ΓυμναστικήΥγεία

Πως να είσαι υγιής και σε φόρμα το 2019!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κάθε χρόνο ακούς τους γύρω σου να λένε ότι αυτή είναι η χρονιά που θα χάσουν κιλά και θα αποκτήσουν την φόρμα τους. Παρόλα αυτά που περισσότεροι από αυτούς που το λένε δεν το παίρνουν ποτέ πραγματικά απόφαση να το κάνουν. Για να καταφέρεις όμως να το κάνεις αυτό θα πρέπει να πάρεις απόφαση ότι θα πρέπει να σταματήσεις να τρως όσο έτρωγες την διάρκεια των Χριστουγέννων.

Η διατροφή είναι πιο σημαντική από την γυμναστική όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά και να είσαι σε φόρμα. Μπορεί να θέλεις να γυμναστείς για το καλοκαίρι ή γιατί νιώθεις ότι δεν είναι σε πολύ καλό σημείο η υγεία σου.  Αν αναρωτιέσαι τι πρέπει να κάνεις για να το καταφέρεις συνέχισε να διαβάζεις.

 

5 Συμβουλές για να είσαι υγιής και σε φόρμα!

Βάλε στόχους

tips grammosi antres

Δες επίσης Πως να γυμναστείς ανάλογα με το σωματότυπό σου!

Αν θέλεις ένα όμορφο σώμα το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις συγκεκριμένους στόχους από του ξεκίνημα. Δεν γίνεται μόλις ξεκινήσεις να δεις κατευθείαν αποτελέσματα στο σώμα σου. Οι αλλαγές θα γίνουν σιγά σιγά και σταδιακά. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις τι θέλεις να κάνεις με το σώμα σου και σιγά σιγά να προσπαθείς να το πετύχεις. Έτσι θα έχεις συνέχεια κάποιο κίνητρο για να γυμνάζεσαι.

Αν θέλεις να χάσεις κιλά τότε μπορείς να βάλεις στόχο 2 – 3 κιλά κάτω κάθε φορά μέχρι να καταφέρεις να πετύχεις τον στόχο σου. Μην αφήνεις όμως απεριόριστο χρόνο μέχρι να χάσεις τα κιλά που έχεις βάλει στόχο. Δώσε ένα χρονικό περιθώριο στον εαυτό σου που να είναι βατό να πετύχεις αυτό που θέλεις. Μόνο έτσι θα πιέσεις τον εαυτό σου όπως πρέπει.

Βρες άτομα που θα σε βοηθήσουν

antras diadromo gumnastirio

Δες επίσης 6 Τρόπους για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου!

Για να μπορέσεις να συνεχίσεις αυτό που κάνεις και να πετύχεις τους στόχους σου, θα πρέπει να έχεις κάποια υποστήριξη. Μπορείς να γνωρίσεις άτομα μέσα στο γυμναστήριο και να πηγαίνετε μαζί τις μέρες που ταιριάζουν οι ώρες σας. Έτσι θα έχεις ένα άτομο που θα σε βοηθάει αλλά και θα το βοηθάς σε αυτή την προσπάθεια.

Αν δε θέλεις να έχεις πολλές επαφές με τα άτομα που γυμναστηρίου, υπάρχει κι άλλος τρόπος. Μπορείς να μιλήσεις στους φίλους σου για την προσπάθεια που έχεις ξεκινήσει να κάνεις και να τους ρωτήσεις αν κάποιος θέλει να σε ακολουθήσει. Αν δεχτεί έστω και ένας τότε θα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία και για τους δύο. Μην την αφήσετε να πάει χαμένη.

Μείνε πιστός στο πρόγραμμά σου

antras treksimo

Για να μπεις σε μια σειρά θα πρέπει να φτιάξεις ένα πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αυτό δε θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο για να ξεκουράσει, ούτε όμως και πολύ εύκολο. Φτιάξε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα γυμναστικής που θα μπορείς να ακολουθείς συνέχεια.

Μην αφήσεις την μέρα που πρέπει να πας γυμναστήριο για κάποια άλλη μέρα. Αυτή είναι η παγίδα που πέφτουν όλοι και σταματάνε.

Κάνε σωστή διατροφή

symvoules diatrofis the-man.gr

Δες επίσης 19 Μυστικά διατροφής που ακολουθούν οι αθλητές!

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική όταν προσπαθείς να φτιάξεις ένα  υγιή σώμα. Προσπάθησε να παίρνεις όσο περισσότερες καλές πρωτεΐνες και λαχανικά μπορείς. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό και να κρατάς τον εαυτό σου ενυδατωμένο συνέχεια. Η πρωτεΐνη είναι η πιο σημαντική ουσία που χρειάζεται ο οργανισμός σου διότι καθυστερεί την πείνα.

Πρόσεχε το Fast food και το αλκοόλ

fit healthy men

Είναι λογικό μία φορά στο τόσο να θέλεις να πιεις ένα ποτό ή να φας μια πίτσα. Αν το θέλεις πραγματικά δεν είναι ανάγκη να το στερηθείς. Όρισε μια μέρα της εβδομάδας που θα την έχεις σαν ελεύθερη μέρα. Εκείνη τη μέρα μπορείς να φας και να πιεις οτιδήποτε θέλεις. Δε θα σε βλάψει τίποτα αρκεί να μη γίνεται συνέχεια.

Previous post

5 Αντρικά παλτό που δε θα φύγουν ποτέ από την μόδα!

Next post

4 Τρόποι για να ξεπεράσεις τον χωρισμό!

The Author

Giorgos K.

Giorgos K.