ΥγείαΓυμναστική

7 Τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Πως να αντέξεις και να ακολουθήσεις πιστά την δίαιτα σου αν δεν σου αρέσουν αυτά που τρως; Πολλοί νομίζουμε ότι το να ακολουθούμε μία διατροφή αυτό θα μας περιορίσει πολύ στην επιλογές του μενού μας. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. Σίγουρα πρέπει να προσέχουμε τι τρώμε αλλά το σημαντικότερο είναι η ποσότητα. Το να χάσουμε κιλά βασίζεται σε πολλούς παράγοντες και ένας από αυτούς είναι οι τροφές που βάζουμε στο στόμα μας.

Αν λοιπόν δεν μπορούμε να καταπιαστούμε με ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής για απώλεια λίπους και θέλουμε να διατηρήσουμε όσον τον δυνατόν καλύτερα την δίαιτα μας, ορίστε 7 τροφές που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά και να ακολουθήσουμε την διατροφή μας! Δες επίσης: 5 Tips για σωστή διατροφή χωρίς να στερείσαι!

7 νόστιμες τροφές για να χάσουμε κιλά!

 

1) Πίκλες

πίκλες

Πολλοί από εμάς δεν ξέρουμε ότι οι πίκλες είναι ένα πολύ υγιεινό σνακ με μηδενικές σχεδόν θερμίδες! Περίπου ένα βαζάκι με πίκλες περιέχει μόλις 20 θερμίδες ενώ η μία έχει μόλις 1g υδατάνθρακες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι εύκολα μπορούμε να τις εντάξουμε στο μενού μας. Με αυτόν τον τρόπο και θα έχουμε ποικιλία στο μενού μας και θα έχουμε μία παραπάνω γεύση να συνδυάσουμε. Δεν εννοώ να τις προσθέτουμε μόνο στο burger αλλά να τσιμπάμε μερικές όταν αισθανόμαστε πεινασμένοι. Έτσι θα γλιτώσουμε θερμίδες και άρα θα είναι πιο εύκολο να φτάσουμε τον στόχο μας: το να χάσουμε κιλά.

Δες επίσης: 3 Υγιεινά και νόστιμα σνακ για να μην πεινάς συνέχεια!

2) Βρώμη

βρώμη, μίας από τις τροφές για να χάσεις κιλά

Μία από τις τροφές που σίγουρα θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά και βάρος. Η βρώμη αποτελείται κυρίως από υδατάνθρακες (66%), έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη ενώ ταυτόχρονα χαμηλά λιπαρά. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι διατροφολόγοι το συμπεριλαμβάνουν στην διατροφή τους. Σίγουρα είναι μία τροφή που μπορούμε να την προσθέσουμε στο μενού μας καθόλη την διάρκεια της μέρας και ειδικά στο πρωινό! Μία εύκολη, υγιεινή συνταγή με αρκετή πρωτεΐνη είναι: μισή κούπα γιαούρτι, μισή κούπα βρώμη και δύο κουταλιές μέλι. Νόστιμο και με λίγες θερμίδες!

Δες επίσης: Τα 5 χειρότερα λάθη στο πρωινό μας!

3) Μπάρες πρωτεΐνης

Μπάρες πρωτεΐνης

Πολλοί από εμάς θέλουμε να βάλουμε όγκο και να γραμμώσουμε ταυτόχρονα. Σύμμαχος μας σε αυτήν την προσπάθεια είναι αναμφισβήτητα οι μπάρες πρωτεΐνης. Σπιτικές ή μη, μπορούν να μας κόψουν την πείνα αλλά ταυτόχρονα να μας δώσουν και αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης. Η τελευταία, χρειάζεται στην αναδόμηση των μυών μετά από γυμναστική και στην αύξηση του όγκου μας. Όταν πρόκειται να αγοράσουμε εμπορικές μπάρες πρωτεΐνης, πρέπει να προσέξουμε τις θερμίδες που έχουν και την περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Πολλές μπορεί να αποτελούν βόμβα θερμιδών.

Δες επίσης: 7 Απλές συμβουλές για να αποκτήσεις όγκο και δύναμη!

