Γυμναστική

Οι 8 καλύτερες κάμψεις για μεγαλύτερο στήθος!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Οι κάμψεις ή αλλιώς push-ups είναι μία πολύ βασική άσκηση για την αύξηση τους στήθους. Δεν υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος τρόπος για να κάνεις αυτή την άσκηση. Επίσης, είναι μία άσκηση που δεν γυμνάζει μόνο το στήθος σου αλλά τους τρικέφαλους και τους δελτοειδής σου. Επιπλέον, ενισχύει τον πυρήνα σου και σε κάποιος περιπτώσεις γυμνάζει τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και μερικούς μυς της πλάτης.

Αν και σαν άσκηση δεν χρειάζεται κανένα πολύπλοκο όργανο για να γίνει είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Αν κάνεις ήδη κάμψεις και θέλεις να το πας ένα βήμα παραπέρα για να αυξήσεις τον όγκο τους στήθους σου, καλό θα ήταν να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις.

 

8 Κάμψεις για μεγαλύτερο στήθος!

 

Κάμψεις με παλαμάκια

askiseis kampsis

Δες επίσης 5 Ασκήσεις για να αποκτήσεις γρήγορα κοιλιακούς για το καλοκαίρι!

Η προσγείωση μετά τα παλαμάκια θα πρέπει να γίνεται με τους αγκώνες σου λυγισμένους. Δεν χρειάζεται να πιέσεις τον εαυτό σου και να κάνεις την άσκηση στο 100%. Αν δεν νιώθεις σίγουρος μπορείς να ξεκινήσεις στηρίζοντας το βάρος σου στα γόνατα. Μόλις συνηθίσεις την κίνηση και είσαι έτοιμος μπορείς να κάνεις ολόκληρη την άσκηση.

Εναλλαγή χεριών

askiseis antres

Το ένα χέρι πρέπει να είναι λίγο πιο μπροστά από το άλλο και να κάνεις εναλλαγή μεταξύ τους μετά από κάθε κάμψη. Αν η κίνηση είναι δύσκολη για αρχή μπορείς να κάνεις την αλλαγή των χεριών χωρίς το αλματάκι μέχρι να μπορέσεις να βγάλεις την άσκηση κανονικά.

Κάμψεις X

sumvoules askiseis

Για να κάνεις την συγκεκριμένη άσκηση πρέπει να σηκώσεις το σώμα σου στον αέρα και να σταυρώσεις τα χέρια σου στο στήθος. Είναι η εξελιγμένη μορφή της κάμψης με παλαμάκια. Θα πρέπει να είσαι πιο ανεβασμένο επίπεδο για να καταφέρεις να ολοκληρώσεις την άσκηση.

Κάμψεις με άγγιγμα τα γόνατα

kampsis proxorimenes

Δες επίσης 5 Λάθη που ευθύνονται για τη στασιμότητα στη μυική μάζα!

Σε αυτή την άσκηση θα πρέπει να σηκώσεις το σώμα σου στον αέρα και με τα χέρια σου πρέπει να αγγίξεις τα γόνατα σου. Σε αυτή την άσκηση δεν χρησιμοποιείς μόνο τους βασικούς μυς που χρειάζεται για τις κάμψεις αλλά και τους κοιλιακούς σου σε ένα μεγάλο βαθμό.

Παλαμάκια πίσω από την πλάτη

duskoles kampsis

Πριν δοκιμάσεις να κάνεις την συγκεκριμένη άσκηση χρειάζεται πολύ καλή προθέρμανση. Ειδικά για την περιοχή των ώμων σου επειδή η κίνηση είναι αρκετά απότομη.

Κάμψεις superman

kampsis ogkos

Προσπάθησε σε κάθε άλμα να φέρνεις τους δικέφαλους δίπλα από τα αυτιά σου όταν τεντώνεις τα χέρια σου. Σιγουρέψου όμως ότι θα κατεβάσεις τα χέρια σου εγκαίρως αλλιώς μπορείς να φανταστείς τι θα συμβεί.

Κάμψεις τοξότη

sumvoules askiseis antres

Τοποθέτησε να χέρια σου πιο ανοιχτά από τους ώμους σου για να κάνεις αυτή την άσκηση. Μόνο το ένα σου χέρι πρέπει να λυγίζει και να δέχεται το βάρος. Το άλλο χέρι θα πρέπει να είναι όσο γίνεται στην ευθεία.

Κάμψεις με ένα χέρι

duskoles askiseis

Δες επίσης 5 Συμβουλές για πιο αποτελεσματικές ασκήσεις πλάτης!

Σε αυτή την άσκηση το σώμα σου θα πρέπει να δημιουργεί ένα τρίγωνο. Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι πιο ανοιχτά για να σε βοηθήσουν στην ισορροπία και το χέρι σου θα πρέπει να είναι στο κέντρο από τα πόδια σου.

Previous post

17 Ανδρικά κουρέματα από το Tsarouhas Coiffure!

Next post

10 Προτάσεις αγορών για Smart TV!

The Author

Giorgos K.

Giorgos K.