Υγεία

5 Τρόποι για να ξυπνάς πιο χαρούμενος!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται για αυτό και πρέπει να φροντίζουμε να ξυπνάμε όμορφα. Σίγουρα δεν αρκεί μόνο ένας ξεκούραστος ύπνος αλλά γενικότερα ο τρόπος ζωής μας. Ακόμα και αν δεν ανοίγει το μάτι σου μπορείς να προσθέσεις μερικές συνήθειες στην ρουτίνα σου που θα σε κάνουν να ξυπνάς πιο χαρούμενος και πιο ανάλαφρος!

Για να είσαι παραγωγικός στην δουλειά σου και να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις σου πρέπει να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα χαμόγελο και νιώθοντας γεμάτος από αυτά που ήδη έχεις. Θα διαβάσεις λοιπόν για τους 5 τρόπους για να ξυπνάς πιο χαρούμενος. Δες επίσης: Μάθε να διαχειρίζεσαι το άγχος σου!

5 Τρόποι για να ξυπνάς πιο χαρούμενος!

 

1) Κοιμήσου καλά

άνδρας κοιμάται στο κρεβάτι

Νούμερο ένα συμβουλή και η πιο απλή μάλιστα, είναι να φροντίσουμε να έχουμε ένα ξεκούραστο και βαθύ ύπνο. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα μπορούμε να ανοίξουμε τα μάτια μας και σίγουρα θα είναι δύσκολο να σηκωθούμε από το κρεβάτι μας! Αντί λοιπόν να ξημεροβραδιαζόμαστε κοιτώντας το κινητό μας ή τον υπολογιστή μας, ας προτιμήσουμε να την πέσουμε μία ώρα νωρίτερα!

Αν μειώσουμε τον φωτισμό και τον θόρυβο γύρω μας θα απολαύσουμε περισσότερο τον ύπνο μας. Έτσι είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο να ξυπνήσουμε με όρεξη και να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα μας!

Δες επίσης: 5 Tips για έναν καλύτερο ύπνο! 

2) Φρόντισε να μην φας βαριά

άνδρας τρώει στον καναπέ

Δεν είναι λίγες οι φορές φαντάζομαι που ξυπνάς με το να νιώθεις το στομάχι σου περίεργα. Αυτό συνήθως οφείλεται σε ένα αρκετά βραδινό γεύμα το οποίο δεν έχουμε προλάβει καν να το χωνέψουμε ενώ κοιμόμαστε. Οι διατροφολόγοι συστήνουν να τρώμε 4-5 ώρες πριν κοιμηθούμε, ώστε όχι μόνο να το έχουμε χωνέψει αλλά και να ξεκουραστούμε χωρίς να ξυπνάμε από καούρες!

Ένα ελαφρύ και με λίγες θερμίδες βραδινό θα ήταν για παράδειγμα δύο ρυζογκοφρέτες με τυρί cottage και κομμένα ντοματίνια για γαρνίρισμα. Με μόλις λιγότερες από 300 θερμίδες θα ξεγελάσει την πείνα μας και έτσι δεν θα στραφούμε προς ένα μεγάλο γεύμα!

Δες επίσης: 5 Συμβουλές διατροφής και υγείας για άντρες!

3) Κάνε λίγες διατάσεις

κάνει διατάσεις

Ξυπνάς και αρχίζεις να χουζουρεύεις αλλά νιώθεις ακόμα ότι δεν μπορείς να σηκωθείς από τα παπλώματα σου; Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να σηκωθείς και να ξεκινήσεις με πολύ απλές διατάσεις. Σήκωσε τα χέρια σου προς τα πάνω και τεντώσου, έπειτα σκύψε προς τους αστραγάλους και μείνε για λίγα δευτερόλεπτα. Επανέλαβε για 2-3 φορές και θα δεις ότι ήδη αρχίζεις να αισθάνεσαι πιο έτοιμος να σηκωθείς και να αδράξεις την ημέρα σου. Το μόνο που μένει για να αισθανθείς γεμάτος και χαρούμενος είναι μία κούπα καφέ!

Δες επίσης: 6 Tips για καλύτερο πρωινό ξύπνημα!

4) Φάε ένα σωστό πρωινό

άνδρας τρώει πρωινό

Ναι όλοι έχουμε ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και όχι άδικα! Ένα γεύμα που αν περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά θα μας κρατήσει χορτάτους για αρκετή ώρα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα ξεφύγουμε εύκολα στις θερμίδες μας γιατί πολύ απλά δεν θα τσιμπολογάμε ενδιάμεσα αν έχουμε φάει ένα σωστό πρωινό.

Τι όμως πρέπει να περιέχει; Αρχικά, πρέπει να συνδυάσουμε σε ένα γεύμα όλα τα θρεπτικά συστατικά. Από πρωτεΐνες, υδατάνθρακες μέχρι και ακόρεστα λιπαρά για να μας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια. Ένα παράδειγμα είναι: δύο αυγά, μία φέτα ολικής αλέσεως και αντί για βούτυρο μπορούμε να κόψουμε ένα μισό αβοκάντο και να το αλείψουμε! Θα διαπιστώσεις σύντομα ότι ένα καλό πρωινό είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να ξυπνάς πιο χαρούμενος!

Δες επίσης: Τα 5 χειρότερα λάθη στο πρωινό μας!

5) Κάνε έστω και 10 λεπτά γυμναστική

άνδρας τρέχει στο πάρκο το πρωί

Όσο και να το κοροϊδεύουμε ένας τρόπος για να ξυπνήσουμε πιο γρήγορα, ανάλαφρα και νιώθοντας μία ευεξία είναι να αθληθούμε έστω και για 10 λεπτά. Αν έχεις ως στόχο να χτίσεις σώμα και μύες μπορείς να κάνεις μερικές κάμψεις βάζοντας τα αγαπημένα σου τραγούδια από πίσω ώστε να σου δώσουν κίνητρο. Έπειτα μπορείς να συνεχίσεις με μερικά καθίσματα ή και προβολές ώστε να ξυπνήσουμε όλο το σώμα μας και να διώξουμε τις τοξίνες!

Αν δεν είσαι λάτρης της γυμναστικής, προσπάθησε να βγεις μία πρωινή βόλτα για περπάτημα έστω και για 10 λεπτά. Θα δεις πως όταν γυρίσεις και αρχίζεις να ετοιμάζεσαι για την δουλειά, θα αισθάνεσαι ήδη πιο χαλαρός και πιο έτοιμος να ξεκινήσεις την ημέρα σου!