σύντομο χρονικό διάστημα πρέπει να ασκήσεις όση περισσότερη πίεση μπορείς σε μία μόνο επανάληψη. Κι εδώ είναι που κάνεις το λάθος! Τις περισσότερες φορές μετακινείς τους αγκώνες σου μειώνοντας έτσι την πίεση που ασκείται. Προσπάθησε να διατηρήσεις τους αγκώνες σου σταθερούς και δώσε έμφαση στην κίνηση των τρικέφαλων καθώς σηκώνεις τη μπάρα ή τους αλτήρες. Δες, επίσης, 7 μυστικά για μεγαλύτερα μπράτσα.

Previous post

14 Μοναδικά κουρέματα για άνδρες 40+

Next post

10 Τρόποι για να κάνεις μια γυναίκα να ζηλέψει!

The Author

Ifig Pap

Ifig Pap