Υγεία

6 Τροφές για μακροζωία σύμφωνα με τους ειδικούς

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο οργανισμός σου είναι μια υπέροχα συγχρονισμένη μηχανή που λειτουργεί ασταμάτητα όσο ζεις. Τα “καύσιμα” που του δίνεις είναι αυτά που καθορίζουν αν θα δουλεύει στο έπακρο ή όχι, αν θα μένει πάντα σε καλή κατάσταση ή θα εμφανίζει προβλήματα. Όπως κατάλαβες, τα καύσιμα δεν είναι άλλα από τη διατροφή σου. Η διατροφή είναι πιο καθοριστική απ’ όσο νομίζεις για τη σωστή λειτουργία του σώματος αλλά και τη μακροζωία.

Το ελιξήριο της νεότητας δεν υπάρχει ακόμα. Ωστόσο, μπορείς να αποκτήσεις μια μεγαλύτερη και πιο ποιοτική ζωή μόνο από τη σωστή διατροφή. Μη χάνεις χρόνο και δες 6 τροφές για μακροζωία σύμφωνα με ειδικούς!

Ποιες τροφές σου “χαρίζουν” χρόνια σύμφωνα με τους ειδικούς!

 

Όσπρια

όσπρια

Τα όσπρια τα έχουν σταθερό ρόλο στη μεσογειακή διατροφή. Φακές, φασόλια, μαυρομάτικα, φάβα είναι μερικές από τις τροφές που αποτελούν αυτή την κατηγορία. Τα όσπρια είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και φυτικής πρωτεΐνης και αποτελούν μια θρεπτική τροφή. Η κατανάλωση τους, χαμηλώνει τα επίπεδα σακχάρου στο σώμα, σε κάνουν να νιώθεις χορτάτος και γενικά συμβάλλουν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Δες επίσης : 6 Τροφές για περισσότερη ενέργεια μέσα στη μέρα!

Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο

ελαιόλαδο

Ως μέρος , επίσης, της μεσογειακής διατροφής, το ελαιόλαδο αποτελεί μια εξαιρετικά θρεπτική και πολύτιμη τροφή για τον οργανισμό. Είναι περιζήτητο στο εξωτερικό αφού αποτελεί μια από τις πιο υγιεινές και πλούσιες σε θρεπτικά στοιχεία μορφές λαδιού. Εκτός από την εκλεκτή του γεύση, το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο μειώνει τον κίνδυνο λοιμώξεων, χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση αλλά και τα επηρεάζει και την ινσουλίνη. Γενικά, έχει την τάση να βοηθάει σε προβλήματα της καρδιάς, αποτρέποντας προβλήματα που πιθανό να προκύψουν. Μια επαρκής ποσότητα που μπορεί να καταναλώνει ένας ενήλικας ημερησίως είναι 2-4 κουταλιές της σούπας.

Δες επίσης : Αυτές είναι οι 7 τροφές που βοηθούν τον εγκέφαλο!

Καφές

καφές

Δεν είναι ανάγκη να μειώσεις τους καφέδες σου. Αν ο καφές είναι ένα ρόφημα που όχι μόνο σε  ξυπνάει αλλά το απολαμβάνεις κιόλας, τότε είσαι σε καλό δρόμο. Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση καφέ έχει συνδεθεί με την μείωση πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου, προβλημάτων στην καρδιά ή το συκώτι, ακόμα και διαβήτη και κατ’ επέκταση και τη μακροζωία. Βέβαια, αν δεν πίνεις τον καφέ σου σκέτο, μην το παρακάνεις με την προσθήκη ζάχαρης ή γάλακτος.

Δες επίσης : 7 Ευεργετικές τροφές για καλύτερη όραση!

Αβοκάντο

αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι ένα εύγευστο λαχανικό με βουτυρώδη υφή και ήπια γεύση. Αυτό που κάνει το αβοκάντο να διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα λαχανικά είναι ότι είναι πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά, βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Το αβοκάντο είναι επίσης εξαιρετικά περιεκτικό σε κάλιο, ακόμα πιο πολύ και από την μπανάνα. Το γεγονός αυτό το κάνει να μπορεί να ρίξει τα επίπεδα της πίεσης στο αίμα.

Δες επίσης : 7 Ιδέες για υγιεινό και δυναμωτικό πρωινό με ψωμί!

Κακάο

κακάο - μακροζωία

Όλοι κατηγορούν τις σοκολάτες ως ανθυγιεινές και κακές για τον οργανισμό. Ωστόσο, το κακάο δεν είναι τόσο κακό όσο φαντάζεσαι. Βέβαια, οι σοκολάτες γάλακτος ή αυτές του εμπορίου έχουν πολλή ζάχαρη και συντηρητικά. Η καλύτερη επιλογή για να επωφεληθείς από τις ιδιότητες του κακάο είναι η μαύρη σοκολάτα με 70% κακάο. Το κακάο είναι καλή πηγή μαγνησίου αλλά και σιδήρου και μπορεί κάλλιστα να συμπεριληφθεί στα πλαίσια μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Δες επίσης : 6 Τροφές που θα τονώσουν τον εγκέφαλο και την μνήμη σου!

Κουρκουμάς

κουρκουμάς

Αυτό το χρυσαφένιο και ελάχιστα πικάντικο μπαχαρικό, βγαλμένο από τα μέσα της Ανατολής, είναι θαυματουργό για τον οργανισμό σου και , σύμφωνα με τους ειδικούς, βοηθάει στη μακροζωία. Εκτός από το γεγονός ότι βοηθάει τον μεταβολισμό σου, αποτρέπει την πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων στην καρδιά, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου αλλά και της νόσου του Αλτσχάιμερ. Μπορείς να το βάλεις στο κοτόπουλο, στο ρύζι, σε σούπες και να δώσεις όχι μόνο επιπλέον γεύση αλλά και χρήσιμες ιδιότητες.

Δες επίσης : Βελτίωσε τη μαγειρική σου με 6 απλά βήματα!

Όπως θα κατάλαβες, υπάρχουν μερικού κρυμμένοι θησαυροί στη διατροφή. Αυτές οι τροφές θα χαρίσουν στον οργανισμό σου πολλά χρήσιμα και θρεπτικά συστατικά, γι’ αυτό κατατάσσονται στις τροφές για μακροζωία. Βάλε τις στην καθημερινότητα σου και επωφελήσου από τις ιδιότητες τους.