Γυμναστική

7 Βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις μετά από μία προπόνηση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Τελειώνεις την προπόνησή σου και το μυαλό σου αρχίζει να τρέχει στις υποχρεώσεις που σε περιμένουν. Και ενώ έχεις κάνει μία προσπάθεια με την γυμναστική να κάνεις καλό στον εαυτό σου, πάει χαμένη. Αυτό συμβαίνει επειδή παραλείπεις αυτά τα 7 βήματα μετά από μία προπόνηση!
Η διαδικασία της γυμναστικής και της καλής φυσικής κατάστασης δεν σταματά όταν τελειώνεις την προπόνηση.Εκτός από το πρόγραμμα που ακολουθείς, υπάρχουν μερικά βήματα που δεν πρέπει να παραλείψεις μετά από μία προπόνηση αν έχεις στόχο την καλή φυσική κατάσταση.

Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις μετά από μία προπόνηση!

1. Ρίξε παλμούς και χαλάρωσε

antras ksekourasi meta apo proponisi

Εάν σταματήσεις την γυμναστική σου απότομα, οι παλμοί θα πέσουν κατακόρυφα και είτε θα ζαλιστείς απλά, είτε θα λιποθυμήσεις. Με την αύξηση των παλμών, το αίμα κυκλοφορεί πιο γρήγορα. Δώσε τον χρόνο που χρειάζεται για να επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα. Χαμήλωσε τον ρυθμό σου ή περπάτησε για λίγο.

2. Κάνε διατάσεις

antras diataseis

Ξέρω ότι είναι το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο, αλλά είναι απίστευτα σημαντικό. Οι διατάσεις και τα ανοίγματα πρέπει να γίνονται όταν οι μύες είναι ακόμα ζεστοί, δηλαδή ελαστικοί και εύκαμπτοι. Όταν κρυώνουν συσπώνται. Οι διατάσεις λοιπόν θα μειώσουν το πιάσιμο και θα βοηθήσουν σημαντικά το εύρος κινήσεων σου.

3. Ενυδατώσου

antras poy pinei nero

Με νερό. Σκοπός σου είναι να ενυδατώσεις το σώμα σου, γιατί μετά από μία προπόνηση έχεις χάσει σημαντικές ποσότητες νερού. Οι ηλεκτρολύτες και τα ενεργειακά ποτά δεν είναι απαραίτητα, ίσα ίσα που περιέχουν έξτρα θερμίδες. Βέβαια, αν πρόκειται για έντονη και μεγάλη προπόνηση, δεν θα σου κάνουν κακό.

Δες επίσης: Πότε πρέπει να πάρεις συμπλήρωμα πρωτεΐνης!

4. Άλλαξε ρούχα

antras ntinetai

Φαίνεται αυτονόητο; Μπορεί να βιάζεσαι τόσο που δεν έχεις χρόνο ούτε να αλλάξεις. Είναι πολύ σημαντικό να απαλλαγείς από τα βρεγμένα από τον ιδρώτα σου ρούχα. Η υγρασία είναι πιθανόν να συμβάλλει σε βακτηριακές λοιμώξεις, μυκητιάσεις και σε δερματικές παθήσεις. Προσέχεις την υγεία σου, έτσι δεν είναι;

5. Κάνε ένα δροσερό ντους

antras louzetai

Δεν χρειάζεται να κάνεις μπάνιο σε πάγο όπως οι ποδοσφαιριστές. Απλά χαμήλωσε λίγο περισσότερο την θερμοκρασία του νερού απ’ότι συνήθως. Θα βοηθήσει πολύ στις φλεγμονές των μυών και φυσικά στο πιάσιμο. Την καθαριότητα και την ψυχική χαλάρωση δεν χρειάζεται να τα τονίσω, σωστά;

6. Άφησε το σώμα σου να αναρρώσει

antras arazei me to kinito toy

Ναι, δεν είναι κακό να κάτσεις και σπίτι μία μέρα. Μετά από μία προπόνηση με ένταση και μεγάλη διάρκεια, ξεκουράσου. Δεν θα χάσεις ότι έχεις κερδίσει σε μία ημέρα. Αν έχεις αποφασίσει να γυμνάζεσαι καθημερινά, διάλεξε διαφορετικό κομμάτι του σώματός σου και κάνε κυκλική προπόνηση. Απλά μην αγχώνεσαι, δώσε χρόνο στο σώμα σου να ηρεμήσει.

Δες επίσης: 4 Σημάδια που δείχνουν ότι γυμνάζεσαι υπερβολικά!

7. Διάλεξε το κατάλληλο γεύμα

antras troei

Δεν πιστεύω να γιορτάζεις το τέλος της γυμναστικής με έναν κουβά παγωτό. Ούτε ότι δεν τρως στην προσπάθειά σου να χάσεις περισσότερο βάρος. Αυτά είναι τα μεγαλύτερα λάθη. Κάνε την σωστή επιλογή και μετά από μία προπόνηση φάε κάτι υγιεινό. Μην κάνεις υπερβολές, μην αφήνεις το σώμα σου αδύναμο. Βοήθησε τους μύες σου με υγιεινά γεύματα πρωτεΐνης.

Previous post

21 Ανδρικά χτενίσματα για μακριά μαλλιά!

Next post

Ανδρική Collection Massimo Dutti για Φθινόπωρο-Χειμώνα!

The Author

KonstantinaLou

KonstantinaLou