Υγεία

6 Επιστημονικοί τρόποι για να κοιμηθείς πιο γρήγορα!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Είναι λογικό ειδικά σε περιόδους μεγάλου στρες να μην αποκοιμόμαστε γρήγορα. Σίγουρα το να γυρνάς μετά την δουλειά κουρασμένος και να μην μπορείς να κοιμηθείς το βράδυ αποτελεί ένα μεγάλο πρόβλημα. Ουσιαστικά αυτό που χρειαζόμαστε είναι να μην σπαταλήσουμε 30 λεπτά μέχρι να αποκοιμηθούμε και να έχουμε έναν βαθύ ύπνο.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη είναι ότι στροβιλίζεις και πιάνεις το κινητό σου ενώ προσπαθείς να κοιμηθείς. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι να μειώνεις και να χαλάς το πρόγραμμα ύπνου σου. Θα διαβάσεις λοιπόν, τους 6 επιστημονικούς τρόπους για να κοιμηθείς καλύτερα! Δες επίσης: 5 Tips για έναν καλύτερο ύπνο!

6 Τρόποι για να κοιμηθείς πιο εύκολα!

 

1) Φτιάξε το πρόγραμμα ύπνου σου

ξυπνητήρι

Πως να μην κοιμηθείς γρήγορα όταν κάθε μέρα ξαπλώνεις στο κρεβάτι διαφορετική ώρα; Ειδικά όταν ξενυχτάς αφού τότε όχι μόνο δεν θα ξεκουραστείς σωστά αλλά αυτό θα επηρεάσει και την επόμενη μέρα. Συνίσταται να κοιμόμαστε 5-7 ώρες αλλά όχι τα ξημερώματα. Το καλύτερο διάστημα για να αρχίζεις να “ξαπλώνεις” είναι στις 11-12 αφού τότε το σώμα σου πραγματικά ξεκουράζεται. Μην ξεχνάς κιόλας ότι έχει από μόνο του ένα φυσικό ρολόι και αυτό είναι που πρέπει να ακούς!

Δες επίσης: 7 Συμβουλές για μια πιο υγιή και χαρούμενη ζωή!

2) Δοκίμασε τον διαλογισμό

διαλογισμός, ένας από τους τρόπους για να κοιμηθείς πιο γρήγορα

Όπως ξέρουμε νούμερο ένα αιτία για να μην κοιμηθείς γρήγορα είναι το καθημερινό σου στρες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να απαλλαχθείς από το στρες αλλά εμείς θα μείνουμε σε έναν. Ο διαλογισμός λοιπόν, όχι μόνο θα σε χαλαρώσει και θα διώξει το άγχος σου μακριά αλλά θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς γρηγορότερα. Αυτός είναι ο λόγος κιόλας που οι περισσότεροι το κάνουν πριν κοιμηθούν. Τέλος, θα βελτιώσει σίγουρα την διάθεση σου αφού θα έχεις διώξει όλες τις αρνητικές σου σκέψεις. Δοκίμασε το και δεν θα χάσεις!

Δες επίσης: 6 Σημάδια ότι έχεις υπερβολικό άγχος!

3) Ρύθμισε την θερμοκρασία

ωραίος άνδρας κοιμάται

Επίσης ένα λόγος που δεν μας βοηθάει να αποκοιμηθούμε γρηγορότερα είναι η θερμοκρασία. Αν θέλεις να μην ζοριστείς να κλείσεις τα μάτια σου και να απολαύσεις τον ύπνο σου, τότε πρέπει να κρατάς την κρεβατοκάμαρα σου σε μία σωστή θερμοκρασία. Μην ξεχνάς κιόλας ότι κατά την διάρκεια του ύπνου σου το σώμα ρίχνει από μόνο του την θερμοκρασία του αφού οι καρδιακοί σου παλμοί μειώνονται και κρατάνε έναν σταθερό ρυθμό. Πρόσεξε λοιπόν να ρυθμίσεις την θερμοκρασία του δωματίου στους 19-21 βαθμούς κελσίου.

Δες επίσης: 4 Τρόποι να εξαφανίσετε τους μαύρους κύκλους σας!

