3 Tips για να μην βάλεις κιλά στις διακοπές!

by Theodora K.
άνδρας γραμμωμενος σε διακοπές

Είναι γνωστό πως οι διακοπές είναι μέρες χαλάρωσης και ξεκούρασης. Είναι φυσικό και επόμενο να βγούμε λίγο από το πρόγραμμα μας και κυρίως τη διατροφή αυτές τις μέρες. Δεν έγινε και κάτι, άνθρωποι είμαστε. Όμως, εάν έχεις καταβάλει μεγάλο αγώνα, για να φτάσεις στο σημείο που θέλεις, είναι μεγάλο πλήγμα να ξανά βάλεις 3-4 κιλάκια μέσα σε λίγες μέρες διακοπών. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να προσέξεις αυτές τις χαλαρές μέρες, χωρίς υπερβολές και να μείνεις σταθερός στα κιλά σου. Δες, λοιπόν 5 tips για να μη βάλεις κιλά στις διακοπές!

Πώς να μη βάλεις κιλά στις διακοπές;

 

1. Σωστό πρωινό

υγιεινά σνακς

Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι διατροφολόγοι επιμένουν στο σωστό και υγιεινό πρωινό. Είναι γεγονός, πως ένα πλούσιο πρωινό μπορεί να σε βοηθήσει στο μεταβολισμό σου, αλλά και να σε κρατήσει αρκετές ώρες, μέχρι να ξανά πεινάσεις. Επιπλέον, προσπάθησε να μη φας υπερβολικές ποσότητες από φαγητά με πολλές θερμίδες, όπως βάφλες, κρέπες, κρουασάν, πίτες κλπ. Φυσικά και να φας, αλλά πάντα με μέτρο. Εξάλλου, είναι ακόμα πρωί και δεν ξέρεις ακόμα τι άλλο να μπεις στον πειρασμό να φας.

Δες επίσης: Τα 5 χειρότερα λάθη στο πρωινό μας!

2. Πάρε μαζί σου snacks

υγιεινό πρωινό

Είναι σημαντικό να έχεις μαζί σου κάποια σνακς, ώστε εάν πεινάσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας να έχεις κάτι εύκαιρο. Υπό άλλες συνθήκες, θα αναγκαστείς να πάρεις να τσιμπήσεις κάτι έτοιμο, όπως σάντουιτς, γλυκά, πατατάκια κλπ. Βάλε στην τσάντα σου καμία μπάρα δημητριακών, φρούτα, ξηρούς καρπούς και όποτε νιώσεις αίσθημα πείνας τσιμπήσε κάτι από αυτά.

Δες επίσης: 5 Νόστιμα και υγιεινά σνακ μέχρι 200 θερμίδες!

3. Πιες πολύ νερό

πώς να μη βάλεις κιλά στις διακοπές

Δες επίσης: 7 Λόγοι που είναι σημαντικό να πίνεις νερό!

Φυσικά και θα το ξέρεις ήδη, πως πρέπει να πίνουμε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για αυτό, όποτε σου έρθει η όρεξη να πιεις κάποιο χυμό ή αναψυκτικό, προτίμησε νερό. Εκτός από το κάνει καλό στον οργανισμό μας, μας δίνει και την αίσθηση ότι έχουμε φουσκώσει από το φαγητό, χωρίς όμως να έχουμε φάει. Έτσι, την επόμενη φορά που θα σου έρθει λιγούρα να φας κάτι που δεν το χρειάζεσαι, πιες νερό.

Μην ξεχνάς ότι πρέπει να ακούς το σώμα σου και να του δίνεις αυτό που σου ζητάει. Δεν είναι καλό να λέμε συνέχεια όχι στις λιγούρες. Το χρειαζόμαστε πού και πού. Φυσικά και θα φας ανθυγιεινά φαγητά και θα τσιμπολογήσεις. Απλά μάθε να το κάνεις με μέτρο και να σταματάς εκεί που πρέπει.