Υγεία

5 Σπόροι για γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Είναι γεγονός ότι το αδυνάτισμα, και συγκεκριμένα το μόνιμο αδυνάτισμα, είναι κάτι που απασχολεί πολύ κόσμο. Πολλές φορές η απώλεια βάρους με διάφορους τρόπους είναι σύντομη, με αποτέλεσμα τα κιλά να επιστρέψουν. Υπάρχουν λοιπόν, μερικά φυσικά βοηθήματα που υπόσχονται μόνιμο αδυνάτισμα. Αυτά τα βοηθήματα δεν είναι άλλα από τους σπόρους. Κάποιοι από αυτούς μάλιστα ανήκουν και στην κατηγορία των superfoods και όχι άδικα.

Εάν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες για γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα, μείνε εδώ. Μάθε για αυτούς τους σπόρους που θα κάνουν το ταξίδι σου προς την απώλεια βάρους πιο απλό και χωρίς πολύ κόπο.

5 θαυματουργοί σπόροι για μόνιμο αδυνάτισμα!

 

Λιναρόσπορος

λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και γενικότερα αποτελεί μια πολύ ευεργετική τροφή για τον οργανισμό. Είναι μια τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β, μαγνήσιο αλλά και σε λιπαρά οξέα Ω3 τα οποία είναι ιδιαίτερα βοηθητικά στην όραση αλλά και τον εγκέφαλο. Η κατανάλωση του λιναρόσπορου μειώνει το αίσθημα της πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας και αποτρέπει το σώμα σου από το να ζητάει σνακ. Έτσι, επιτυγχάνεται το καλύτερο αδυνάτισμα. Βάλε λιναρόσπορο στο γιαούρτι σου, τα δημητριακά σου, το smoothie σου.

Δες επίσης : 7 Τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά!

Τσία

σπόροι τσία

Οι σπόροι τσία συγκαταλέγονται στις τροφές που υπόσχονται μόνιμο αδυνάτισμα αλλά και στα superfoods. Περιέχουν επίσης λιπαρά οξέα Ω3 και είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών. Η ιδιαίτερη ιδιότητα των σπόρων τσία είναι ότι έχουν την τάση να μεγεθύνονται όταν έρχονται σε επαφή με το νερό. Έτσι, η κατανάλωση των σπόρων τσία σε συνδυασμό με νερό μειώνει κατά πολύ την όρεξη και δίνει το αίσθημα κορεσμού. Μια κουταλιά της σούπας στη σαλάτα, το γιαούρτι, τα δημητριακά ή το smoothie σου είναι αρκετή για να κάνει δουλειά.

Δες επίσης : 10 Τροφές με λίγες θερμίδες που σε χορταίνουν!

Κολοκυθόσποροι

κολοκυθόσπορος

Οι κολοκυθόσποροι είναι πολύ ευεργετικοί αλλά και χρήσιμοι σπόροι. Έχουν πολλές βιταμίνες, κυρίως βιταμίνες Β και Ε. Αυτό που κάνει τους κολοκυθόσπορους να ξεχωρίζουν είναι ότι μειώνουν αρκετά την όρεξη αλλά κυρίως μειώνουν την πρόσληψη θερμίδων από άλλες τροφές. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται θερμιδικό έλλειμμα και κατ’ επέκταση απώλεια βάρους. Οι κολοκυθόσποροι ταιριάζουν τέλεια σε σαλάτες και αποτελούν τέλειο συστατικό για μείγμα σπόρων.

Δες επίσης : 4 Superfoods που πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνεις!

Σουσάμι

σουσάμι

Γνωστό, αγαπημένο και φυσικά εξαιρετικά χρήσιμο. το σουσάμι το βρίσκουμε σχεδόν παντού γύρω μας. Κι’ όμως, αυτοί οι μικροί σπόροι είναι πολύ χρήσιμοι. Το σουσάμι βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης και εμποδίζει την εμφάνιση προβλημάτων στην καρδιά και τον εγκέφαλο. Το σουσάμι έχει περίπου 52 θερμίδες ανά 1 κουταλιά της σούπας και μπορεί να γίνει γαρνιτούρα για σαλάτες, αλμυρά και γλυκά σνακ. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι και το ταχίνι φτιάχνεται από σουσάμι!

Δες επίσης : 5 Τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες που πρέπει να τρως!

Ηλιόσπορος

ηλιόσποροι

Φυσικά και ο ηλιόσπορος δε θα μπορούσε να λείπει. Είναι ένας αγαπημένος σπόρος που πολύ συχνά καταναλώνεται και ως σνακ. Η κατανάλωση ηλιόσπορων έχει την τάση να δίνει αίσθημα κορεσμού ακόμα και σε μικρή ποσότητα. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του ηλιόσπορου είναι ότι βοηθάει πολύ την λειτουργία του μεταβολισμού. Μια χούφτα ηλιόσπορους καθημερινά μπορεί να κάνει κατευθείαν την αλλαγή στον τρόπο που αδυνατίζεις. Μια καλή ιδέα είναι ο ηλιόσπορος στη σαλάτα, σε κριτσίνια πολύσπορα ή και σκέτος. Προτίμησε ανάλατους ηλιόσπορους για μειωμένη πρόσληψη αλατιού. Παρόλα αυτά, και οι αλατισμένοι δεν είναι τόσο επίφοβοι!

Δες επίσης : Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

Το αδυνάτισμα είναι σίγουρα μια διαδικασία χρονοβόρα και κουραστική. Όμως αξίζει να προσέχουμε το σώμα μας και να το κρατάμε υγιές. Δυστυχώς η επαναφορά των κιλών συμβαίνει. οπότε πρέπει να επιδιώκουμε το μόνιμο αδυνάτισμα. Με αυτούς τους σπόρους, θα βοηθήσεις τον εαυτό σου να πετύχει το μόνιμο αδυνάτισμα. Τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται όταν η προσπάθεια γίνεται με γυμναστική και σε καλό συνολικό πλαίσιο διατροφής!