4) Τόνος

τόνος: τροφή που θα σε χορτάσει εύκολα και άρα μπορείς να χάσεις κιλά

Ο τόνος είναι μία νόστιμη τροφή που επίσης μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά. Με μόλις περίπου 120 θερμίδες αν είναι κονσέρβα στο νερό, 25g πρωτεΐνης και ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά είναι κατάλληλη για να την προσθέσουμε στην διατροφή μας. Θα μας προστατεύσει από διάφορα καρδιαγγειακά προβλήματα, θα μειώσει την πιθανότητα για καρκίνο και θα μας χαρίσει άφθονη πρωτεΐνη για την αναδόμηση των μυών μας! Τέλος, θα απογειώσει το κοινό μας μπολ με σαλάτα και βελτιώνοντας όχι μόνο την γεύση αλλά προσθέτοντας και έξτρα θρεπτικά συστατικά. Μην τον ξεχνάμε λοιπόν!

Δες επίσης: Τι λιπαρά να τρως και πως να χάσεις βάρος!

5) Καφές

καφές, ρόφημα που μπορεί να βοηθήσει στο να χάσεις κιλά

Ο καφές όχι μόνο μας βοηθάει να ξυπνήσουμε και να ξεκινήσουμε την μέρα μας αλλά λέγεται ότι μειώνει και αναστέλλει την όρεξη. Μία τελευταία μελέτη αναφέρει μάλιστα ότι το να πίνουμε καφέ μειώνει την όρεξη μας για τουλάχιστον 1-4 ώρες. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε πρωινό την μία κούπα καφέ και το να τσιμπάμε ελαφρά. Θα μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά αρκεί κιόλας να μην το παρακάνουμε με την ζάχαρη ή την κρέμα που μπορεί να προσθέτουμε. Εύκολα από τις μηδέν θερμίδες μπορεί να καταλήξουμε στις 100, αν προσθέσουμε δύο κουταλιές ζάχαρη.

Δες επίσης: Πόσο καφέ μπορώ να πίνω καθημερινά;

6) Ξηροί καρποί

ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι οπωσδήποτε κάτι που πρέπει να προσθέσουμε στην διατροφή μας. Είτε για ένα θρεπτικό και υγιεινό σνακ στην δουλειά είτε για απογευματινό είναι μία εξαιρετική επιλογή. Περιέχουν τα ωφέλιμα στην υγεία μας, ακόρεστα λιπαρά που θα βελτιώσουν την μνήμη και το καρδιαγγειακό σύστημα μας. Επιπλέον, θα μας χαρίσουν ενέργεια για να ξεκινήσουμε την μέρα μας και να συνεχίσουμε με όρεξη. Τέλος μία χούφτα θα μας χαρίσει περίπου 200-300 θερμίδες αλλά και 10g πρωτεΐνης ενώ θα μας χορτάσουν κιόλας. Προσοχή όμως στην ποσότητα καθώς εύκολα μπορούμε να ξεφύγουμε στις θερμίδες.

Δες επίσης: 4 Superfoods που πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνεις!

7) Σμούθι

σμούθι

Θα κλείσουμε την λίστα με τις τροφές που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά με τα σμούθι. Πανεύκολα στο να γίνουν και εντελώς θρεπτικά, πρέπει οπωσδήποτε να τα προσθέσουμε στην διατροφή μας. Μία συνταγή του τύπου: μία μπανάνα, μία κουταλιά ταχίνι, μία κουταλιά φυστικοβούτυρο, μία κουταλιά μέλι, μισή κούπα βρώμη και γάλα αμυγδάλου, θα μας χαρίσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας! Τα σπιτικά σμούθι είναι ό,τι πιο υγιεινό υπάρχει για να μας χορτάσει και να μην μας τρελάνει στις θερμίδες. Απολαύστε λοιπόν!

Previous post

Τι λέει η γλώσσα του σώματος σου για εσένα!

Next post

Πως να καταλάβεις αν έχει χάσει το ενδιαφέρον της!

The Author

Kostas S.

Kostas S.