4) Απομάκρυνε τις συσκευές

δεν μπορεί να κοιμηθεί

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορούμε να κοιμηθούμε κατευθείαν μόλις κλείσουμε το κινητό ή τον υπολογιστή μας. Αυτό που πρέπει να ξέρουμε είναι ότι η ακτινοβολία που εκπέμπεται από τις ηλεκτρονικές συσκευές αναστέλλουν την παραγωγή της μελατονίνης. Η τελευταία είναι μία ορμόνη που παράγει το σώμα μας όταν είμαστε έτοιμοι να κοιμηθούμε.

Αν σου φαίνεται δύσκολο το να κρατηθείς μακριά από το κινητό σου μέχρι να κοιμηθείς τότε βάλε ρύθμιση για λειτουργία νύχτας. Αυτή θα περιορίσει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό την μπλε ακτινοβολία που εκπέμπεται και καθυστερεί τον ύπνο μας!

Δες επίσης: 5 Λόγοι που δεν μπορείς να κοιμηθείς! 

5) Κάνε ένα ζεστό ντουζ

ζεστό ντουζ- τρόπος για να κοιμηθείς πιο γρήγορα

Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ένα ζεστό και χαλαρωτικό ντουζ λίγο πριν ξαπλώσουμε στο κρεβάτι. Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς εύκολα, δοκίμασε και αυτόν τον τρόπο. Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα χαλαρωτικό 5λεπτο ντουζ όχι μόνο χαλαρώνει αρκετά το σώμα μας και το “αποκοιμίζει” αλλά βελτιώνει και την ποιότητα ύπνου μας. Δεν πιστεύω να θέλεις και πολλούς λόγους προκειμένου να μουλιάσεις στο μπάνιο σου. Απλά χαλάρωσε στην μπανιέρα σου και όλα θα είναι έτοιμα μόλις βγεις!

Δες επίσης: Οι 6 σημαντικότερες συμβουλές για έναν καλό ύπνο!

6) Μην τρως αργά

τρώει το βράδυ

Είναι λάθος το να νομίζεις ότι όσο και να φας το βράδυ αυτό δεν θα επηρεάσει τον ύπνο σου. Πέρα από τις καούρες που μπορεί να έχεις κατά την διάρκεια όλου του ύπνου σου, σίγουρα δεν θα είναι και βαθύς! Η ποιότητα του ύπνου θα είναι αρκετά χαμηλή αφού ο οργανισμός σου θα προσπαθεί να μεταβολίζει το προηγούμενο γεύμα σου.

Προσπάθησε λοιπόν και για να ρυθμίσεις τον μεταβολισμό σου, να τρως ένα ελαφρύ βραδινό το αργότερο 3-5 ώρες πριν. Έτσι και θα κοιμηθείς πιο εύκολα και δεν θα χαλάσεις το πρόγραμμα ύπνου σου. Τέλος, απέφυγε τα αλμυρά σνακ αφού θα σε κάνουν να ξυπνάς για νερό ανά μισή ώρα τα ξημερώματα.

Δες επίσης: 7 Είδη ξεκούρασης που χρειάζεσαι!

Άλλες συμβουλές για να κοιμηθείς γρηγορότερα

κινητό πριν κοιμηθεί, είναι μία αιτία που δεν θα κοιμηθείς γρήγορα

Το σημαντικότερο tip για έναν καλύτερο ύπνο και για να κοιμηθείς ευκολότερα είναι το να υπάρχει ησυχία γύρω σου. Απενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις σου στο κινητό, εκτός από τα ξυπνητήρια και θα δεις διαφορά. Μην ξεχνάς κιόλας ότι η παραμικρή ακτινοβολία ενώ βρίσκεσαι στο κρεβάτι και προσπαθείς να κοιμηθείς, θα παρατείνει την αυπνία σου. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να κλείσεις τις συσκευές σου και να χαλαρώσεις διαβάζοντας, για παράδειγμα, ένα βιβλίο. Θα διαπιστώσεις και μόνος σου το πόσο γρήγορα μπορείς να αποκοιμηθείς!

Previous post

7 Τρόποι για να βρεις το κίνητρο να γυμναστείς!

Next post

4 Τύποι επενδυτών που ασχολούνται με κρυπτονομίσματα!

The Author

Kostas S.

Kostas S.