Γυμναστική

7 Χρήσιμα tips αν είσαι αρχάριος στο γυμναστήριο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η γυμναστική είναι απαραίτητο κομμάτι στη ζωή μας. Βοηθάει τόσο στην καλή φυσική κατάσταση, στην υγεία αλλά και στο αισθητικό κομμάτι. Παρόλα αυτά, όλοι ξεκινούν από κάπου. Δε γίνεται να πας στο γυμναστήριο γνωρίζοντας τα πάντα. Το να είσαι αρχάριος στο γυμναστήριο είναι κάτι που συμβαίνει και δεν είναι καθόλου κακό , αντιθέτως, φυσιολογικό. Πολλές φορές μπορεί να σε πιάσει απογοήτευση αλλά μη το βάζεις κάτω.

Εάν είσαι αρχάριος στο γυμναστήριο, μερικές συμβουλές θα σε βοηθήσουν να ανέβεις ψυχολογικά και σωματικά. Διάβασε εδώ 7 χρήσιμα tips αν είσαι αρχάριος στο γυμναστήριο και πέτυχε ακόμα πιο εύκολα τους στόχους σου.

Βρες το κίνητρο που χρειάζεσαι ακόμα και αν είσαι αρχάριος στο γυμναστήριο!

 

1. Να είσαι περήφανος

βάρη γυμναστήριο

Το πρώτο βήμα είναι το πιο σημαντικό. Πρέπει να είσαι περήφανος και να πιστεύεις στον εαυτό σου που κατάφερες να κάνεις την αρχή. Αυτό, θα σου δώσει πολύ δύναμη και κίνητρο να συνεχίσεις να πιστεύεις στο σώμα και τον εαυτό σου. Είτε ξεκινάς με 5 κιλά είτε με 20, η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει. Κανείς δεν ξεκίνησε ως επαγγελματίας στο γυμναστήριο. Γι’ αυτό, πρέπει να είσαι περήφανος για κάθε βήμα που κάνεις και κάθε μικρή πρόοδο.

Δες επίσης : 5 Tips για να βρεις κίνητρο για γυμναστική!

2. Μείνε δυνατός

γυμναστική

Αφού ξεκίνησες, η συνέχεια ίσως να σε δυσκολέψει. Το σημαντικότερο βήμα είναι η αρχή αλλά μερικές φορές θα νιώσεις ότι θες να τα παρατήσεις. Μην το κάνεις. Όταν νιώσεις ότι θες να τα παρατήσεις τότε είναι που πρέπει να σφίξεις τα δόντια και να συνεχίσεις. Δείξε δύναμη, πειθαρχία και μείνε προσηλωμένος στο στόχο σου. Άλλωστε κάθε μέρα βρίσκεσαι ένα βήμα πιο κοντά σε αυτόν.

3. Δούλεψε σκληρά

βάρη

Αφού μπήκες στα βαθιά, κολύμπα! Τώρα που ξεκίνησες το γυμναστήριο, δώσε του να καταλάβει. Δώσε το 100% του εαυτού σου, δούλεψε σκληρά, κούρασε τον εαυτό σου, ίδρωσε. Έτσι, θα νιώσεις και εσύ ότι όλη η προσπάθεια σου θα πάει κάπου που θα αξίζει πραγματικά. Όταν έρχεται η ώρα της προπόνησης μείνε προσηλωμένος και συγκεντρωμένος στις ασκήσεις.

Δες επίσης : 10 Τρόποι για γρήγορα αποτελέσματα στο γυμναστήριο!

4. Μη διστάζεις να ρωτήσεις

προπονητής

Όπως είπαμε, δεν είσαι ο μόνος αρχάριος στο γυμναστήριο. Όλοι ξεκίνησαν από κάπου. Δεν είναι καθόλου κακό να κάνεις ερωτήσεις για τις ασκήσεις και τις τεχνικές στο γυμναστήριο. Ίσα ίσα πρέπει να εμπιστεύεσαι τους επαγγελματίες του χώρου. Μη διστάσεις να κάνεις την παραμικρή ερώτηση ακόμα και αν τη θεωρείς χαζή ή ανούσια. Με αυτόν τον τρόπο, θα μάθεις κάτι νέο, θα βελτιωθείς και θα αποφύγεις τυχόν λάθη.

Δες επίσης : Άκου αυτά τα 20 τραγούδια στο γυμναστήριο και γίνε ασταμάτητος!

5. Να τρέφεσαι σωστά

φαγητό

Η διατροφή είναι το παν. Η σωστή διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στο σώμα και στη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Όταν πάρεις την απόφαση να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι, πρέπει να θρέφεις σωστά και κατάλληλα το σώμα σου. Η σωστή διατροφή πριν και μετά την προπόνηση, θα βοηθήσουν το σώμα σου να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα σε κάθε τι που κάνεις.

Δες επίσης : 5 Ιδέες snack για μετά την προπόνηση!

6. Να θέτεις ρεαλιστικούς στόχους

ξεκούραση

Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται όταν κάποιος ξεκινάει διατροφή η γυμναστήριο είναι ότι περιμένει άμεσα αποτελέσματα. Αυτό είναι λάθος καθώς το σώμα θέλει χρόνο να προσαρμοστεί σε κάθε αλλαγή. Μη βιάζεσαι και μη θέτεις στον εαυτό σου μη ρεαλιστικούς στόχους. Άσε το σώμα σου να διαμορφωθεί με τον χρόνο του. Μην πιέζεις τον εαυτό σου παραπάνω απ’ όσο αντέχει.

Δες επίσης : 13 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις στο γυμναστήριο!

7. Να ξεκουράζεσαι

ξεκούραση καναπές

Η ξεκούραση είναι εξαιρετικά σημαντική σε οτιδήποτε και αν κάνεις. Μην κάνεις υπερβολές και φρόντισε να δίνεις στο σώμα σου τον χρόνο να αναπαυτεί και να ξεκουραστεί. Ο οργανισμός σου είναι μια μηχανή που δουλεύει ασταμάτητα, οπότε με το να τον πιέζεις στα όρια του μόνο κακό μπορείς να προκαλέσεις. Στην αρχή, σαν αρχάριος στο γυμναστήριο, είναι πιθανό να χρειάζεσαι περισσότερες μέρες ξεκούρασης. Άκου το σώμα σου και όταν είσαι έτοιμος ξεκίνα πάλι τις προπονήσεις σου.