Υγεία

Τα 4 καλύτερα πρωινά γεύματα για χάσιμο βάρους!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όταν κάνουμε διατροφή για χάσιμο βάρους ή σαν μέρος του fitness πρέπει να τρώμε τα φαγητά που θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε τον στόχο μας. Όμως σημαντικό μέρος της προσπάθειας είναι το να τρώμε το πρώτο γεύμα της ημέρας το πρωί. Τα πρωινά γεύματα για χάσιμο βάρους είναι η ιδανική επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις.

Αν αναρωτιέσαι τι κάνει τα πρωινά αυτά γεύματα τόσο ξεχωριστά, η απάντηση είναι η πρωτεΐνη που διαθέτουν! Έρευνες δείχνουν πως ένα υψηλής πρωτεΐνης πρωινό είναι πολύ καλύτερο από ένα πρωινό με δημητριακά που μπορεί να περιέχουν και ζάχαρη αλλά ούτως ή άλλως είναι υψηλό σε υδατάνθρακες.

Η πρωτεΐνη βοηθάει στον έλεγχο της πείνας κατά την διάρκεια της ημέρας. Έρευνα στο American Journal of clinical nutrition έδειξε πως οι άνθρωποι που τρώνε ένα πρωινό υψηλό σε πρωτεΐνη καταναλώνουν λιγότερα σνακ πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη το απόγευμα σε αντίθεση με όσους ξεκινούν τη μέρα τους με γεύματα χαμηλά σε πρωτεΐνες. Αυτή η επιλογή οδηγεί σε απώλεια βάρους σε συνδυασμό με την γυμναστική!

Σε άλλη έρευνα φάνηκε πως η πρωτεΐνη όχι μόνο κρατάει την ινσουλίνη και την γλυκόζη σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά επίσης μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Έτσι απλές τροφές όπως τα αυγά και το γιαούρτι συμβάλλουν στην καλή υγεία και τον έλεγχο του βάρους.

4 Γεύματα για πρωινό για χάσιμο κιλών!

Σάντουιτς με αυγά και ντομάτα

υγιεινό σάντουιτς

Τα αυγά περιέχουν αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης ενώ η ντομάτα λυκοπένιο που συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς! Τοποθέτησε τα ανάμεσα σε δύο λεπτές φέτες ψωμιού ολικής άλεσης και θα έχεις γρήγορα έτοιμο ένα σάντουιτς που είναι υγιεινό, χαμηλό σε θερμίδες και πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία!

Δες επίσης Πως θα χάσεις βάρος τρώγοντας τυρί!

Ομελέτα με μανιτάρια και τυρί

ομελέτα με μανιτάρια

Τα αυγά και τα μανιτάρια συνδυάζονται τέλεια και είναι άψογη επιλογή για πρωινό αλλά και για ένα υγιεινό σνακ. Για περισσότερη γεύση πρόσθεσε λίγο κατσικίσιο τυρί χαμηλών λιπαρών για να ξεκινήσεις δυναμικά την μέρα σου!

Δες επίσης 8 Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κρεατίνη!

Σαλάτα για πρωινό

σαλάτα με αβοκάντο

Ακούγεται λίγο περίεργο να τρώμε σαλάτα για πρωινό όμως αυτή η σαλάτα περιέχει βραστά αυγά και αβοκάντο! Το αβοκάντο είναι άψογο για ένα δυνατό ξεκίνημα της μέρας και είναι γεμάτο βιταμίνες! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ντοματίνια που είναι έτοιμα για βρώση αφού τα πλύνουμε.

Δες επίσης Φάε 2 πρωινά αν θέλεις να χάσεις γρήγορα βάρος!

Γεύμα με γκρανόλα για πρωινό

δημητριακά γκρανόλα

Η γκρανόλα είναι ένα δημητριακό με βάση την βρώμη και είναι πολύ θρεπτικό γεύμα! Μαζί με αμύγδαλα, μέλι και γιαούρτι αλλά και φρούτα όπως μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες! Ένα μπολ φτάνει για να μην πεινάσεις για αρκετές ώρες!

Previous post

6 Ασκήσεις για να κάνεις γρήγορα κοιλιακούς!

Next post

Πως να έχεις τέλειο στυλ σε κάθε ηλικία!

The Author

Chryssa V

Chryssa V