Γυμναστική

5 Συμπληρώματα διατροφής για όγκο!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Υπάρχουν δύο βασικοί κανόνες για το πως να χτίσεις σωστά τους μύες του σώματος σου. Η σωστή διατροφή και η κατάλληλη γυμναστική για μυική μάζα. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το γυμναστήριο αρκεί, αλλά η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για όγκο είναι το κλειδί.

Όταν βγαίνεις από το γυμναστήριο θα πρέπει να επικεντρώνεσαι στο πως να διατηρήσεις το κορμί σου και όχι άμα θα πρέπει να κάνεις περισσότερη γυμναστική. Για αυτό το λόγο, το the-man.gr έψαξε και βρήκε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για όγκο! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ρίξεις μια ματιά παρακάτω.

Πως να αποκτήσεις περισσότερη μυική μάζα!

 

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

bsn-syntha-6

Φυσικά στην πρώτη θέση έρχεται η πρωτεΐνη και αυτό γιατί η πρωτεΐνη είναι για τους μυς ότι τα τούβλα για ένα σπίτι. Ουσιαστικά είναι η βάση για να αποκτήσεις περισσότερο όγκο. Η διαφορά της συγκεκριμένης είναι ότι ο οργανισμός μπορεί και απορροφά γρηγορότερα, με αποτέλεσμα και να υποστηρίζουν και καλύτερα τη μυική ανάπτυξη.

Έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα που πήραν πρωτεΐνη πριν, κατά τη διάρκεια ή και μετά τη γυμναστική κατάφεραν να χτίσουν τους μύες τους γρηγορότερα από άλλους που δεν έπαιρναν συμπληρώματα. Δες επίσης τις 10 καλύτερες πρωτεΐνες για το 2016!

Αμινοξέα BCAA

bcaa-aminoksea

Τα BCAA αμινοξέα μπορούν να αυξήσουν μέχρι και 20% της μυικής μάζας. Αποτελούνται από λευκίνη, βαλίνη και ισολευκίνη που είναι υπεύθυνες για την ενεργοποίηση των μυϊκών πρωτεϊνών και ταυτόχρονα για την επανόρθωση των μυϊκών ινών. Χωρίς την ύπαρξη BCAA αμινοξέων ο οργανισμός δε μπορεί να επανορθώσει πλήρως τις μυϊκές ίνες και επιπλέον μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάνε σε γρηγορότερη ανάρρωση του καταπονημένου μυ.

Κρεατίνη

kaliteri-kreatini

Η κρεατίνη-είναι φυσικό συμπλήρωμα- μπορεί να παραχθεί από τον οργανισμό και τροφές που την ενισχύουν είναι το κρέας και τα ψάρια. Έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ότι η κρεατίνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας καλύτερης απόδοσης στα αθλήματα μιας και είναι πολύ καλή πηγή ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις περισσότερες επαναλήψεις στα σετ και σου επιτρέπει να σηκώσεις περισσότερα βάρη.

Αν είσαι πολύ φανατικός με το γυμναστήριο, μπορείς να βρεις και έτοιμα συμπληρώματα κρεατίνης για πιο άμεσα αποτελέσματα.

ZMA

zma-on

To ZMA είναι ένας συνδυασμός μαγνησίου, ψευδάργυρου και Β6. Είναι ένα συμπλήρωμα που έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί πολύ προσεκτικά μιας και το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος είναι σημαντικοί παράγοντες αύξησης τεστοστερόνης. Σε απλά ελληνικά, σε γεμίζουν ορμόνες. Για αυτό το λόγο έχει κατασκευαστεί με ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε να βοηθάει και τους αθλητές για να έχουν καλύτερες αποδόσεις, αλλά και να ενισχύουν έναν σχετικά ασθενέστερα μυϊκά οργανισμό.

Ένα ακόμα θετικό του ZMA είναι ότι λόγω των συστατικών του βοηθάει και στην καλύτερη ρύθμιση του ύπνου. Αν έχεις προβλήματα αϋπνίας ή έχεις χαμηλά επίπεδα ψευδαργύρου, θα σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ύπνου. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να αναρρώσουν και οι μύες σου γρηγορότερα, μιας και αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια που ξεκουράζεσαι!

Weight Gainer

weight-gainer-simplirwma-diatrofis

Για το τέλος άφησα το συμπλήρωμα διατροφής Weight Gainer. Αν σου αρέσει φοβερά η γυμναστική, να αθλείσαι και γενικότερα αφιερώνεις τον ελεύθερο σου χρόνο χτίζοντας το σώμα σου, τότε αυτή είναι η καλύτερη επιλογή! Όσο γυμνάζεσαι, ο μεταβολισμός σου είναι γρηγορότερος, πράγμα που σημαίνει ότι καις πολλές θερμίδες. Αυτό παράλληλα σημαίνει ότι δεν μένουν αρκετές θερμίδες που χρειάζονται για να τις κάνεις σε μυϊκή μάζα.

Με το συγκεκριμένο συμπλήρωμα προλαβαίνει ο οργανισμός να δημιουργεί το απαραίτητο πλεόνασμα θερμίδων, επιτρέποντας σου να δώσεις στο σώμα σου τον όγκο που θέλεις. Το Weight Gainer αποτελείται από πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, αμινοξέα, υδατάνθρακες, μέταλλα και βιταμίνες. Δες επίσης: 10 Tips για να χάσεις λίπος πιο γρήγορα!

Previous post

13 Συνδυασμοί για αντρικά χειμωνιάτικα ρούχα!

Next post

Πως να ντύνεσαι με το style του Brad Pitt

The Author

theman

theman