Ψυχολογία

6 Τρόποι για να μειώσεις το άγχος και το στρες

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, ο μεγάλος όγκος πληροφοριών, οι έντονες απαιτήσεις είναι αρκετά μεγάλοι παράγοντες που σου προκαλούν άγχος και στρες. Δυστυχώς, το άγχος είναι μια φυσική άμυνα του οργανισμού που δύσκολα αποβάλλεται. Παρόλα αυτά, μπορείς να μάθεις να το διαχειρίζεσαι και να το κρατάς σε ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο. Το να μειώσεις το άγχος σου ίσως να είναι πιο εύκολο απ’ όσο νόμιζες!

Μην αφήνεις πια τον εαυτό σου να βασανίζεται από το στρες και να χάνεις τις καλύτερες στιγμές σου. Μάθε να διαχειρίζεσαι κάθε μικρό στρεσογόνο παράγοντα. Δες , λοιπόν, ποιοι είναι οι 6 τρόποι για να μειώσεις το άγχος και το στρες!

Μείωσε και απόβαλλε οριστικά το άγχος και το στρες!

 

1. Ξεκίνα με μια συζήτηση

ψυχολόγος

Όταν ταλαιπωρείσαι από άγχος, είναι πολύ σημαντικό να μην το κρατάς μέσα σου. Πολλές φορές αυτό το αρνητικό συναίσθημα μπορεί να προκαλείται και από τις ίδιες σου τις σκέψεις. Για να καταφέρεις να μειώσεις το άγχος, μια πρώτη λύση είναι να μιλήσεις σε κάποιον. Για αρχή, βρες ένα έμπιστο άτομο είτε είναι οικογένεια είτε κάποιος γνωστός. Μοιράσου το πρόβλημα σου και συζήτα μαζί του. Εάν δε θέλεις να μοιραστείς κάτι τέτοιο με τους οικείους σου, μια επίσκεψη σε έναν ειδικό όπως ψυχολόγο, μπορεί να σε βοηθήσει!

Δες επίσης : 6 Εύκολοι τρόποι για να νικήσεις το άγχος σου!

2. Να αθλείσαι

βόλτα στο πάρκο

“Νους υγιής εν σώματι υγιεί”, που έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες. Όχι άδικα σού όλα γύρω μας είναι ισορροπίες. Η άσκηση θα σε βοηθήσει εξαιρετικά πολύ στη διαχείριση του άγχους. Θα εκτονώνεσαι, θα γυμνάζεις το σώμα σου και θα μπορείς να κοιμάσαι πιο εύκολα. Είτε η άσκηση είναι μια χαλαρή βόλτα στο πάρκο, μια βόλτα με το ποδήλατο είτε είναι το γυμναστήριο, σίγουρα θα επωφεληθείς αρκετά από αυτό!

Δες επίσης : 6 Σημάδια ότι έχεις υπερβολικό άγχος!

3. Μάθε να διαλογίζεσαι

διαλογισμός

Ο διαλογισμός είναι μια μέθοδος που έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να μένουν ήρεμοι και να καταπολεμούν το άγχος. Γιόγκα, τάι τσι ή ακόμα και μερικές βαθιές αναπνοές μπορούν να σε βοηθήσουν πολύ να μειώσεις το άγχος. Με τον διαλογισμό θα μπορείς να κρατήσεις το μυαλό σου καθαρό, να κάνεις διαμπερείς σκέψεις και να εστιάζεις στα πραγματικά προβλήματα ώστε να βρίσκεις λύση. Τέτοιες ασκήσεις είναι πολύ αποτελεσματικές και στην διαχείριση της αϋπνίας.

Δες επίσης : 4 Λόγοι που θα σε πείσουν να ξεκινήσεις τον διαλογισμό!

4. Επίλεξε μια σωστή διατροφή

σωστή διατροφή

Η διατροφή παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη διατήρηση ενός υγιούς σώματος αλλά και μιας καλής ψυχολογίας. Μια καλή και ισορροπημένη διατροφή που περιέχει βιταμίνες, μέταλλα, λιπαρά οξέα είναι αρκετή για τη διατήρηση του καλού σωματικού βάρους αλλά και για την καλή κατάσταση του ανοσοποιητικού. Όταν δεν τρέφεσαι σωστά και δε δίνεις στο σώμα σου αυτά που χρειάζεται, τότε το ανοσοποιητικό πέφτει και το σώμα αρχίζει να πέφτει. Ένα πεσμένο σώμα που αρρωσταίνει εύκολα παίζει καθοριστικό ρόλο στην αρνητική ψυχολογία.

Δες επίσης : 7 Τρόποι για να μειώσεις το άγχος και το στρες!

5. Μείνε οργανωμένος

οργάνωση

Πολλοί άνθρωπο έχουν έμφυτη την τάση για οργάνωση. Κάποιοι άλλοι ,πάλι, όχι. Ωστόσο, είναι σημαντικό να είσαι οργανωμένος σε κάθε φάση της ζωής σου. Δουλειά, σπίτι, οικονομικά. Διατήρησε ημερολόγια, σημειώσεις, υπενθυμίσεις έτσι ώστε να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά από κάθε τι. Έτσι, δε θα χάνεσαι, θα προλαβαίνεις σχεδόν τα πάντα και θα μπορείς να είσαι χαλαρός χωρίς άγχος και στρες. Ακόμα και στη διατροφή σου, μπορείς να προετοιμάζεις τα γεύματα σου. Αυτό θα σε κάνει να έχεις πάντα φαγητό αλλά και να επιδιώκεις μια υγιεινή διατροφή.

Δες επίσης :  7 Εύκολοι τρόποι για να περιορίσεις το στρες!

6. Μην είσαι αυστηρός με τον εαυτό σου

αυτοβελτίωση

Είναι γεγονός ότι ο εαυτός μας είναι ο πιο αυστηρός κριτής. Πάντα θέλουμε να τα πετυχαίνουμε όλα, θέτοντας υψηλούς και πολλές φορές άπιαστους στόχους με αποτέλεσμα να πέφτουμε ψυχολογικά. Αντί , λοιπόν, να βάζεις ο ίδιος εμπόδια στον εαυτό σου, προσπάθησε να τον ενθαρρύνεις. Μη λες “δεν μπορώ να το κάνω”, πες “θα τα καταφέρω γιατί είμαι δυνατός”. Επιπλέον, μη θέτεις υψηλούς και ακατόρθωτους στόχους, αντιθέτως θέσε μικρούς στόχους και θα δεις ότι σιγά σιγά θα ανέβεις στην κορυφή! Η αυστηρότητα απέναντι στον εαυτό σου δε σε κάνει καλύτερο, παρόλα αυτά, με μικρά και σταθερά βήματα μπορείς να φτάσεις ψηλά και να καταπολεμήσεις και το άγχος που σου προκαλούσε η “ήττα” που έβαζες στο κεφάλι σου.

Δες επίσης : 9 Tips για να πετύχεις αποδοχή και αυτοβελτίωση μαζί!

Το άγχος και το στρες υπάρχουν σχεδόν παντού γύρω μας. Μπορούν να σε καταβάλλουν και να σε ρίξουν αρκετά. Μην αφήσεις αυτό να συμβεί. Δες εδώ πως να μειώσεις το άγχος και να γίνεις χαλαρός και ήρεμος!